abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 17:17:27 #201
5428 crew  miss_sly
pi_88478913
Ingeleverd *O* het was in ieder geval genoeg, daar was ik ook nog even bang voor, want het ene potje was 20 cc en het andere ietsje minder zelfs, maar het was toch genoeg. Goed horen we later nog, en ik hoop het van harte. Anders gaan we iig weer voor de truc met de tummytub, alleen dan meteen in de ochtend ;)

huup, wat klinkt het toch heel naar. En idd is het echt zoiets waar je zo vreselijk weinig aan kunt doen -O- ik weet niet of je het kent en al geprobeerd hebt misschien, maar ik zag net bij de Etos ook iets van Buikjespap, dat is een soort pyjama/dreumespapje met pruimen voor een betere stoelgang. Geen idee of je nog iets doet in die richting nu je ook die zalfjes en klysma's hebt, maar ik dacht: ik kan het op z'n minst even melden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88479353
oh fijn dat het genoeg was sly!

die pap ken ik ja, maar t is pap en dat blijft mn mevrouwtje niet }:| nouja goed, we komen er wel. ooit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 17:38:18 #203
5428 crew  miss_sly
pi_88479668
ow ja, dan houdt het een beetje op he. Ze kunnen zo klein als ze zijn al erg duidelijk zijn en een eigen wil hebben...doe je weinig aan!
  maandag 8 november 2010 @ 17:52:51 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88480235
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
oh fijn dat het genoeg was sly!

die pap ken ik ja, maar t is pap en dat blijft mn mevrouwtje niet }:| nouja goed, we komen er wel. ooit.
En gewoon pruimen dan? extra veel fruit geven? alles behalve banaan? fruit op de boterham, fruit tussendoor, fruit na het eten.... geen idee hoor, ik probeer ook maar mee te denken. :@
Misschien vind ze een beetje bouillon wel lekker? veel extra vocht zegt mijn boerenverstand. Maar goed, geen idee wat de oorzaak is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88480466
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

En gewoon pruimen dan? extra veel fruit geven? alles behalve banaan? fruit op de boterham, fruit tussendoor, fruit na het eten.... geen idee hoor, ik probeer ook maar mee te denken. :@
Misschien vind ze een beetje bouillon wel lekker? veel extra vocht zegt mijn boerenverstand. Maar goed, geen idee wat de oorzaak is.
ze drinkt ruim anderhalve liter op een dag :X flessen melk en bekers met water zijn dat dan.
2 tot 3 keer per dag fruit waarbij ze eigk van alles eet, van mandarijntjes tot mango tot pruimen en ze eet voldoende qua brood en 's avonds een groentehap om dus maar te zorgen dat ze voldoende aan groente/vezels binnen krijgt.

De HA sluit eigenlijk een beetje uit dat het met het voedselpatroon te maken heeft omdat ze wel gewoon goed eet en vooral ook ruim vocht binnen krijgt. En daarnaast speelt dit natuurlijk al vanaf dat ze 2,5 maand oud was, toen was er nog niet echt sprake van een eetpatroon ofzo behalve de borstvoeding.

We kijken nu of het met die forlax weer een beetje op gang komt, die fissuur speelt ook mee natuurlijk nu, dat maakt het gewoon lastig om echt goed te beoordelen waar het aan ligt want ze houdt het (onbewust) ook gewoon op omdat poepen pijn doet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 18:07:33 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88480731
ja, nou ja, daar is je vicieuse cirkel natuurlijk. Pijn, ophouden, ontlasting wordt harder, meer pijn nog meer ophouden..... zó zielig. Hopelijk helpt dat wat je nu krijgt. En hopelijk geneest die fissuur een beetje snel. Arme kleine ding... :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88480858
Ja psies, t is ook een cirkel nu, daarom zijn die zalf en klysma's en poeders nu best belangrijk om dat cirkeltje hopelijk te doorbreken. Met name die zalf is van belang nu, die klysma's waren vooral om het opgehoopte kwijt te raken.
Gister is voorlopig de laatste klysma erin gegaan dus ze moet nu weer zelf gaan poepen hopelijk, voorlopig nog niets maar goed misschien is ze ook best leeg nu :')
Ze is vannacht in elk geval niet zo hard huilen wakker geworden van de pijn, dat is al een stap vooruit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88481337
oh wat hou ik van de fok wet soms O+

ik ruik poep! :D *O* O+

nee grapjurken ik ben et niet zelf :')

-edit-
zo :D dat was een optimaal benutte luier _O-

smiley-overkill maar ik ben blij *O* yay!

[ Bericht 25% gewijzigd door huuphuup op 08-11-2010 18:34:06 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88482823
*O* Voor Amélie ^O^

Wat een opluchting Huup! Nu hopen dat het goed blijft gaan en niet terug valt in het oude patroon ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 19:07:01 #210
5428 crew  miss_sly
pi_88483077
Wat goed van Amélie *O*
pi_88484088
thnx *O*
t is idd een opluchting, t is maar afwachten of het natuurlijk op gang komt enzo. Yay dus *O*

Kijk nou, ik zag het net op tv, okay onze kindjes zijn nog wat te klein om met beroepen bezig te zijn, maar hey, ies graties :+ bij 4 blueband producten een 'beroepen-kookboek'
Ik de kookboek-verzamelaar gaat em uiteraard halen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 19:28:14 #212
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88484200
Oh huup, wens je veel volle luiers en stank toe! Zou lekker zijn als het een goed op gang zou komen, arm kind....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88484362
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Basboussa het volgende:
Oh huup, wens je veel volle luiers en stank toe! Zou lekker zijn als het een goed op gang zou komen, arm kind....
haha dank dank :+

en dat je man maar snel over zn schuldgevoel heen mag zijn ;)
hij klinkt wel superlief altijd haha, Beisan is echt zn prinsesje hè?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 19:38:36 #214
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88484828
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha dank dank :+

en dat je man maar snel over zn schuldgevoel heen mag zijn ;)
hij klinkt wel superlief altijd haha, Beisan is echt zn prinsesje hè?
Mijn hemel, begin er niet over, ik heb hem al drie keer aan de telefoon gehad... Of hij haar een trauma heeft gegeven.... Het enige wat hij deed is te hard: Nu is het genoeg (in het Arabisch) zeggen en haar op de grond zetten. Als dat alles is, werkelijk, en voldoende voor een jeugdtrauma, dan ben ik een ontspoorde moeder
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88485042
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Mijn hemel, begin er niet over, ik heb hem al drie keer aan de telefoon gehad... Of hij haar een trauma heeft gegeven.... Het enige wat hij deed is te hard: Nu is het genoeg (in het Arabisch) zeggen en haar op de grond zetten. Als dat alles is, werkelijk, en voldoende voor een jeugdtrauma, dan ben ik een ontspoorde moeder
haha och germ :D
ja dan ben je niet eens meer ontaard maar gewoon compleet van de pot gerukt ontspoord :+ wij vast allemaal wel eens dan...
Gelukkig is er meer nodig voor een trauma :D en Beisan zal hem vast nog wel een superpapa vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88486628
O jee die Amélie, wat zielig zeg.....arm meiske!
Miss heeft een plasje! Yeah! Maar wat een gedoe zo zeg,.....hopelijk is de uitslag goed, en hoef je niet nog een keer weer aan de slag ermee.
Wanneer moet je naar de kinderarts?

Hier is het zozo, nog geen poch. Koorts is weg, maar Lars ziet er uit alsof hij een kater tot en met heeft....echt geen gezicht. En dan ook overal snot, traanoogjes, en hij hoest als een schorre zeehond. nu ik dit typ ligt hij in bed zich suf te hoesten. Tis steeds een poosje stil, en dan komt er weer een hoestbui....wat kan ik daar nou aan doen om hem te helpen?
Tips zijn welkom
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88487621
Karin, bij ons hielp Luuf. Maar dat zal je waarschijnlijk al geprobeerd hebben.

Huup gefeliciteerd met de Poep!!! Jompel, Jompel!!

Hier alles niet helemaal geweldig... Ik ziek, En Mette is een living nightmare de laatste 2 weken. Heel erg chaggo, heel erg uittesterig, slecht slapen, ineens eenkennig. Pfff... Het is een faaaaasse, het gaat wel weer over. Maar prettig is anders.

Ben dus beetje afwezig geweest de afgelopen tijd, maar wilde nog wel even zeggen: Oeke wat leuk dat jullie in de oefenfase zijn :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88487690
Shit Luuf, nooit aan gedacht
Ik heb alleen niet Luuf baby, alleen Luuf voor kinderen (voor Meike)
Zou ik dat ook op Lars kunnen smeren?
  maandag 8 november 2010 @ 20:35:35 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88487894
Karin, wij gebruik ook luuf baby, volgens mij is dat wel minder sterk dan de gewone luuf. En een opengesneden ui bij het bedje wil ook nog wel eens helpen. Evt het bedje een beetje omhoog bij het hoofdje, als je plat ligt heb je ook vaak meer last. Beterschap!
pi_88487914
*O* *O* *O* voor de POEP van Amélie. Pff, Huup, wat een gedoe zo.
Miss, je hebt een plasje! Het was van afstand best leuk om te lezen (ik zat overdag via de telefoon bij te lezen). Hopelijk komt er gewoon niets uit.
Karin, Luuf en stomen. Al moet ik zeggen dat ik zelf ook erg van het hoesten in bed ben, maar er dan verder de rest van de dag weinig last heb. Wij doen hier een voorzichtige *O* het lijkt erop dat Driekus toch iets sterkere luchtwegen heeft dan gedacht. Hij heeft nog geen pufjes nodig gehad terwijl ie echt goed verkouden is.
Oeke, aan de oefen! Leuk!

en de rest ben, sorry allemaal, echt vergeten. Ik gooi 't op hormonen, goed :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88487962
Een ui? Ook voor het hoesten?

Fijn Mef, geen pufjes voor Driekus!!
  maandag 8 november 2010 @ 20:43:43 #222
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88488287
:Y hij heeft toch ook een snotterneus? En een ui helpt bij verkoudheid, is mij verteld..
pi_88488384
De volgende tekst zul je mij echt alleen maar op dit forum zien zeggen...

Hoera voor poep van Amélie *O*
Hoera voor plas van Senna *O*

:D

En Mette en Lars, gauw opknappen hoor! :*

Mijn meiske heeft besloten weer verder te gaan met taal oefenen... ze zegt nu echt bah, bal, poeh (poes) , iets dat lijkt op 'eten', deedie is baby, broem is fiets of auto ( :') ), en ze zegt nu bumba terwijl ze dat nooit kijkt :') En oma en opa incidenteel. Oh en dih is dicht... ze heeft wat moeite met de laatste letters van woorden :P Maar het wordt ineens zo veel, zo leuk! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88488473
Nog even nagezocht, Luuf kind is vanaf 3 jaar. Dus dat smeer ik maar niet op Lars.
Heb ik morgen weer wat te doen in mijn pauze.....
  maandag 8 november 2010 @ 20:55:51 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88488940
Driewerf hoera voor Amélie, Senna en Driekus! Jeej! w/

Als je dreumes zelf gaat staan in de ruimte en daarna flinke stukken zelfstandig loopt, dan loopt hij toch he? Ja toch? O-) *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')