Idem hier. Ik krijg de kriebels van Horatio met z'n irritante slome gepraat en z'n eeuwige zonnebrillentic.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
CSI Maimi vind ik niet leuk. CSI Las Vegas wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House is leukik ben er echter wel even een tijdje uit geweest, heb dus wel wat gemist.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kijk geen houseik ga van mijn stokkie van ziekenhuis serie's
+1quote:
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
al die tere kinderzielenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoor
die komt net tot mijn navel joh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die komt net tot mijn navel joh!kan op zich best handig zijn natuurlijk
maar goeie kop heeft ie ja.
quote:
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef Lois het volgende:
[..]
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.![]()
mèn, is het al drie uur?![]()
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Lois het volgende:
Ow god Innepin![]()
![]()
Dit beeld raak ik nooit meer kwijtWeg (natte)droom!
ja! gezellig!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
God werkontwijkend gedrag, is het te merken?
Ligt eraan, welke fantasietjes heb je nog meer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef Lois het volgende:
Wil je nog meer van mijn fantasietjes om zeep helpen?
Ik vind het eigenlijk wel erg meevallen. Hij is ook niet gay, hij is getrouwd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:50 schreef E.T. het volgende:
Dan Karaty is leuk, maar me net iets te glad.. iets te gay-ish..
Doe mij Grergory House maar![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.![]()
mèn, is het al drie uur?![]()
Ik weet dat ie getrouwd is, maar toch...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel erg meevallen. Hij is ook niet gay, hij is getrouwd.
[..]
![]()
Ik zit hier op mn werk met een grote glimlach en dat terwijl ik met dodelijk saai opleidingswerk bezig ben.
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen denkt idd dat House Amerikaan is. Ik heb eens een interview gezien met hem waar hij "gewoon" Engels sprak, klinkt toch wel wat anders. Hij heeft heel erg het Amerikaans Engels moeten aanleren.
Niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef Lois het volgende:
Ah das lief![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn anders fantasietjes nu nog ga vertellen he?![]()
*sop*quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bij
Ze hadden hem daarom ook gewoon Brits kunnen laten praten..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bij
Ah toe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef Lois het volgende:
Ah das lief![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn anders fantasietjes nu nog ga vertellen he?![]()
In een Hunebed volgens mij.. al liggen die een beetje uit je richting.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ken die hele serie nietonder welke steen zat ik ook alweer?
die hebben we hier niet hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In een Hunebed volgens mij.. al liggen die een beetje uit je richting.
mwoah, dat klinkt misschien wel veel te aardig. en een "buitenlander" met de attitude van House, dat hadden de amerikanen nooit gepikt joh. Nu is ie zo vanwege House, dan vanwege zijn Britse accent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden hem daarom ook gewoon Brits kunnen laten praten..
Het juk van je moeder toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ken die hele serie nietonder welke steen zat ik ook alweer?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het juk van je moeder toch?![]()
*wegrent*
ah ja dat was hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het juk van je moeder toch?![]()
*wegrent*
Ik heb een keer ergens gelezen dat de producer geïrriteerd was door alle accenten die de mensen opzetten tijdens audities (kijk ik ben new yorks, enzo). En toen kwam Laurie, deed auditie, en toen zei de producer, die hem niet kende: Kijk, dat is nou es een Amerikaan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, dat klinkt misschien wel veel te aardig. en een "buitenlander" met de attitude van House, dat hadden de amerikanen nooit gepikt joh. Nu is ie zo vanwege House, dan vanwege zijn Britse accent.
Denk ik hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |