Idem hier. Ik krijg de kriebels van Horatio met z'n irritante slome gepraat en z'n eeuwige zonnebrillentic.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
CSI Maimi vind ik niet leuk. CSI Las Vegas wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House is leukik ben er echter wel even een tijdje uit geweest, heb dus wel wat gemist.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kijk geen houseik ga van mijn stokkie van ziekenhuis serie's
+1quote:
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
al die tere kinderzielenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoor
die komt net tot mijn navel joh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die komt net tot mijn navel joh!kan op zich best handig zijn natuurlijk
maar goeie kop heeft ie ja.
quote:
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef Lois het volgende:
[..]
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.![]()
mèn, is het al drie uur?![]()
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Lois het volgende:
Ow god Innepin![]()
![]()
Dit beeld raak ik nooit meer kwijtWeg (natte)droom!
ja! gezellig!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
God werkontwijkend gedrag, is het te merken?
Ligt eraan, welke fantasietjes heb je nog meer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef Lois het volgende:
Wil je nog meer van mijn fantasietjes om zeep helpen?
Ik vind het eigenlijk wel erg meevallen. Hij is ook niet gay, hij is getrouwd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:50 schreef E.T. het volgende:
Dan Karaty is leuk, maar me net iets te glad.. iets te gay-ish..
Doe mij Grergory House maar![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.![]()
mèn, is het al drie uur?![]()
Ik weet dat ie getrouwd is, maar toch...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel erg meevallen. Hij is ook niet gay, hij is getrouwd.
[..]
![]()
Ik zit hier op mn werk met een grote glimlach en dat terwijl ik met dodelijk saai opleidingswerk bezig ben.
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen denkt idd dat House Amerikaan is. Ik heb eens een interview gezien met hem waar hij "gewoon" Engels sprak, klinkt toch wel wat anders. Hij heeft heel erg het Amerikaans Engels moeten aanleren.
Niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef Lois het volgende:
Ah das lief![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn anders fantasietjes nu nog ga vertellen he?![]()
*sop*quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bij
Ze hadden hem daarom ook gewoon Brits kunnen laten praten..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bij
Ah toe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef Lois het volgende:
Ah das lief![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn anders fantasietjes nu nog ga vertellen he?![]()
In een Hunebed volgens mij.. al liggen die een beetje uit je richting.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ken die hele serie nietonder welke steen zat ik ook alweer?
die hebben we hier niet hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In een Hunebed volgens mij.. al liggen die een beetje uit je richting.
mwoah, dat klinkt misschien wel veel te aardig. en een "buitenlander" met de attitude van House, dat hadden de amerikanen nooit gepikt joh. Nu is ie zo vanwege House, dan vanwege zijn Britse accent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden hem daarom ook gewoon Brits kunnen laten praten..
Het juk van je moeder toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ken die hele serie nietonder welke steen zat ik ook alweer?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het juk van je moeder toch?![]()
*wegrent*
ah ja dat was hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*wegrent*
Ik heb een keer ergens gelezen dat de producer geïrriteerd was door alle accenten die de mensen opzetten tijdens audities (kijk ik ben new yorks, enzo). En toen kwam Laurie, deed auditie, en toen zei de producer, die hem niet kende: Kijk, dat is nou es een Amerikaan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, dat klinkt misschien wel veel te aardig. en een "buitenlander" met de attitude van House, dat hadden de amerikanen nooit gepikt joh. Nu is ie zo vanwege House, dan vanwege zijn Britse accent.
Denk ik hoor.
I know.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*wegrent*
Die lach en die kuiltjes in de wangen.quote:
Over een kwartiertje is ie thuis. Dan is het lekker weekend en hoeft er even helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeumig wouter, da's wel een hele erge k*tdag idd.![]()
ah ja, wat zijn het dan nog maar prullen hè?
Is ie gauw thuis?
Ja, dat zijn harde levenslessen. Toen ik hem vroeg hoe hij dan altijd zijn extra fietsketting om z'n fiets deed, want ze zouden dan vast een betonschaar gebruikt moeten hebben, vertelde hij dat hij 'm altijd door zijn achterband deed. Oooh soms he, dan snap ik niet dat zo'n slimme jongen niet snapt dat je dan slechts het achterwiel hoeft op te tillen om een fiets mee te nemen. Ja, achteraf vond hij het ook heel logisch dat zo'n ketting door het fietsenrek heen moest. En nu hij eens beter zo'n fietsenrek bekeek zag hij dat er ook speciaal een soort boog/rondje was waar die ketting dan doorheen kon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef Lois het volgende:
Agossie arme Wouter.... naar is dat toch, weg is dat argeloze gelijk.....
dan is het voorwiel er af halen en meenemen, is ook zo gepiept, beter is je fiets met ketting door je frame aan zo'n fietsenrek zetten. Dat was de tip die ik ooit eens kreeg van een jeugdige fietsenjattert, toen René dr fiets voor de 2de keer gejat wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn harde levenslessen. Toen ik hem vroeg hoe hij dan altijd zijn extra fietsketting om z'n fiets deed, want ze zouden dan vast een betonschaar gebruikt moeten hebben, vertelde hij dat hij 'm altijd door zijn achterband deed. Oooh soms he, dan snap ik niet dat zo'n slimme jongen niet snapt dat je dan slechts het achterwiel hoeft op te tillen om een fiets mee te nemen. Ja, achteraf vond hij het ook heel logisch dat zo'n ketting door het fietsenrek heen moest. En nu hij eens beter zo'n fietsenrek bekeek zag hij dat er ook speciaal een soort boog/rondje was waar die ketting dan doorheen kon.Aaaaargh
![]()
dat hoorde ik idd ook al!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:37 schreef Estrys het volgende:
En het schijnt dat van bepaalde axa (geloof ik) sloten veel sleutels in omloop zijn. Een collega had haar fiets netjes vastgemaakt met een kabel aan het frame maar ze hebben hem dus gewoon meegenomenMidden in de stad op klaarlichte dag, maar ja als je een sleutel hebt valt het ook niet op dat je een fiets aan het jatten bent natuurlijk
Nou, die dop was erger dan de agenda.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Lois het volgende:
Oh wat is het toch een heerlijk droppie
Vind hij de dop van zijn lievelingspen kwijt ook het ergste van vandaag? Dat schat ik zo in als ik Wouter een beetje ken
En nou laat je het hier ook helemaal stilvallen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:50 schreef Incantrix het volgende:
Pff, mán, wat is het rustig hier! [/eerste post onder werktijd ooit]
Wouter, gatver, ik vind fietsendieven echt zó stom
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef innepin het volgende:
[..]
En nou laat je het hier ook helemaal stilvallen!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:36 schreef Fannetje het volgende:
Hoi
Zijn oud-slowchatters (lees: behoorlijk verslaafde slowchatter op Fok! in 2000/2001) die recent ouder zijn geworden hier ook welkom?
Jij altijd!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:36 schreef Fannetje het volgende:
Hoi
Zijn oud-slowchatters (lees: behoorlijk verslaafde slowchatter op Fok! in 2000/2001) die recent ouder zijn geworden hier ook welkom?
ghehequote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Lois het volgende:
Volgens mij kijkt ook niemand op als je met een betonschaar aan de gang gaat hoor, tenminste hier in Amsterdam niet.
Hoeveel auto alarmen hier loeien waar iedereen opgewekt voorbij loopt zonder te kijken
Yepsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef mikoxx het volgende:
Dagdag auto... hihi...
Navond ladiesvanavond the voice kijken?
Heel Blackadder is hilarischquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah toe?
Maar je zou het echt eens moeten zien, Hugh Laurie in Blackadder. Hilarisch
Gaat niet zo goed met die wind en een kind voorop de fiets. En ik had mn poncho thuis laten liggen.quote:
Maar als je een kind voorop het zitten, heb je zelf geen paraplu meer nodig, toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met die wind en een kind voorop de fiets. En ik had mn poncho thuis laten liggen.
Voor mn hoofd welquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar als je een kind voorop het zitten, heb je zelf geen paraplu meer nodig, toch?
Heb jij dan misschien ook enig idee waar je dan bestkmandjes kunt vinden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ik probeerde een nieuwe sproeiarm voor mijn vaatwasser te pakken te krijgen. En ik geloof zowaar dat het gelukt isdat viel niet mee.
Wel prettig om mijn opgekropte debiele dokterscommunicatiekunstenwoede [drie keer woordwaarde] op te botvieren
handyman is wel het eerste adres om te proberen.aangezien onze vaatwasser van het merk Smeg is moest hiet via allerhande ingewikkelde kanalenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Heb jij dan misschien ook enig idee waar je dan bestkmandjes kunt vinden?
En waar moet je zijn voor Smeg-spul?? Wij hebben ook een Smeg, nog geen jaar oud, maar je weet nooit...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
handyman is wel het eerste adres om te proberen.aangezien onze vaatwasser van het merk Smeg is moest hiet via allerhande ingewikkelde kanalenals je een philips apparaat hebt kan ik je de site van philips aanraden. Toen ik laatst mijn koffiekan brak had ik binnen 24 uur een nieuwe thuis! Da's pas service!! Echt goed
Joh het heeft geen haast hoor. Ik hoop hem nooit of voorlopig ook niet nodig te hebben. Handig dus voor de heb..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik pm je morgen het nummer even oke? Lig in bed zit, er ff een beetje doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |