ok, het dansje is vet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:58 schreef Sjiznit het volgende:
Taurens zijn vetDat dansje is geweldig. Heb dan ook wel geteld 1 horde char. Een Tauren warrior
Topper dat.
Ach ik laat de dps vaak genoeg dood gaan. Leren ze het ook eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als de dps zich even een klein beetje inhoudt aan het begin van een gevecht gaat het prima. Maar het dringt gewoon niet door, want je moet boven aan in Recount.
In Cata kan je geen groepjes meer tanken. Je wiped gruwelijk vaak in heroics. Op normal kon ik met mijn 112k HP bear tank maar een paar mobs op me houden, anders ging ik dood. De rest moet gewoon geCC'd worden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En dat gaat beter worden in Cata?
Tanken is op dit moment een gruwelijk ondankbare taak geworden, maar dat is toch precies wat blizzard wilde aldus de 4.0.1 patchnotes?
Ben in de tussentijd maar weer begonnen met een DK want daar kun je nog wél goed mee tanken heb ik gehoord.
Ik vond CC's vroeger juist zo leuk, dat voelde dan zo strategisch aan en zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
In Cata kan je geen groepjes meer tanken. Je wiped gruwelijk vaak in heroics. Op normal kon ik met mijn 112k HP bear tank maar een paar mobs op me houden, anders ging ik dood. De rest moet gewoon geCC'd worden.
Ik ook daarom heb ik al weer helemaal zin in cata.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond CC's vroeger juist zo leuk, dat voelde dan zo strategisch aan en zo
Als je in full raid gear zit is het alweer aardig overratedquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:54 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Ik ook daarom heb ik al weer helemaal zin in cata.
Mjuh ach. Heb nu m'n set compleet, 4500 GS (ter indicatiequote:Op zaterdag 6 november 2010 00:41 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als de tank en healers maar een beetje gear hebben om het vol te houden. Voor de dps maakt het geen bout uit in 4.0 met de enorme dps buff. Wij hadden maar 2 keer een big bang in totaal en alle DPS boven 7k. Wij gaan maandag iemand boosten die de titel nog niet had en dan gaan we ook ToC10 proberen met de herald gear
Laat me raden, eerste keer in AQ40.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:06 schreef ConscienceNL het volgende:
Oh yeah! Zojuist gelijk bij de 2e mob de Red Qiraji Battle Tank (en gelijk de FoS Why? Because It's Red ) gehaald!
Yup. Nouja, 2e keer dan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:17 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Laat me raden, eerste keer in AQ40.
Ik hoop toch wel dat het iets moeilijker is als nu, lijkt me geweldig om al die irritante rushers die alleen maar chainpullen en gogogo roepen lekker vaak dood zien gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je in full raid gear zit is het alweer aardig overrated
Hij is leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zo. Eventjes Kingslayer gehaald op mijn Death Knightje. Mooie nieuw mace erbij.
@Rp2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |