Mooi man, nu den uyl en andere pvda shit nog weg en er zijn velen blij!quote:Xander den Uyl
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Geplaatst:
05-11-2010 Verwijderlijst
dagpagina Deze pagina is genomineerd voor verwijdering
Ten minste een van de mensen die meewerken aan Wikipedia, vindt dat
deze pagina in deze vorm
NIET binnen de Wikipedia-encyclopedie past. De pagina is daarom aangedragen op de verwijderlijst.
De reden die hiervoor is opgegeven, luidt: Niet encyclopedisch (NE).
Na plaatsing op de verwijderlijst blijft dit artikel twee weken staan,
zodat eventuele bezwaren ingebracht kunnen worden. Als je het artikel
zodanig kunt verbeteren dat daarmee de redenen voor verwijdering komen
te vervallen, aarzel dan vooral niet en verbeter het! Vergeet niet om
dit op de genoemde lijst te vermelden.
Pas als het artikel dusdanig is verbeterd en aangepast dat het wel
binnen Wikipedia past, kan deze melding verwijderd worden. Geef dit
aan op de lijst door het toevoegen van de reden. (?/?)
Xander (Johannes) den Uyl
Xander den Uyl is de zoon van oud minister-president Joop den Uyl en
zijn vrouw maria den Uyl, broer van oud 2e-kamerlid Saskia Noorman-Den
Uyl. Xander Johannes (Xander) den Uyl werd geboren op 21-05-1953 te
Amsterdam. Hij is gehuwd met Jeanette, mede-eigenaresse van een
kinderkledingzaak. Uit dit huwelijk zijn reeds 3 kinderen gekomen: 1.
Bart, geboren 1987. 2. David, geboren 1988. 3. Jurriaan, geboren 1994.
Xander studeerde aan de universiteit van Amsterdam en is econoom. Zijn
specialiteit is pensioenen. Na werkzaam te zijn geweest voor o.a. het
ABP en als bestuurder van CAOP gaat hij mogelijk in 2011 voor het
eerst ook een politieke functie vervullen. Hij staat sinds November
2010 als 4e op de voorlopige kandidatenlijst van de PvdA voor de
provinciale staten verkiezingen op 2 maart 2011 te Noord-Holland.
Eerder was hij van Januari 2001 tot Oktober 2004 directeur bij de
provincie Noord-Holland.
Op wikipedia staan bekenden. Is jullie bekend? je kent wikipedia?quote:
Slaat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik kan het helaas volgen, het trekt alleen als een tang op een varken
Zelf Wiki even gemaild?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Op wikipedia staan bekenden. Is jullie bekend? je kent wikipedia?
Nou deze den uyl die nu net als zus lief ook de politiek in gaat
die zijn stukje is vandaag of recent gemaakt / aangepast, maar wikipedia wil hem er niet op hebben blijkbaar!Al heel snel al niet , daarom des te opvallender.
Aha.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Op wikipedia staan bekenden. Is jullie bekend? je kent wikipedia?
Nou deze den uyl die nu net als zus lief ook de politiek in gaat
die zijn stukje is vandaag of recent gemaakt / aangepast, maar wikipedia wil hem er niet op hebben blijkbaar!Al heel snel al niet , daarom des te opvallender.
Waarom zou je dat doen?..quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Slaat.
Slaat als een tang op een varken : http://www.goeievraag.nl/(...)at-tang-varken.25108
Want dit gaat niet over politiek, geschiedenis, internet censuur e.d.?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha.
Oke, nu het mij duidelijk is geworden over dit topic over gaat, pleit ik voor een slotje.
Ik weet niet of jij wiki hebt gemailt, waarom stel je die vraag aan zelf, ik snap het niet. Het is onduidelijk...quote:
Nee, nee, wellicht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Want dit gaat niet over politiek, geschiedenis, internet censuur e.d.?
Heej jij kan zo bij wikipedia man, lekker 'wegjorissen'quote:
Het topic gaat echter niet over de politieke carriere van jongeheer Den Uyl. Ome Joop is evenmin onderwerp van gesprek. Het gaat over een vermeend complot om de PvdA te boycotten. Dat hoort thuis in BNW, niet in POL.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heej jij kan zo bij wikipedia man, lekker 'wegjorissen'![]()
Den Uyl, als politieke fam. niet politiek noemen...wikipedia niet als geschiedenis vastlegging zien
![]()
En onthoud altijd: al staat het ergens op internet, dat maakt het nog niet waar!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef mlg het volgende:
Ik heb in ieder geval geleerd wat wikipedia is.
BNW? ff gezocht en gevonden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
Het topic gaat echter niet over de politieke carriere van jongeheer Den Uyl. Ome Joop is evenmin onderwerp van gesprek. Het gaat over een vermeend complot om de PvdA te boycotten. Dat hoort thuis in BNW, niet in POL.
Nee. Wel wil ik waarnemen en dit was en is een opvallende waarneming.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:56 schreef Arth_NL het volgende:
TS wil dat ieder nageslacht van een voormalige ministerpresident op wiki komt te staan?
Oeehhhh wat een slimme tegenvraag. NOT !quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:07 schreef Hexagon het volgende:
Heeft Amelie Balkenende wel een Wikipedia dan?
Een pvda-er in nood maakt rare sprongenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:37 schreef Hexagon het volgende:
Nou gossie een of andere ambtenaar die op de kieslijst staat voor de statenverkiezingen.![]()
Dan zou ik ook wel mn eigen wikipedia kunnen gaan aanmaken.
Maar ik begrijp goed dat jij een voorstander van stalinistische geschiedsvervalsing bent?
En ten overvloede, ik ben dus voor de entry, niet tegen. Jammer he!quote:"En ergens snap ik het wel, het is geen facebook of hyves daar bij wikipedia, had ie maar op nr. 1 moeten staan op die lijst denk ik"
Agressie is toegenomen tEgen de pvda..? Hoe dan? heb je voorbeelden? Ik weet wel van bruiddumpende, schuinmarcherende, meppende, schietende en aanrijdende pvda-er (meestal met slok op) maar geweld tEgn de pvda is nieuw voor me.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef Bluesdude het volgende:
dat klopt wel.... de agressie tegen de pvda is toegenomen.... vandaar ook meer geroddel. kwesties opkloppen er wat bij fantaseren
pvda is net zo'n lullige partij als elke andere .. behalve de PVV.. die zijn de superlullen
Nieuwswaarde 0, politieke kennis neming van dit feit, in elk geval iets, maar ik voel dat het veel kan worden als dit een soort censuur blijkt te zijn vanuit wikipedia. Lullig voor xander zoon van... is het sowieso.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:05 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk de nieuwswaarde van dat een of andere PvdA nobody van Wikipedia gewieberd is?
Mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:06 schreef du_ke het volgende:
Kan je je openingspost misschien wat aanpassen zodat het wat duidelijker wordt waar je het over hebt? Zo gaat het topic namelijk echt helemaal nergens over...
Die bewijzen dat het topic van geen kant loopt door een dwaze OP.quote:Op zaterdag 6 november 2010 05:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd.
bewijs? zie de lopende reacties inmiddels geplaatst.
NE - niet encyclopedischquote:# Xander den Uyl - NE - zoon van en verkiezingspromo/ speculatie Agora 5 nov 2010 12:21 (CET)
* Ik denk dat wel E is gezien zijn belangrijke rol bij de AbvaKabo maar dit lemma is prutzwaar wiu. Eddy Landzaat 5 nov 2010 19:23 (CET)
het lijkt me hier dat, aangezien hij op het moment nog uberhaupt geen politieke functie invult, het idd niet heel relevant is, zeker aangezien provinciale statenleden ook al niet op wiki komen.quote:Politici
Wel:
* Vertegenwoordigers van de politiek van het land (staatshoofden, regeringsleiders, bekende leden van nationale parlementen) of internationale organisaties zoals VN, Europarlement, Organisatie Afrikaanse Staten, enz. (leider en bekende leden)
* Kabinetsleden (zowel ministers als staatssecretarissen)
* Kamerleden in parlement en senaat
* Voorzitters van (landelijk bekende) politieke partijen
* Overige politici die intensief in een langere periode (meer dan 1 maand regelmatig) landelijk en op de televisie in hun eigen land worden besproken
* Ambassadeurs bij de Verenigde Naties
* Bestuurders voor zover deze in eigen land ook buiten hun (sub)regio bekend zijn:
o Commissarissen van de koningin, gouverneurs van provincies en districten
o Gedeputeerden van provincies
o Burgemeesters
o Overige bestuurders met noemenswaardige activiteiten (bijv. landelijk bekende wethouders)
Niet:
* Bestuursleden van jongerenorganisaties van politieke partijen (die indien opportuun plaatsen in het artikel over de betreffende organisatie)
* Plaatselijke of provinciale politici die geen dagelijks bestuurder zijn, dus geen raadsleden, deelraadsleden of provinciale statenleden of algemene bestuursleden van een waterschap
* Politici die in hun eigen land niet buiten hun eigen (sub)regio bekend zijn.
* Landelijke bestuursleden van landelijke politieke partijen (behalve de voorzitter) alsmede regionale of plaatselijke bestuursleden (inclusief de voorzitter)
Ja mooie en volledige uitleg. Mijn zwager keek even ergens en die weet meer dan ik over wikipedia en aanverwant, cache, wijzigingen, iets met een zandbak e.d.. Het artikel was er net en meteen na tig veranderingetjes in een minuut al een 'slotje'.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:08 schreef Corkscrew het volgende:
In aanvulling op Asphias' kwaliteitspost: het is juist logisch dat het zeer snel op de verwijderlijst is gekomen, want elk nieuw artikel moet (tweemaal zelfs) als gecontroleerd worden gemarkeerd. Zo vallen artikelen die niet aan de normen voldoen snel door de mand en blijven ze niet jaren staan. En als je het echt zo belangrijk vindt, kun je op de verwijderpagina nog twee weken bezwaar maken en de discussie aangaan.
Waar wil je het nu precies over hebben in dit topic?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja mooie en volledige uitleg. Mijn zwager keek even ergens en die weet meer dan ik over wikipedia en aanverwant, cache, wijzigingen, iets met een zandbak e.d.. Het artikel was er net en meteen na tig veranderingetjes in een minuut al een 'slotje'.
Kortom, in de kiem gesmoord voor het een groot en 'goed' item werd.
Van mij hoeft xander er niet nu al op overigens. 20 in een dozijn figuur...
Er zit helemaal geen slotje op, het kan nog steeds bewerkt worden. Het is alleen genomineerd voor verwijdering en daarom op de lijst van te verwijderen pagina's geplaatst. De nominatie heeft een onderbouwing en kan geheel openbaar door iedereen bediscussieerd worden voor er over twee weken een beslissing wordt genomen over het al dan niet verwijderen van de pagina.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja mooie en volledige uitleg. Mijn zwager keek even ergens en die weet meer dan ik over wikipedia en aanverwant, cache, wijzigingen, iets met een zandbak e.d.. Het artikel was er net en meteen na tig veranderingetjes in een minuut al een 'slotje'.
Kortom, in de kiem gesmoord voor het een groot en 'goed' item werd.
Van mij hoeft xander er niet nu al op overigens. 20 in een dozijn figuur...
Toch knap dan dat er meer dan 650.000 artikelen op staan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Op Wikipedia wordt zo'n beetje elk nieuw artikel voorgedragen voor verwijdering. Dat zegt meer over Wikipedia dan over deze meneer Den Uyl.
Dat staat er toch ook?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander, maar zelfs de naam van mevr. den Uyl (de moeder van degene waar het om gaat) klopt al niet......
Joop den Uyl was getrouwd met Liesbeth den Uyl, en niet met Maria.
Niet om ut 1 of ander, maar ik zie er toch echt liesbeth staan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
zelfs de naam van mevr. den Uyl (de moeder van degene waar het om gaat) klopt al niet......
Joop den Uyl was getrouwd met Liesbeth den Uyl, en niet met Maria.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |