En gewoon pruimen dan? extra veel fruit geven? alles behalve banaan? fruit op de boterham, fruit tussendoor, fruit na het eten.... geen idee hoor, ik probeer ook maar mee te denken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
oh fijn dat het genoeg was sly!
die pap ken ik ja, maar t is pap en dat blijft mn mevrouwtje nietnouja goed, we komen er wel. ooit.
ze drinkt ruim anderhalve liter op een dagquote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En gewoon pruimen dan? extra veel fruit geven? alles behalve banaan? fruit op de boterham, fruit tussendoor, fruit na het eten.... geen idee hoor, ik probeer ook maar mee te denken.![]()
Misschien vind ze een beetje bouillon wel lekker? veel extra vocht zegt mijn boerenverstand. Maar goed, geen idee wat de oorzaak is.
haha dank dankquote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Basboussa het volgende:
Oh huup, wens je veel volle luiers en stank toe! Zou lekker zijn als het een goed op gang zou komen, arm kind....
Mijn hemel, begin er niet over, ik heb hem al drie keer aan de telefoon gehad... Of hij haar een trauma heeft gegeven.... Het enige wat hij deed is te hard: Nu is het genoeg (in het Arabisch) zeggen en haar op de grond zetten. Als dat alles is, werkelijk, en voldoende voor een jeugdtrauma, dan ben ik een ontspoorde moederquote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dank dank![]()
en dat je man maar snel over zn schuldgevoel heen mag zijn![]()
hij klinkt wel superlief altijd haha, Beisan is echt zn prinsesje hè?
haha och germquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Mijn hemel, begin er niet over, ik heb hem al drie keer aan de telefoon gehad... Of hij haar een trauma heeft gegeven.... Het enige wat hij deed is te hard: Nu is het genoeg (in het Arabisch) zeggen en haar op de grond zetten. Als dat alles is, werkelijk, en voldoende voor een jeugdtrauma, dan ben ik een ontspoorde moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |