SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18-11-2008 Maarten Alexander
Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef mefke79 het volgende:
Nope, alleen T.quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef mikoxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef mefke79 het volgende:
Mikoxx, ja dat is volgens mij de definitie van lopen![]()
![]()
Beiden?
Oh god, nee he? We krijgen er nu niet achteraan: 'dat zal druk worden met twee lopende dreumessen, maak je borst maar nat' ofzo he? NEEEEEEEEquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/
forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef mefke79 het volgende:
Mikoxx, dat is toch alvast een score van 50%
(sorry, ik ben echt melig)
Van Willow ook, dat gebaartje. Beide handjes omhoogquote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef miss_sly het volgende:
mikoxx, dat is echt wel lopenwat goed!
Maarten en Willow verder met pratenleuk he
Senna babbelt ook rustig verder, en er komen soms woorden langs die ik nog niet had verwacht. En soms hoor je jezelf nogal terug. Ik zeg heel vaak (blijkbaar) 'hoppa' als ik Senna ergens op of af til. Dus hoor ik sinds gisteren al de hele tijd als ze getild wordt 'hoppa'
En 'klaar' zit er nu ineens ook in, samen met dat grappige gebaartje met de handjes wat ik hier ook al las, ik geloof van Isabeau?
Enkel de puberteitquote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef mikoxx het volgende:
Memmel: shake hands... Enne, ná 17 mnd geen sprongetjes meer?jeej!!
quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
oh das beter dan hier. Je een breuk zoeken naar je telefoon en er dan achterkomen dat de vuilnisbak rinkelt zeg maar
En speelgoed doet het ook leuk in de bak...
17 maanden alweer? Tegen de tijd dat ik hier eindelijk mee mag posten is Ko gewoon bijna 2 jaar oud!quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
Oh, en 17 maandensprong? Zitten we dan zeker midden in, aangezien Ko gister 17 maanden werd. Niks van gemerkt nog.
Ja, schiet nou eens op!quote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
17 maanden alweer? Tegen de tijd dat ik hier eindelijk mee mag posten is Ko gewoon bijna 2 jaar oud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |