Thnx man, het werkt!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Aankopen zijn gekoppeld aan je Gmail-adres... overzetten is dus niet nodig.
[..]
Die vreten idd geen batterij. Het is geen windows mobile of zo.
[..]
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk
Selecteer in settings scherm Swype als toetsenbord. Open daana een applicatie waar je iets in kunt typen. Druk even langer op het in te typen veld en selecteer dan Swype als input methode.
Komt waarschijnlijk omdat je toen niet de WVGA maar HVGA-versie had. Die werkt niet/niet goed op een DHD.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef the_critic het volgende:
inderdaad.. heb swype al eerder proberen te installeren, maar nooit een werkende download gevonden.. deze wel! top!
niet helemaal, ik heb na een paar dagen toch het gevoel dat mijn telefoon ontzettend traag is (vooral videos die niet meer smooth af kunnen spelen..) en een keertje rebooten sluit alle apps, en daarna is ie weer retesnelquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hoeft geen apps te sluiten. Dat is de kracht van android
Is verwijderd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef the_critic het volgende:
klopt als een bus..nu de wvga werkt prima. Nu nog even wennen, maar ik denk wel, dat ik het prettiger vind dan gewoon typen
iemand die mij vertellen kan of visionary te vinden is in de market? Ligt het aan mijn phone dat ik hem niet vind, of is ie er gewoon echt nie?!
Op het scherm drukken en ingedrukt houden... dan opent er een scherm en dan het rechter icoontje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Trava het volgende:
Hoe activeer ik Streetview in Google Maps?, heb hem al wel gedownload maar kan niks in de Maps vinden waardoor die aan gaat.
Top, dankje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op het scherm drukken en ingedrukt houden... dan opent er een scherm en dan het rechter icoontje.
Smooth Calender, Muziekwidget en People-widget zijn de enige die ik gebruik.quote:
Moviemaker kon dit in Win XP. Dit staat niet standaard op Windows 7, maar is wel te downloaden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef robertapeldoorn het volgende:
We hebben dan wel HD camera.
Heeft iemand een programma op PC, of een app, waarmee ik een filmpje kan bewerken (kleine dingen zoals stukjes er af knippen), zonder dat de kwaliteit verlaagt, maar een P4 PC moet het aankunnen. Zou ik fijn vinden :$
merci voor je antwoord.. was al bang dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is verwijderd.
Zie http://pocketnow.com/andr(...)-from-android-market
Oplossing om het toch te gebruiken staat op die site.
Ik draai nog op windhoos xp. Windows movie maker kan het toch niet zonder kwaliteitsverlies? Btw, net swype gedownload. Begin het onder de knie te krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Moviemaker kon dit in Win XP. Dit staat niet standaard op Windows 7, maar is wel te downloaden.
Geen idee wat jij draait, maar MM kan dus werken.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar op een ander forum zeiden een aantal gasten dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik draai nog op windhoos xp. Windows movie maker kan het toch niet zonder kwaliteitsverlies?
Ik snap alleen niet helemaal waarom een hoger abonnement goedkoper is, zou juist het tegenovergestelde verwachten. Waarom zou je nu een abo met minder belminuten pakken, als je daarvoor juist meer moet betalen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Trava het volgende:
Ik zelf heb gewoon bij de Vodafone shop een abo genomen van 275 belminuten 500 smsjes en internet. De kosten voor 1ste jaar 33,90 en tweede jaar 39,90 incl. verzekering. En het toestel gratis.
Dat is meestal zo, ook als je boodschappen doet: Literpak melk is goedkoper dan een pak van een halve liter melk etc.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom een hoger abonnement goedkoper is, zou juist het tegenovergestelde verwachten. Waarom zou je nu een abo met minder belminuten pakken, als je daarvoor juist meer moet betalen?
Is dit de goedkoopste 'aanbieding' i.c.m. de HTC Desire voor 24 maanden als je rond dat soort belminuten/SMS zit? Je hebt nog wel 40 euro moeten bijbetalen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
vodafone bel+sms+web 275 2 jaar is met de HD bij belcompany.nl voor 40 euro te krijgeneerste 12 maanden 25,50 per maand, daarna 39,50... gemiddeld dus 32,50 per maand over 2 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |