Nou, dan hebben we je op retail ook niet nodig, als je er zo over denktquote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik ben lvl 41, geen zin om verder te lvl'en. Het gaat zo onwijs langzaam!
Bij ons wilden ze het wel effe 20 mannen.. uiteindelijk gecalled bij de FCquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Sjiznit het volgende:
Vandaag voor het eerst ToGC in gegaan. Komen we met 50 attempts aan bij Anub. Krijgen we em in de eerste poging to 130k. Beetje jammer.
FC moet je altijd serieus nemen ook al heb je full icc25 gear want mensen vergissen zich nog wel eens in dat ze geen 30% buff hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 00:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Bij ons wilden ze het wel effe 20 mannen.. uiteindelijk gecalled bij de FC
Maar nm en hc is nog steeds andersquote:Op maandag 8 november 2010 01:31 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, je bent sowieso al veel mensen kwijt aan CC/interrupts etc., dus je zag het al lang aankomen. Ach.. Studio Voetbal op de achtergrond en laat ze maar tactieken verzinnen om het wél te redden, ik had het effe gehad
Morgen hopelijk Insanity op 10 man scoren met Ulduar gear, hopelijk redden we het, kan ik daarna gelijk mooi gaan transferen naar Horde waarschijnlijk, mijn oude guild is naar Horde gegaan en wilt in Cata ong. 3 avonden per week raiden. Klinkt wel leuk, lekker relaxt 10 man, en geen gezeur meer. Met Cataclysm wordt het verschil in semi-hc/hardcore waarschijnlijk ook weer wat kleiner dus dan is dat wel leuk om te doen. Je scoort iig dezelfde gear in 10-mans als 25
Ja dat krijg je van die private servers, dan gaat retail al snel veel te langzaam. Terwijl er geen enkele andere MMO is waar je zo snel levelt als in WoWquote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik ben lvl 41, geen zin om verder te lvl'en. Het gaat zo onwijs langzaam!
En normaal wow'e kan ik nog gewoon doen op mijn mac
quote:Op maandag 8 november 2010 09:09 schreef Ian_Nick het volgende:
OOM=Out Of Mobs - Healer wants you to pull
MB=More Battle - Healer wants you to pull
AFK=Attack Fight Kill - Healer wants you to pull
WTF=Way To Fight - Healer is congratulating you on pulling
Sowieso komen veel mensen niet ver in SWP. Zelfs op 80 niet omdat het echt tactiek vereist en dat mensen denken de boss te kunnen nuken. Kben blij dat ik die achievement heb vanuit TBCquote:Op zondag 7 november 2010 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Oh. Mijn. God.
Joinde vandaag een PuG voor SWP, enige TBC raid die ik nog moet (de rest heb ik in TBC gehaald, maar we kwamen niet voorbij de eerste baas in SWP), dus ik zie al.. 3 level 70ers. Nou, goed, dat er 3/25 mensen moeten worden gecarried is nog niet zo heel erg, als de rest maar degelijk is. Maar toen kwam dit:
Ben straight geleaved.
Wij zijn gister met 25 80s erheen gegaan, nou dan heb je echt geen tactics nodigquote:Op maandag 8 november 2010 10:37 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Sowieso komen veel mensen niet ver in SWP. Zelfs op 80 niet omdat het echt tactiek vereist en dat mensen denken de boss te kunnen nuken. Kben blij dat ik die achievement heb vanuit TBC
quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor tactics in ICC zweer ik bij videos op YouTube, zo'n droge uitleg in TS of Mumble werkt veel minder dan zíen wat je te wachten staat. Hoewel ik het indrukwekkend blijf vinden hoe goed sommige mensen (en dan kijk ik even naar Jagga uit dit topique) zijn in het duidelijk uitleggen van encounters.
Vermaak me dik met pvpquote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Dus... de verveling slaat nu echt wel hard toe op WoWIemand nog tips om overdag op WoW te doen?
Ondertijd dailies doen ofzoquote:Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Maar niet met die queues van 20-30 min
bij de 1e boss moet je toch wel weten wat je doet. anders blijf je er hangen zonder dat iemand beneden zitquote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wij zijn gister met 25 80s erheen gegaan, nou dan heb je echt geen tactics nodigWaren er na 25 minuten weer klaar
Rep-farmen, gekke achievs halen, nieuwe alt levelen, de AH pwnen, Vanilla/Outland dungeons en raids, etc etcquote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Dus... de verveling slaat nu echt wel hard toe op WoWIemand nog tips om overdag op WoW te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |