Die tijd? Wat bedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Trava het volgende:
En hoe krijg ik bij LauncherPro die tijd op het homescreen?
En waar kan ik swype vinden
Gewoon een grote tijd op het homescreen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die tijd? Wat bedoel je?
Swype kan je vinden door te googlen op HTC Desire HD Swype en dan vind je wel wat linkjes.
*aai*quote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Denzo het volgende:
Nog niks gehoord, maar hoop dat ie deze week komt
Die klok staat er toch standaard op?quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef Trava het volgende:
[..]
Gewoon een grote tijd op het homescreen.
Heb je zelf ook swype, is het wat?
Gewoon? Menu en dan toevoegen en dan widget?quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef Trava het volgende:
[..]
Gewoon een grote tijd op het homescreen.
Heb je zelf ook swype, is het wat?
Ja maar ik heb Launcher Pro en zie tijd er niet in staan bij Widgets, nu staat de tijd rechtsbovenin in het klein rechts van de batterij.quote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gewoon? Menu en dan toevoegen en dan widget?
Ja, ik vind Swype toppie.
Hoe kan je updaten dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Muchachooo het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik mijn telefoon in het begin ook af en toe heel traag vond, heb er na de laatste update geen last meer van trouwens...
Daar krijg je automatisch bericht van op je foon. Kan ook handmatig via menu, instellingen, over de telefoon.quote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe kan je updaten dan?
Mijn htc is rete snel trouwens. wtf...
Heb nog niets gehad????? (heb em vandaag pas)quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar krijg je automatisch bericht van op je foon. Kan ook handmatig via menu, instellingen, over de telefoon.
Vodafone --> 200 belminuten --> eerste 12 maanden 20 euro, daarna 34,50. Dat is inclusief internet en 0,00 euro voor het toestel.quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er nog leuke abbo's m.b.t. toestel HTC?
tja, hier kunnen we weinig op zeggen. Provider? Minuten? 1 jaar? 2 jaar? Enz.quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er nog leuke abbo's m.b.t. toestel HTC?
heb je handmatig gechecked?quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb nog niets gehad????? (heb em vandaag pas)
quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Trava het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Launcher Pro en zie tijd er niet in staan bij Widgets, nu staat de tijd rechtsbovenin in het klein rechts van de batterij.
Als je Swype hebt kun je toch wel even zeggen waarvandaan of welke, iemand een gunst doen is tegenwoordig teveel?
http://www.b2ctelecom.nl/(...)e-hd-black-leer.htmlquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef Burakius het volgende:
Welke hoes raden jullie aan? Ik ga eens kijken in de vodafone winkel of ze daar officiele hoesjes hebben. Anders moet ik ze bestellen van de htc site zelf zeker.
Waarom staat er Black leer hehequote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)e-hd-black-leer.html
Deze heb ik en is top
Wat wil je zeggen nou dan, waarom zou je iemand niet helpen?quote:
Maakt geen reet uit. Maakt sinds een jaar of 5 al geen reet meer uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:22 schreef Trava het volgende:
Hij is nu bijna leeg, moet die helemaal leeg of nu op de oplader?
Ik heb er misschien wel eentje te koopquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ondanks dat ik verhalen hoor over ietwat tegenvallende prestaties, ben ik wel van plan de Desire HD aan te gaan schaffenwant die telefoon voldoet aan mijn hele lijstje van eisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |