abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 17:38:18 #203
5428 crew  miss_sly
pi_88479668
ow ja, dan houdt het een beetje op he. Ze kunnen zo klein als ze zijn al erg duidelijk zijn en een eigen wil hebben...doe je weinig aan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 8 november 2010 @ 17:52:51 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88480235
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
oh fijn dat het genoeg was sly!

die pap ken ik ja, maar t is pap en dat blijft mn mevrouwtje niet }:| nouja goed, we komen er wel. ooit.
En gewoon pruimen dan? extra veel fruit geven? alles behalve banaan? fruit op de boterham, fruit tussendoor, fruit na het eten.... geen idee hoor, ik probeer ook maar mee te denken. :@
Misschien vind ze een beetje bouillon wel lekker? veel extra vocht zegt mijn boerenverstand. Maar goed, geen idee wat de oorzaak is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88480466
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En gewoon pruimen dan? extra veel fruit geven? alles behalve banaan? fruit op de boterham, fruit tussendoor, fruit na het eten.... geen idee hoor, ik probeer ook maar mee te denken. :@
Misschien vind ze een beetje bouillon wel lekker? veel extra vocht zegt mijn boerenverstand. Maar goed, geen idee wat de oorzaak is.
ze drinkt ruim anderhalve liter op een dag :X flessen melk en bekers met water zijn dat dan.
2 tot 3 keer per dag fruit waarbij ze eigk van alles eet, van mandarijntjes tot mango tot pruimen en ze eet voldoende qua brood en 's avonds een groentehap om dus maar te zorgen dat ze voldoende aan groente/vezels binnen krijgt.

De HA sluit eigenlijk een beetje uit dat het met het voedselpatroon te maken heeft omdat ze wel gewoon goed eet en vooral ook ruim vocht binnen krijgt. En daarnaast speelt dit natuurlijk al vanaf dat ze 2,5 maand oud was, toen was er nog niet echt sprake van een eetpatroon ofzo behalve de borstvoeding.

We kijken nu of het met die forlax weer een beetje op gang komt, die fissuur speelt ook mee natuurlijk nu, dat maakt het gewoon lastig om echt goed te beoordelen waar het aan ligt want ze houdt het (onbewust) ook gewoon op omdat poepen pijn doet.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 18:07:33 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88480731
ja, nou ja, daar is je vicieuse cirkel natuurlijk. Pijn, ophouden, ontlasting wordt harder, meer pijn nog meer ophouden..... zó zielig. Hopelijk helpt dat wat je nu krijgt. En hopelijk geneest die fissuur een beetje snel. Arme kleine ding... :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88480858
Ja psies, t is ook een cirkel nu, daarom zijn die zalf en klysma's en poeders nu best belangrijk om dat cirkeltje hopelijk te doorbreken. Met name die zalf is van belang nu, die klysma's waren vooral om het opgehoopte kwijt te raken.
Gister is voorlopig de laatste klysma erin gegaan dus ze moet nu weer zelf gaan poepen hopelijk, voorlopig nog niets maar goed misschien is ze ook best leeg nu :')
Ze is vannacht in elk geval niet zo hard huilen wakker geworden van de pijn, dat is al een stap vooruit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88481337
oh wat hou ik van de fok wet soms O+

ik ruik poep! :D *O* O+

nee grapjurken ik ben et niet zelf :')

-edit-
zo :D dat was een optimaal benutte luier _O-

smiley-overkill maar ik ben blij *O* yay!

[ Bericht 25% gewijzigd door huuphuup op 08-11-2010 18:34:06 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88482823
*O* Voor Amélie ^O^

Wat een opluchting Huup! Nu hopen dat het goed blijft gaan en niet terug valt in het oude patroon ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 19:07:01 #210
5428 crew  miss_sly
pi_88483077
Wat goed van Amélie *O*
pi_88484088
thnx *O*
t is idd een opluchting, t is maar afwachten of het natuurlijk op gang komt enzo. Yay dus *O*

Kijk nou, ik zag het net op tv, okay onze kindjes zijn nog wat te klein om met beroepen bezig te zijn, maar hey, ies graties :+ bij 4 blueband producten een 'beroepen-kookboek'
Ik de kookboek-verzamelaar gaat em uiteraard halen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 19:28:14 #212
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88484200
Oh huup, wens je veel volle luiers en stank toe! Zou lekker zijn als het een goed op gang zou komen, arm kind....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88484362
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Basboussa het volgende:
Oh huup, wens je veel volle luiers en stank toe! Zou lekker zijn als het een goed op gang zou komen, arm kind....
haha dank dank :+

en dat je man maar snel over zn schuldgevoel heen mag zijn ;)
hij klinkt wel superlief altijd haha, Beisan is echt zn prinsesje hè?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 19:38:36 #214
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88484828
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha dank dank :+

en dat je man maar snel over zn schuldgevoel heen mag zijn ;)
hij klinkt wel superlief altijd haha, Beisan is echt zn prinsesje hè?
Mijn hemel, begin er niet over, ik heb hem al drie keer aan de telefoon gehad... Of hij haar een trauma heeft gegeven.... Het enige wat hij deed is te hard: Nu is het genoeg (in het Arabisch) zeggen en haar op de grond zetten. Als dat alles is, werkelijk, en voldoende voor een jeugdtrauma, dan ben ik een ontspoorde moeder
pi_88485042
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Mijn hemel, begin er niet over, ik heb hem al drie keer aan de telefoon gehad... Of hij haar een trauma heeft gegeven.... Het enige wat hij deed is te hard: Nu is het genoeg (in het Arabisch) zeggen en haar op de grond zetten. Als dat alles is, werkelijk, en voldoende voor een jeugdtrauma, dan ben ik een ontspoorde moeder
haha och germ :D
ja dan ben je niet eens meer ontaard maar gewoon compleet van de pot gerukt ontspoord :+ wij vast allemaal wel eens dan...
Gelukkig is er meer nodig voor een trauma :D en Beisan zal hem vast nog wel een superpapa vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88486628
O jee die Amélie, wat zielig zeg.....arm meiske!
Miss heeft een plasje! Yeah! Maar wat een gedoe zo zeg,.....hopelijk is de uitslag goed, en hoef je niet nog een keer weer aan de slag ermee.
Wanneer moet je naar de kinderarts?

Hier is het zozo, nog geen poch. Koorts is weg, maar Lars ziet er uit alsof hij een kater tot en met heeft....echt geen gezicht. En dan ook overal snot, traanoogjes, en hij hoest als een schorre zeehond. nu ik dit typ ligt hij in bed zich suf te hoesten. Tis steeds een poosje stil, en dan komt er weer een hoestbui....wat kan ik daar nou aan doen om hem te helpen?
Tips zijn welkom
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88487621
Karin, bij ons hielp Luuf. Maar dat zal je waarschijnlijk al geprobeerd hebben.

Huup gefeliciteerd met de Poep!!! Jompel, Jompel!!

Hier alles niet helemaal geweldig... Ik ziek, En Mette is een living nightmare de laatste 2 weken. Heel erg chaggo, heel erg uittesterig, slecht slapen, ineens eenkennig. Pfff... Het is een faaaaasse, het gaat wel weer over. Maar prettig is anders.

Ben dus beetje afwezig geweest de afgelopen tijd, maar wilde nog wel even zeggen: Oeke wat leuk dat jullie in de oefenfase zijn :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88487690
Shit Luuf, nooit aan gedacht
Ik heb alleen niet Luuf baby, alleen Luuf voor kinderen (voor Meike)
Zou ik dat ook op Lars kunnen smeren?
  maandag 8 november 2010 @ 20:35:35 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88487894
Karin, wij gebruik ook luuf baby, volgens mij is dat wel minder sterk dan de gewone luuf. En een opengesneden ui bij het bedje wil ook nog wel eens helpen. Evt het bedje een beetje omhoog bij het hoofdje, als je plat ligt heb je ook vaak meer last. Beterschap!
pi_88487914
*O* *O* *O* voor de POEP van Amélie. Pff, Huup, wat een gedoe zo.
Miss, je hebt een plasje! Het was van afstand best leuk om te lezen (ik zat overdag via de telefoon bij te lezen). Hopelijk komt er gewoon niets uit.
Karin, Luuf en stomen. Al moet ik zeggen dat ik zelf ook erg van het hoesten in bed ben, maar er dan verder de rest van de dag weinig last heb. Wij doen hier een voorzichtige *O* het lijkt erop dat Driekus toch iets sterkere luchtwegen heeft dan gedacht. Hij heeft nog geen pufjes nodig gehad terwijl ie echt goed verkouden is.
Oeke, aan de oefen! Leuk!

en de rest ben, sorry allemaal, echt vergeten. Ik gooi 't op hormonen, goed :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88487962
Een ui? Ook voor het hoesten?

Fijn Mef, geen pufjes voor Driekus!!
  maandag 8 november 2010 @ 20:43:43 #222
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88488287
:Y hij heeft toch ook een snotterneus? En een ui helpt bij verkoudheid, is mij verteld..
pi_88488384
De volgende tekst zul je mij echt alleen maar op dit forum zien zeggen...

Hoera voor poep van Amélie *O*
Hoera voor plas van Senna *O*

:D

En Mette en Lars, gauw opknappen hoor! :*

Mijn meiske heeft besloten weer verder te gaan met taal oefenen... ze zegt nu echt bah, bal, poeh (poes) , iets dat lijkt op 'eten', deedie is baby, broem is fiets of auto ( :') ), en ze zegt nu bumba terwijl ze dat nooit kijkt :') En oma en opa incidenteel. Oh en dih is dicht... ze heeft wat moeite met de laatste letters van woorden :P Maar het wordt ineens zo veel, zo leuk! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88488473
Nog even nagezocht, Luuf kind is vanaf 3 jaar. Dus dat smeer ik maar niet op Lars.
Heb ik morgen weer wat te doen in mijn pauze.....
  maandag 8 november 2010 @ 20:55:51 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88488940
Driewerf hoera voor Amélie, Senna en Driekus! Jeej! w/

Als je dreumes zelf gaat staan in de ruimte en daarna flinke stukken zelfstandig loopt, dan loopt hij toch he? Ja toch? O-) *O*
pi_88488964
Karin, likje luuf pakken, op een schoteltje doen en op z'n kamer zetten. Stinkt wel een beetje, maar werkt wel. Wij stomen ook met luuf op die manier (want om het kind nou te plagen met rinocaps)
pi_88488999
Mikoxx, ja dat is volgens mij de definitie van lopen ;) *O*
Beiden?
  maandag 8 november 2010 @ 20:58:30 #228
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88489072
*O* Voor de plas van Senna *O* en voor de poep van Amélie *O* en ook voor de rest van de kindjes die het kunnen gebruiken *O*

Maarten heeft een nieuw woordje: "obbelee" O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 8 november 2010 @ 20:59:26 #229
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88489122
[quote]1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef mefke79 het volgende:
Beiden?
[quote]

Nope, alleen T.
  maandag 8 november 2010 @ 21:00:13 #230
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88489160
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef mikoxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef mefke79 het volgende:
Beiden?
Nope, alleen T.

grrrr... die nieuwe lay-out ook ;)
pi_88489193
Mikoxx, dat is toch alvast een score van 50%
(sorry, ik ben echt melig)
  maandag 8 november 2010 @ 21:02:05 #232
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88489275
quote:
[img]http://i.fokzine.net/templates/
forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef mefke79 het volgende:
Mikoxx, dat is toch alvast een score van 50%
(sorry, ik ben echt melig)
Oh god, nee he? We krijgen er nu niet achteraan: 'dat zal druk worden met twee lopende dreumessen, maak je borst maar nat' ofzo he? NEEEEEEEE ;) :D
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 21:02:09 #233
5428 crew  miss_sly
pi_88489281
mikoxx, dat is echt wel lopen *O* wat goed!

Maarten en Willow verder met praten *O* leuk he O+

Senna babbelt ook rustig verder, en er komen soms woorden langs die ik nog niet had verwacht. En soms hoor je jezelf nogal terug. Ik zeg heel vaak (blijkbaar :') ) 'hoppa' als ik Senna ergens op of af til. Dus hoor ik sinds gisteren al de hele tijd als ze getild wordt 'hoppa' :D
En 'klaar' zit er nu ineens ook in, samen met dat grappige gebaartje met de handjes wat ik hier ook al las, ik geloof van Isabeau?
pi_88489458
Mikoxx...dat zal wel....gezellig worden met 1 lopende dreumes en eentje die er achteraan kruipt!

Mijn moeder heeft Driekus hoppatee geleerd. En ik zeg dat schijnbaar ook vaak..want soms hoor ik ineens, opateeee als ie zijn knuffel optilt ofzo.
Ik ga het trouwens even opzoeken, maar zit er weer een sprongetje op iets van bijna 14 maanden? Hij groeit niet alleen fysiek, maar lijkt ook ineens weer zo wijs.
  maandag 8 november 2010 @ 21:06:16 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88489523
Mefke ;)

Is er trouwens ook een sprongetje rond 17 maanden :o :(
  maandag 8 november 2010 @ 21:15:32 #236
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88490088
Deze heb ik een tijd terug ergens opgeslagen, leek me wel handig :)

5 weken (1 maand) tussen de 4-6 weken
8 weken (2 maanden) tussen de 7-10 weken
12 weken (3 maanden) tussen de 11-13 weken
19 weken ( 4,5 maanden) tussen de 14-20 weken
26 weken (6 maanden) tussen de 22-27 weken
37 weken (8,5 maanden) tussen de 33-38 weken
46 weken (11 maanden) tussen de 41-47 weken
55 weken (13 maanden) tussen 50-55 weken
64 weken (15 maanden) tussen 59-65 weken
75 weken (17 maanden) tussen de 70-76 weken

De complete sprongetjes-lijst, voor zover ik weet :) (En nu ik het zo zie snap ik ineens waarom Stef de afgelopen dagen inseens zó vreselijk hard gaat..)

En even dikke *O* *O* voor Amélie! Och Huup, wat vreselijk zielig toch, ik hoop echt dat het snel beter zal gaan.. :* voor jullie allebei!

Miss_Sly, ik duim dat je niet nog eens aan de trucerij moet, dit was wel weer genoeg he? :)
3!
pi_88490153
Ha Trix! Wanneer is Stef jarig?
pi_88490179
aha, dan zitten wij tussen sprong 13 maanden en sprong 15 maanden. De fijne rustige periode dus. Thanks! Vanavond toch maar weer eens dat boek er op na slaan.
  maandag 8 november 2010 @ 21:20:28 #239
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88490407
N/p, Mefke! :* Alles k daro?

Ssserpente! Stef is de 24e jarig *O* Wel raar hoor, da's best snel al wel.. Zit nu een beetje heen en weer te klikken tot ik genoeg moed heb verzameld om zijn cadeau te bestellen. En dat terwijl er een gratis rupsje nooitgenoeg-dvd bij zit! o|O Met jou en Lente alles goed ook? Ik lurk hier echt al weken mee, maar ik mis de laatste tijd nogal veel..
3!
  maandag 8 november 2010 @ 21:21:14 #240
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88490461
Oh bij 17 maanden ook? Nou dan weet ik genoeg hoor....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 8 november 2010 @ 21:26:00 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88490778
Memmel: shake hands... Enne, ná 17 mnd geen sprongetjes meer? ;) jeej!!
pi_88491204
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef miss_sly het volgende:
mikoxx, dat is echt wel lopen *O* wat goed!

Maarten en Willow verder met praten *O* leuk he O+

Senna babbelt ook rustig verder, en er komen soms woorden langs die ik nog niet had verwacht. En soms hoor je jezelf nogal terug. Ik zeg heel vaak (blijkbaar :') ) 'hoppa' als ik Senna ergens op of af til. Dus hoor ik sinds gisteren al de hele tijd als ze getild wordt 'hoppa' :D
En 'klaar' zit er nu ineens ook in, samen met dat grappige gebaartje met de handjes wat ik hier ook al las, ik geloof van Isabeau?
Van Willow ook, dat gebaartje. Beide handjes omhoog :P Gebruikt ze heel graag. Als iets opgeruimd is of weggegooid of opgegeten of aangekleed of of of ....

Mikoxx wat goed woeiii *O*

Mijn kind is trouwens geobsedeerd door vuilnisbakken _O- Ze zit heel vaak bezig bij onze vuilnisbak, wil 'm openkrijgen, wil er dingen ingooien, het liefst haar eigen (opgerolde en dichtgeplakte) vieze luier :P . Als ze de prullenbak in onze slaapkamer spot roept ze ook, al wijzend, bah! bah! :')
Misschien evolueert het nog tot heel netjes zijn en opruimen? O-)
pi_88491636
oh das beter dan hier. Je een breuk zoeken naar je telefoon en er dan achterkomen dat de vuilnisbak rinkelt zeg maar :')
En speelgoed doet het ook leuk in de bak...

Wat leuk al die kindjes zo aan het praten enzo O+ wat gaat het hard dan ineens!

En T. aan de wandel *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 21:39:45 #244
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88491699
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef mikoxx het volgende:
Memmel: shake hands... Enne, ná 17 mnd geen sprongetjes meer? ;) jeej!!
Enkel de puberteit :D

Gefeliciteerd Mikoxx, een lopende man! Op naar de volgende!

Kind zit boekje te lezen vna rupsje nooitgenoeg. Eerste pagina, met dat blad en het eitje, denk ik, er is wat mis met het plaatje. Heeft kind met haar fantastische motoriek heel nauwkeurig het eitje zwartgekladderd met een pen. LEEEEEEEEEEEEEEEEEEUK!
pi_88492203
Poep voor Amélie!!! :Y) *O* Hopelijk zet het zo door...

Xenia wat leuk! Die beer is echt een enorm succes: slaapzak aan, slaapzak uit, slaapzak aan, etc O+ Je zou ze eigenlijk moeten vragen om meer cute dingetjes mee te nemen, als ze daar toch zijn :P

Miss_Sly, wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is om plasjes op te vangen. Haha, komt zo'n tummytub toch nog van pas _O- Hopelijk hoeven jullie niet opnieuw plasjes in te leveren en komt hieruit dat de ontsteking weg is.

Erg herkenbaar, overal dingen terug vinden _O- Niels zit erg in de spullen-in-andere-spullen-stop-fase. Zo was ik al een tijdje een tuitbeker kwijt, die bleek vanmorgen in zijn speelgoedmand te zitten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88492577
Amelie, goed meis! *O*
Hopelijk heeft ze ook gauw weer vertrouwen in haar lijfje. :*

Wickie, beterschap! :*

Mikoxx, al een aan de wandel! *O*

Al die kletskousjes! O+

Sleutels zijn hier favoriet, in mijn schoenen, in de deur, in de kastdeur, in het raam. Pfft daar kun je nerveus van worden zeg, als je sleutels kwijt zijn. :D
Oh, en 17 maandensprong? Zitten we dan zeker midden in, aangezien Ko gister 17 maanden werd. Niks van gemerkt nog. O-)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 8 november 2010 @ 21:57:28 #247
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88492921
Jawel hoor na de 17 maanden wordt het veel erger, maar het boek houdt op bij de 17'maanden sprong. Om je verder niet te ontmoedigen ;)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88493209
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
oh das beter dan hier. Je een breuk zoeken naar je telefoon en er dan achterkomen dat de vuilnisbak rinkelt zeg maar :')
En speelgoed doet het ook leuk in de bak...
:D Whaha zie het al helemaal voor me. Wij hebben zo'n hippe vuilnisbak met een redelijk zwaar voetpedaal dus die krijgt ze niet zomaar open (not for lack of trying....)
Één keer stond de emmer van de vuilnisbak na even wassen en bij gebrek aan vuilniszakken :') even los en toen lag er inderdaad al heel gauw een assortiment aan spulletjes in. Eten, een beker, een knuffel.... :X
pi_88493304
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
Oh, en 17 maandensprong? Zitten we dan zeker midden in, aangezien Ko gister 17 maanden werd. Niks van gemerkt nog. O-)
17 maanden alweer? Tegen de tijd dat ik hier eindelijk mee mag posten is Ko gewoon bijna 2 jaar oud!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88493393
quote:
11s.gif Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
17 maanden alweer? Tegen de tijd dat ik hier eindelijk mee mag posten is Ko gewoon bijna 2 jaar oud!
Ja, schiet nou eens op! ~O>
pi_88493432
tss!

Ivan is bijna jarig!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88493534
Ik heb een truc bedacht om de tijd sneller te laten gaan. Ik zoek gewoon GEEN taart uit. Daardoor denk ik elke dag: Help! Ik moet nog een taart uitzoeken! Ik heb nog maar X dagen! En zo lijkt het net alsof hij zo één jaar wordt. 8-)

En inmiddels is het nog maar 4 nachtjes slapen! Hij is wel ziek en sneu momenteel, al vanaf donderdag/vrijdag. Ik hoop dat hij tegen die tijd beter is.
pi_88493576
_O- Je houdt gewoon van stress dus
pi_88493673
Het zou me niets verbazen als er gewoon geen taart komt maar hij een stuk banaan krijgt met een kaarsje erin. :')
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 22:12:03 #255
5428 crew  miss_sly
pi_88493729
Ivan bijna 1 *O*
En Stef ook bijna *O*

Wow, komen jullie ook gezellig weer hier O+

We hadden vandaag ook een klein mijlpaaltje: ze zei voor het eerst 'lamp' ipv 'mmpwah' zoals ze al een dik half jaar doet *O*
  maandag 8 november 2010 @ 22:12:35 #256
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88493763
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou me niets verbazen als er gewoon geen taart komt maar hij een stuk banaan krijgt met een kaarsje erin. :')
Kindermishandeling... En taart? Wij deden heul geen taart... Of wel, maar kind hoefde het niet... Ik ben het vergeten!
pi_88493823
Beetje slagroom op die banaan en het feest kan beginnen! *O*

Oh, als jullie dan eindelijk over 4 dagen hier bent, dan kunnen we nog een half jaar samen posten! *O*
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 22:14:33 #258
5428 crew  miss_sly
pi_88493875
Banaan met slagroom :9~
pi_88493949
Niels lust ineens geen banaan meer :? Dus hij komt geen "taartje" eten :P
pi_88494040
Maar Niels lust vast wel slagroom! :P

Miss O+
pi_88494339
Ivan bijna jarig *O* *O* *O*
En Stef ook *O* *O*

En taart, Mette vond het vies, die had ik meer blij gemaakt met een banaan (ze is een banaanmonster).
Maar ja dan hadden we niet zulke leuke foto's gehad.
pi_88494529
Ohja, dat had ik gelezen, wickie! Dat Mette taart niet lekker vond. Ik vond het grappig omdat jullie ook niet van taart houden. Da's vast geen toeval!

Mijn moeder neemt naar Ivans feestje wel wat Limburgse specialiteiten mee, maar ik weet nog steeds niet of ik het oké vind dat Ivan daarvan eet. :+

Miss, dat vraagt om een filmpje!
pi_88494856
Ik was eigenlijk een beetje huiverig om madam zoveel suiker en ranzigheid aan te bieden, maar 'de taart' was toch wel een beetje een ding geworden wat toch moest een soort van in mijn hoofd.

Vond het ook erg grappig dat ze er niks aan vond.

Maar ben zoooo blij met de foto's

Stiekem nog 1 foto erbij
pi_88494966
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef miss_sly het volgende:
Banaan met slagroom nutella :9~
:Y)

Mette O+
die foto's zijn ook superleuk wickie O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 22:33:03 #265
5428 crew  miss_sly
pi_88495012
whaha huup, maar jij bent zwanger :P
pi_88495171
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef miss_sly het volgende:
whaha huup, maar jij bent zwanger :P
:D
daar hoef ik niet zwanger voor te zijn hoor :P

nutella is op (bijna) alles lekker.
Vooral op pannenkoeken :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 22:37:28 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88495283
Tosti banaan nutella :9

sorry voor de nutteloze bijdrage :@
pi_88495358
Oeh, warme pannekoeken met nutella! O+ O+ O+

Hoi Buuf! :W

Mette, lekker ding!
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 22:39:11 #269
5428 crew  miss_sly
pi_88495402
Ik ben heel raar, geloof ik, want ik vind nutella dus niet lekker. Ik ken verder niet veel mensen die het met me eens zijn, dus het zal best aan mij liggen :')
pi_88495486
Ik vind Nutella ook niet lekker. Maar als ik vannacht weer niet kan slapen ga ik uit pure frustratie aan banaan-met-chocopasta-van-vriendlief. Dankzij jullie. }:|
pi_88495629
Oh, ik vond nutella vroeger ook niet lekker. Vooral omdat mijn allereerste vriendje altijd boterhammen met chocopasta mee naar school nam en dan wou zoenen na het eten van die boterhammen. :X
Tot ik het eens op een hete pannenkoek at! :9~

Niet doen hoor, Claudia. :N ;)
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 22:47:16 #272
5428 crew  miss_sly
pi_88495872
chocopasta wel, maar alleen pure en dan alleen het huismerk van vomar of plus :P

maar, over dreumesjes dus :P
Wij hadden ineens een meisje dat niet meer in bad wilde. Zomaar, out of the blue :? Toen hebben we bij Hema krijtjes en vingerverf voor in bad gekocht, en dat is een echte hit :D Dat vindt ze zo leuk. Ze gaat nog steeds niet zitten in bad, maar ze staat iig niet meer de hele tijd te huilen *O*
pi_88496105
Oh, wat een goed idee! Dat ga ik kopen voor Sinterklaas! Daar zal mijn dreumesje enorm van genieten.

Fijn dat het werkt Miss. :)
Waarom wilde ze niet meer in bad? Enig vermoeden? Dat lijkt me niet fijn, als iets ineens zo verdrietig wordt terwijl het zo leuk is. ;(
  maandag 8 november 2010 @ 22:54:17 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88496278
Wat sneu Miss_Sly.
Wij hebben dat hier ook een tijd gehad met Sasha. Altijd dol op badderen en ineens... Bij ons bleek, na wat terugdenken, dat het was vanaf het moment dat hij per ongeluk in bad plaste. Hij wees toen ook vaak naar zijn piemeltje. Met wat coachen en samen met papa, eerst op schoot, dan tussen zijn benen zitten etc. etc. is het weer over gegaan, maar het was echt heel erg naar.
Wel een slim idee, van dat badderspul! :Y
  maandag 8 november 2010 @ 22:56:23 #275
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88496380
Miss, mss heeft ze toch een beetje last van plassen etc en wil ze daarom niet in bad?

Krijtjes voor in bad? Lijkt me super! *op lijstje zetten gaat*

En in D H zit een pizzeria waar je kennelijk nutella-pizza kan eten. Mijn collega doet er in stomdronken toestand (elk weekend dus) een moord voor.
pi_88496403
Wat sneu Miss. Misschien wat BE zegt? Soms kan het iets heel kleins zijn lijkt wel.

Tof die badspulletjes O+
Ik wil binnenkort een keer zo'n watergeval halen voor Amélie. Gewoon een simpele, dat je ergens met een bekertje water in moet gooien en dat er dan wat gaat draaien ofzo. Ik merk dat ze uitgekeken is op de badbeestjes. Ze is nog te klein om er een soort fantasie-spelletje mee te spelen dat de krab de duikboot aanvalt ofzo :') maar ze is te groot om schaapachtig te lachen naar die suffe dingen. Ze smijt ze er nu alleen maar uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88496483
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Memmel het volgende:
Miss, mss heeft ze toch een beetje last van plassen etc en wil ze daarom niet in bad?

Krijtjes voor in bad? Lijkt me super! *op lijstje zetten gaat*

En in D H zit een pizzeria waar je kennelijk nutella-pizza kan eten. Mijn collega doet er in stomdronken toestand (elk weekend dus) een moord voor.
nutella-pizza? :o maar dan dus zonder de tomatensaus enzo hoop ik?
Buuf tosti met nutella is ook een goeie :9

Ik hou van nutella O+ maar ik ben niet kieskeurig verder, ik hou van alle soorten chocopasta :D merk/soort/kleur maakt me allemaal niets uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 23:01:04 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88496643
Huup, ik merk dat Morris' beste vrienden in bad de lege shampoofles 1 en 2 zijn en een paar plastic bekertjes. Hoeft niet eens een echt speeltje te zijn!

Ja, zonder tomatensaus natuurlijk....
pi_88496686
Het zal vast met haar blaasontsteking te maken hebben, inderdaad. Maar echt sneu. ;(

Chocopizza, brrrr.

Huup, ik had ook zo'n waterradje gekocht voor Ko voor op de tuin, maar hij vond er geen biet aan. Maar misschien kan Amelie er wel wat mee.
Hier zijn van die stapelbakjes erg populair in bad. Overgieten, eruit drinken, ze vol op het randje zetten, etc.
En een oude fles inderdaad!
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 08:07:44 #280
5428 crew  miss_sly
pi_88503983
In Frankrijk kun je toch ook crepes met nutella krijgen bij die stalletjes? :D

Zo'n waterradje zochten we eigenlijk, maar konden we niet vinden. Dus als iemand een idee heeft waar we die kunnen halen, hoor ik het graag.
Schaap doet Senna altijd in bad en hij kon zich niet echt iets herinneren. Later zei hij dat ze een keer wel een beetje uitgegleden was, en ik denk dus dat het daaraan lag, maar iets met de blaasontsteking zou ook best kunnen, want toen is het zo'n beetje begonnen. Nou ja, maakt niet uit waar het vandaan komt, we moeten het weer even veranderen, want het badje eind van de dag moet idd gewoon leuk zijn. Vorige week donderdag hing ze met haar armpje som mijn nek aan de badrand, huilend. Dat is geen pretje. Dat ze dus niet meer huilt en pret heeft, is al een grote stap voorwaarts!
pi_88504065
Miss, heb je het babybadje nog staan? Misschien kun je het daar in proberen? Of eerst zonder water?

Sneu voor Senna zeg ;( Hoop dat het gauw weer beter gaat :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88504118
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef oeke het volgende:
.
Hier zijn van die stapelbakjes erg populair in bad. Overgieten, eruit drinken, ze vol op het randje zetten, etc.
En een oude fles inderdaad!
Hier ook : 6 gekleurde bekers voor een euro bij Ikea, en Thijs kijkt niet meer om naar de badeendjes :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_88504459
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:07 schreef miss_sly het volgende:

Zo'n waterradje zochten we eigenlijk, maar konden we niet vinden. Dus als iemand een idee heeft waar we die kunnen halen, hoor ik het graag.
Wij hebben er een die bij een zandbaksetje zat. :Y En verder zijn de bademmertjes die we ooit van Davinia hebben gekregen een groooooooot succes!

dinsdag 9 november 2010 @ 08:53:12 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88504535
Bij ons hebben ze bij de hoogvliet stapelbekers voor 4 euro. Een groot succes.
Zo groot dat we vanwege dikke ruzies nu 2 setjes boven en 2 setjes beneden hebben. :') :@
Die zijn dus ook in bad favoriet. :Y

In het kader van 'die kleintjes snappen vaak veel meer dan je denkt' zei ik vanmorgen tegen Oscar (we waren op onze slaapkamer) 'Ga je muis maar in je bedje leggen', om eens te zien wat er gebeurde en hij ging idd heel netjes zijn slaapmuis in zijn bedje leggen! O+
Echt zo schattig!
Hij brengt ook heel netjes zijn beker naar de keuken als hij klaar is met drinken en ook koekjes die hij niet lekker vindt legt hij netjes op het aanrecht! :o O+
pi_88504597
Je bent Oscar tot een man aan het maken waar elke vrouw mee wil trouwen, BE! *;
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:59:13 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88504633
:D Idd ja! _O-
Mss komt het door de 'cursus' die laatst in een doorstuurmail voorbij kwam: 'Toiletrollen, nee, ze groeien niet vanzelf aan - lezing' en 'Het verschil tussen de vloer en de wasmand - groepsdiscussie'. :D ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 09-11-2010 09:12:13 ]
pi_88504842
BE Oscar wordt een droomman O+ Wat netjes dat hij dat doet zeg!
pi_88505067
Aaah die Oscar <3 wat lief!

Claudia, banaan met pindakaas is ook lekker! (vooral op een krentenbol, kaarsje erin en hoppaaa!)

Beuh, ben ziekjes. Gisteren migraine, vandaag nog helemaal slap en bibberig. Lief heeft Isabeau naar het kdv gebracht en ik kom thuis even op krachten.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:46:26 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88505605
Bekertjes en eendjes zijn hier ook favoriet in bad. Ik heb deze nog op het lijstje staan voor Thomas, leken me ook leuk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88506012
Lotte heeft deze, ook een hit hier :Y
Lotte!
Noah!
pi_88506445
ik zou zweren dat ik gisteravond nog een bericht geplaatst had :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:07 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb in Frankrijk gewoond en gewerkt, dus waar mn afwijking vandaan komt laat zich raden :+ :D

Bekertjes zijn hier ook favoriet voor in bad ja, ik heb van die rode en blauwe die in de babydump-doos zaten, inderdaad, overgieten enzo. En alle shampooflessen móeten van de badrand af, dat werk.
Maar er moet straks een kado-suggestie worden gegeven voor onder de kerstboom dus eigk vind ik zo'n watergeval dan wel prima. Leeftijd-geschikt speelgoed voor in de woonkamer hebben we al ruuuuim zeg maar :P en dan is t nog geen sint geweest :') Bekertjes hebben we dus wel, gewone bekers maar och, dan voor de variatie vind ik zo'n water-geval-iets wel leuk.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88506510
BE knap is het hè? :D <3

Ze snappen inderdaad veel meer dan je denkt, hier hebben we een schaap-knuffel, zelfde verhaal. Als ik zeg waar is schaap? gaat ze hem echt zoeken :D en "is schaap lief?" dan krijgt ie knuffels en kusjes (en ik moet dan altijd even aan Sly denken :') haha)

Zelfde verhaal met waar is je navel? Waar is je neus? Dat kan ze allemaal prima aanwijzen.
zo poepig <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:26:21 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88506686
We kunnen bij Oscar ook heel goed merken dat hij, nu de horde van het lopen genomen is, veel meer met taal bezig is weer. Het enige echt herkenbare is 'Bah' overigens, maar gisteren dacht ik een voorzichtige poes te horen en 'mij' lijkt er ook te zijn. Oh, en Mama lijkt ook weer terug te zijn! O+

Oh, nog zoiets trouwens, vannacht om 4 uur was hij klaarwakker. Kletsen, mopperen, mieren. Dus ik erheen, ik dacht dat zijn muis mss op de grond lag, maar die lag in bed. Hij bleef maar naar de wasmand wijzen. Ik snapte het niet.
Terug in bed viel mijn kwartje, de luiers staan achter de wasmand, mss is hij wel nat? (Hij had een extra fles gekregen om 11 uur, toen werd hij ook al wakker.)
En idd. Hij was dus doorgelekt! :o Mss ga ik nu te ver, maar ik heb echt het idee dat hij mij dus iets duidelijk probeerde te maken! :D O+
pi_88507029
Wat knap! :D ja waarom niet op zich, hij moet het toch een keer gaan doen, verbanden leggen en dingen aanwijzen enzo dus t zou zomaar kunnen hoor. Slim is ie duidelijk in elk geval genoeg :
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:42:45 #295
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88507143
Die waterrad dingen kun je bij de Action krijgen!

En Morris babbelt ook lekker. Mijn smeltmomentje is echt als ie binnenkomt, doorloopt naar de garage en de hond gedag gaat zeggen: 'Kijk! Haaaaaai"
En dan de toon waarop. Ik word gewoon week als ik eraan denk!
pi_88507146
Wat knap van Oscar!!

Wij zaten gister aan tafel en Tess had geen zin om te eten. Ze wees naar de fruitschaal. M zegt: wil je een banaan, Tess: ja. M pelt banaan, geefr m aan Tess eb ze zegt heel resoluut NEE! M vraagt: wil je een mandarijn. Tess: neeeej. M zegt, nou dan weet ik het niet hoor. Tess wijst naar de fruitschaal en zegt appel! M pakt de appel en vraagt: wil je die?? Tess: *O* JAAAAAAA *O*. Ze heeft m bijna helemaal, prikkend op een vorkje, opgegeten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:47:41 #297
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88507308
Wat goed van Oscar en Tess!
pi_88507414
Die praatverhalen zijn ongelooflijk schattig! Ik smelt al als ik Ivan vanuit onze slaapkamer wakker hoor worden terwijl hij tegen zijn knuffels praat. Die-da. Die-da! Ja, goed, het is nog wat rudimentair, maar er gaat me een belevingswereld achter schuil! :Y)
pi_88507498
Wat heerlijk al die trotse verhalen. O+

Ko staat hier op zijn teentjes voor het raam, te kijken naar een kraan die bouwmaterialen over ons huis heen takelt. Heel interessant natuurlijk! O+
pi_88507555
Tess heeft een knuffelkat maar dat is geen poesje maar een pisje _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88507706
Haha, Tess. :D

Ko neemt nu vaak een slok water en zegt daarna Aaah! Alsof het bloedheet is en hij blij is met een koele cocktail. >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')