Kindermishandeling... En taart? Wij deden heul geen taart... Of wel, maar kind hoefde het niet... Ik ben het vergeten!quote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou me niets verbazen als er gewoon geen taart komt maar hij een stuk banaan krijgt met een kaarsje erin.
quote:
nutella-pizza?quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Memmel het volgende:
Miss, mss heeft ze toch een beetje last van plassen etc en wil ze daarom niet in bad?
Krijtjes voor in bad? Lijkt me super! *op lijstje zetten gaat*
En in D H zit een pizzeria waar je kennelijk nutella-pizza kan eten. Mijn collega doet er in stomdronken toestand (elk weekend dus) een moord voor.
Hier ook : 6 gekleurde bekers voor een euro bij Ikea, en Thijs kijkt niet meer om naar de badeendjesquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef oeke het volgende:
.
Hier zijn van die stapelbakjes erg populair in bad. Overgieten, eruit drinken, ze vol op het randje zetten, etc.
En een oude fles inderdaad!
Wij hebben er een die bij een zandbaksetje zat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:07 schreef miss_sly het volgende:
In Frankrijk kun je toch ook crepes met nutella krijgen bij die stalletjes?
Zo'n waterradje zochten we eigenlijk, maar konden we niet vinden. Dus als iemand een idee heeft waar we die kunnen halen, hoor ik het graag.
Ik heb in Frankrijk gewoond en gewerkt, dus waar mn afwijking vandaan komt laat zich radenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:07 schreef miss_sly het volgende:
In Frankrijk kun je toch ook crepes met nutella krijgen bij die stalletjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |