Dan wil je niet eens meer!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:43 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Hij is leuk
En nog even over GS alsof daar nog niet genoeg over gepost is, Leuke addon en ook zeker erg handig maar een beetje jammer dat veel mensen en niet mee om kunnen gaan.
Ik moch niet mee naar naxx omdat ik niet kon zeggen wat mijn GS was (ik linkte the immortal achivement)
NEE! Je moet KS hebben!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een faalhazen. Sowieso naxx, dat kan je doen in blauwe questgear met 2000 dps
.
Same.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Pff ik heb die crap mount nog steeds niet. Na een stuk of 100 runs inmiddels.
ik had die 2x in 5 runs(ging samen met een guildie)quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had de witte kip ook binnen 10 runs inderdaad.
Ik weet niet precies wat er anders is, maar ik weet wel dat je nu veel sneller de melding "Wintergrasp is full" krijgt. Grootste tenacity die ik gezien heb was 4. Dat was soms wel eens 15 - 16 in het verleden.quote:Op zondag 7 november 2010 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja hier ook, nu heeft horde WG echt veel vaker. Vreemd.
Je bent niet de enige hoor, ik doe het dagelijks: nada.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Pff ik heb die crap mount nog steeds niet. Na een stuk of 100 runs inmiddels.
Ik heb die White Hawkstrider nog steeds niet, na een stuk of 100 runs.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Same.
Maar had Baron Rivendare na 6 runs en White Hawkstrider na 9 runs. Dus mag niet zeuren.
Drie jaar gespeeld, maar vanwege RL vrienden gemigreerd naar Draenor. Toch was Lightbringer altijd gezellig, goede herinneringen aan.quote:Op zondag 7 november 2010 01:08 schreef Manfredje het volgende:
Zitten er ook fokkers op Lightbringer?
Zit er aan te denken mijn accounts weer te activeren en heb mijn level 80s daar
Zijn van die kneuzen die gewoon een gratis boost willen hebben en daarom zo'n hoge GS vragen, om te compenseren voor hun eigen GS.quote:Op zondag 7 november 2010 02:28 schreef jagga het volgende:
het meest triest wat ik gezien heb was een gast in /2
LFM toc10 GS 5800 (ja echt) required, /w achiev. toch is instant invite!
Inspect je die gast zelf. 3.5k GS oftewel, was echt net klaar met questen enzo
Die gast is me der toch een partij afgebrand in /2
Yepquote:Op zondag 7 november 2010 10:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn van die kneuzen die gewoon een gratis boost willen hebben en daarom zo'n hoge GS vragen, om te compenseren voor hun eigen GS.
het 3v3 en 5v5 gear kan je nu niet kopen en shoulders vallen daar onder dus het lijkt me nietquote:Op zondag 7 november 2010 14:24 schreef Sjiznit het volgende:
Weet iemand trouwens of ze nog de arena rating van de wrathful shoulders af gaan halen? Dat is de enige van de gear set die het nog heeft en ik zou mijn setje wel mooi compleet willen maken.
Met 30% buff is normal alles makkelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef Friday12 het volgende:
Gister even bewezen dat je met 4.3k gs best nog icc kan clearen![]()
Alles 1 shot en 1 wipe op sindy daarna de eerste try op lk 20% toen een wipe en we konder niet verder omdat tank dc had
Ik ben het met mijn andere toons gewend om op 10% te doen als ik net gedinged wasquote:Op zondag 7 november 2010 15:46 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Met 30% buff is normal alles makkelijk.
Ik gruwel van dat soort 'gesprekken', dan zie ik mijn 12-jarige neefje spelen. Die deed ook steeds zoquote:Op zondag 7 november 2010 16:37 schreef Luchtkoker het volgende:
Noemt 'ie jou ook gewoon echt nog noob
Ga weg.quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef Berend. het volgende:
Is het al mogelijk om op een private server te spelen met versie 4.0.1?
Hmm, ik denk het niet. Je kan denk ik beter wachten tot dat cata uit is. Maar er is nog genoeg te doen in wotlk. Ligt dus aan de drang die je hebt om het te spelen.quote:Op zondag 7 november 2010 18:27 schreef SweexNL het volgende:
Is het het waard om weer te gaan beginnen voordat de nieuwe uitbreiding uitkomt ( verder gaan met level 80 char? )
vermaak me nu ook wel met de andere games die uit zijn gekomen de laatste tijdquote:Op zondag 7 november 2010 18:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ga weg.
[..]
Hmm, ik denk het niet. Je kan denk ik beter wachten tot dat cata uit is. Maar er is nog genoeg te doen in wotlk. Ligt dus aan de drang die je hebt om het te spelen.
de talents enz uit cata zijn al uitgekomen dus dat is wel leuk om mee te spelenquote:Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef SweexNL het volgende:
[..]
vermaak me nu ook wel met de andere games die uit zijn gekomen de laatste tijd, maar ben benieuwd naar cata!
Ksssst, Scheer je weg vlegel! Over private servers praten mag niet.quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef Berend. het volgende:
Is het al mogelijk om op een private server te spelen met versie 4.0.1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Tijdtje private gespeelt, maar official is toch echt heel anders. en blijf dat ook altijd doenquote:Op zondag 7 november 2010 20:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Private serversWoW is echt een van de spellen waar dat het gewoon niet waard is. De content verandert zo verdomd snel, en voordat dat allemaal goed is geimplementeerd bij private servers is het alweer outdated.
Tevens zijn private server raids enzo heel vaak super buggy en werken de mechanics gewoon totaal niet (of nauwelijks), echt dat wat WoW leuker maakt dan lineaire MMORPGs met lineaire fights zoals Lineage 2.
Ik ben lvl 41, geen zin om verder te lvl'en. Het gaat zo onwijs langzaam!quote:Op zondag 7 november 2010 20:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Private serversWoW is echt een van de spellen waar dat het gewoon niet waard is. De content verandert zo verdomd snel, en voordat dat allemaal goed is geimplementeerd bij private servers is het alweer outdated.
Tevens zijn private server raids enzo heel vaak super buggy en werken de mechanics gewoon totaal niet (of nauwelijks), echt dat wat WoW leuker maakt dan lineaire MMORPGs met lineaire fights zoals Lineage 2.
Pff...dan moest je is level voordat bc uitkwam...dat was pas hardcore! bam!quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik ben lvl 41, geen zin om verder te lvl'en. Het gaat zo onwijs langzaam!
En normaal wow'e kan ik nog gewoon doen op mijn mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |