http://www.b2ctelecom.nl/(...)e-hd-black-leer.htmlquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef Burakius het volgende:
Welke hoes raden jullie aan? Ik ga eens kijken in de vodafone winkel of ze daar officiele hoesjes hebben. Anders moet ik ze bestellen van de htc site zelf zeker.
Waarom staat er Black leer hehequote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)e-hd-black-leer.html
Deze heb ik en is top
Wat wil je zeggen nou dan, waarom zou je iemand niet helpen?quote:
Maakt geen reet uit. Maakt sinds een jaar of 5 al geen reet meer uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:22 schreef Trava het volgende:
Hij is nu bijna leeg, moet die helemaal leeg of nu op de oplader?
Ik heb er misschien wel eentje te koopquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ondanks dat ik verhalen hoor over ietwat tegenvallende prestaties, ben ik wel van plan de Desire HD aan te gaan schaffenwant die telefoon voldoet aan mijn hele lijstje van eisen
waarom doe je hem weg dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik heb er misschien wel eentje te koop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je vrij om toch even te melden om welke upgrades we het dan hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef Faceoff het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel weet dat als je zodra je hem binnenkrijgt een paar upgrades doet je batterijduur zo'n beetje verdubbelt?
Verders: DUURT LANG!!!
1 november besteld! "WAAR BLIJFT MIJN DHD"
daar ben ik dan ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Voel je vrij om toch even te melden om welke upgrades we het dan hebben
Tja, zoals ik zei, ik heb hem nog niet, dus weet nog niet welke. Maar zoals ik het hoor van mensen die al wel 1 hebben is het een 'gewone' Android update.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ben ik dan ook wel benieuwd naar!
Ja, maar ik heb gehoord dat task killer niet een goed middel is omdat het op den duur de telefoon slomer maakt.quote:
Je hoeft geen apps te sluiten. Dat is de kracht van androidquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Trava het volgende:
Daarbij heb ik nog een vraag, als ik in een programma zit, hoe sluit ik hem helemaal af. Want bovenin blijft die nog aanstaan.
Snap ik, maar sommige apps vind ik onnodig dat die open staan en batterij vreten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hoeft geen apps te sluiten. Dat is de kracht van android
Aankopen zijn gekoppeld aan je Gmail-adres... overzetten is dus niet nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:21 schreef mime_negert het volgende:
Mijn HD is nu 1 uur en 40 minuten van de lader en de accu is nog voor 60% vol.
Ik heb alleen wat zitten internetten.
Verder ben ik zeer tevreden, maar ik denk dat ik op zoek ga naar een ander toestel.
Kun je Market aankopen makkelijk overzetten?
Die vreten idd geen batterij. Het is geen windows mobile of zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef Trava het volgende:
[..]
Snap ik, maar sommige apps vind ik onnodig dat die open staan en batterij vreten.
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apkquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Trava het volgende:
Weet één van jullie een goede swype apk?
PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |