http://www.b2ctelecom.nl/(...)e-hd-black-leer.htmlquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef Burakius het volgende:
Welke hoes raden jullie aan? Ik ga eens kijken in de vodafone winkel of ze daar officiele hoesjes hebben. Anders moet ik ze bestellen van de htc site zelf zeker.
Waarom staat er Black leer hehequote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)e-hd-black-leer.html
Deze heb ik en is top
Wat wil je zeggen nou dan, waarom zou je iemand niet helpen?quote:
Maakt geen reet uit. Maakt sinds een jaar of 5 al geen reet meer uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:22 schreef Trava het volgende:
Hij is nu bijna leeg, moet die helemaal leeg of nu op de oplader?
Ik heb er misschien wel eentje te koopquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ondanks dat ik verhalen hoor over ietwat tegenvallende prestaties, ben ik wel van plan de Desire HD aan te gaan schaffenwant die telefoon voldoet aan mijn hele lijstje van eisen
waarom doe je hem weg dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik heb er misschien wel eentje te koop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je vrij om toch even te melden om welke upgrades we het dan hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef Faceoff het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel weet dat als je zodra je hem binnenkrijgt een paar upgrades doet je batterijduur zo'n beetje verdubbelt?
Verders: DUURT LANG!!!
1 november besteld! "WAAR BLIJFT MIJN DHD"
daar ben ik dan ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Voel je vrij om toch even te melden om welke upgrades we het dan hebben
Tja, zoals ik zei, ik heb hem nog niet, dus weet nog niet welke. Maar zoals ik het hoor van mensen die al wel 1 hebben is het een 'gewone' Android update.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ben ik dan ook wel benieuwd naar!
Ja, maar ik heb gehoord dat task killer niet een goed middel is omdat het op den duur de telefoon slomer maakt.quote:
Je hoeft geen apps te sluiten. Dat is de kracht van androidquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Trava het volgende:
Daarbij heb ik nog een vraag, als ik in een programma zit, hoe sluit ik hem helemaal af. Want bovenin blijft die nog aanstaan.
Snap ik, maar sommige apps vind ik onnodig dat die open staan en batterij vreten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hoeft geen apps te sluiten. Dat is de kracht van android
Aankopen zijn gekoppeld aan je Gmail-adres... overzetten is dus niet nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:21 schreef mime_negert het volgende:
Mijn HD is nu 1 uur en 40 minuten van de lader en de accu is nog voor 60% vol.
Ik heb alleen wat zitten internetten.
Verder ben ik zeer tevreden, maar ik denk dat ik op zoek ga naar een ander toestel.
Kun je Market aankopen makkelijk overzetten?
Die vreten idd geen batterij. Het is geen windows mobile of zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef Trava het volgende:
[..]
Snap ik, maar sommige apps vind ik onnodig dat die open staan en batterij vreten.
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apkquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Trava het volgende:
Weet één van jullie een goede swype apk?
PM.
Thnx man, het werkt!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Aankopen zijn gekoppeld aan je Gmail-adres... overzetten is dus niet nodig.
[..]
Die vreten idd geen batterij. Het is geen windows mobile of zo.
[..]
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk
Selecteer in settings scherm Swype als toetsenbord. Open daana een applicatie waar je iets in kunt typen. Druk even langer op het in te typen veld en selecteer dan Swype als input methode.
Komt waarschijnlijk omdat je toen niet de WVGA maar HVGA-versie had. Die werkt niet/niet goed op een DHD.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef the_critic het volgende:
inderdaad.. heb swype al eerder proberen te installeren, maar nooit een werkende download gevonden.. deze wel! top!
niet helemaal, ik heb na een paar dagen toch het gevoel dat mijn telefoon ontzettend traag is (vooral videos die niet meer smooth af kunnen spelen..) en een keertje rebooten sluit alle apps, en daarna is ie weer retesnelquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hoeft geen apps te sluiten. Dat is de kracht van android
Is verwijderd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef the_critic het volgende:
klopt als een bus..nu de wvga werkt prima. Nu nog even wennen, maar ik denk wel, dat ik het prettiger vind dan gewoon typen
iemand die mij vertellen kan of visionary te vinden is in de market? Ligt het aan mijn phone dat ik hem niet vind, of is ie er gewoon echt nie?!
Op het scherm drukken en ingedrukt houden... dan opent er een scherm en dan het rechter icoontje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Trava het volgende:
Hoe activeer ik Streetview in Google Maps?, heb hem al wel gedownload maar kan niks in de Maps vinden waardoor die aan gaat.
Top, dankje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op het scherm drukken en ingedrukt houden... dan opent er een scherm en dan het rechter icoontje.
Smooth Calender, Muziekwidget en People-widget zijn de enige die ik gebruik.quote:
Moviemaker kon dit in Win XP. Dit staat niet standaard op Windows 7, maar is wel te downloaden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef robertapeldoorn het volgende:
We hebben dan wel HD camera.
Heeft iemand een programma op PC, of een app, waarmee ik een filmpje kan bewerken (kleine dingen zoals stukjes er af knippen), zonder dat de kwaliteit verlaagt, maar een P4 PC moet het aankunnen. Zou ik fijn vinden :$
merci voor je antwoord.. was al bang dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is verwijderd.
Zie http://pocketnow.com/andr(...)-from-android-market
Oplossing om het toch te gebruiken staat op die site.
Ik draai nog op windhoos xp. Windows movie maker kan het toch niet zonder kwaliteitsverlies? Btw, net swype gedownload. Begin het onder de knie te krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Moviemaker kon dit in Win XP. Dit staat niet standaard op Windows 7, maar is wel te downloaden.
Geen idee wat jij draait, maar MM kan dus werken.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar op een ander forum zeiden een aantal gasten dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik draai nog op windhoos xp. Windows movie maker kan het toch niet zonder kwaliteitsverlies?
Ik snap alleen niet helemaal waarom een hoger abonnement goedkoper is, zou juist het tegenovergestelde verwachten. Waarom zou je nu een abo met minder belminuten pakken, als je daarvoor juist meer moet betalen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Trava het volgende:
Ik zelf heb gewoon bij de Vodafone shop een abo genomen van 275 belminuten 500 smsjes en internet. De kosten voor 1ste jaar 33,90 en tweede jaar 39,90 incl. verzekering. En het toestel gratis.
Dat is meestal zo, ook als je boodschappen doet: Literpak melk is goedkoper dan een pak van een halve liter melk etc.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom een hoger abonnement goedkoper is, zou juist het tegenovergestelde verwachten. Waarom zou je nu een abo met minder belminuten pakken, als je daarvoor juist meer moet betalen?
Is dit de goedkoopste 'aanbieding' i.c.m. de HTC Desire voor 24 maanden als je rond dat soort belminuten/SMS zit? Je hebt nog wel 40 euro moeten bijbetalen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
vodafone bel+sms+web 275 2 jaar is met de HD bij belcompany.nl voor 40 euro te krijgeneerste 12 maanden 25,50 per maand, daarna 39,50... gemiddeld dus 32,50 per maand over 2 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |