Hehe..nee, hotel had 10 standaard zenders en vroeg een godsvermogen voor de andere zenders.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht je moest wel ergens in de rimboe zijn dat ze het niet uitzenden
FP? Q1 zeker, waar Liuzzi ff van de baan schoot voor Sutil?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:50 schreef darkshadow16 het volgende:
ging over dat incidentje in FP.
Dat het iets te close was met terugkomen de baan op en dat hij dat wel vaker doet
Oops foutje Q1 ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
FP? Q1 zeker, waar Liuzzi ff van de baan schoot voor Sutil?
Hamilton, die heeft 't meest te verliezen.quote:
ff mezelf qoutenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hamilton, die heeft 't meest te verliezen.
was mij ook nog niet opgevallen, maar ja, wie verwacht dat nu ookquote:
Meer dan 1 seconde zelfsquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
bijna op 1sec sneller
edit: een dikke seconde zelfs !
je moet sneller qouten dan ik kan edittenquote:
dat wordt het zekerquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:03 schreef kepler het volgende:
Wordt een hele interessant race morgen
Dat gaat nu een beetje moeilijk lijkt me, ze zullen dan eerder Barrichello aan de kant zetten als oude lul?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef vosss het volgende:
Vette kwalificatie
Het zou een blamage zijn als ze hem volgend jaar aan de kant zetten voor die lamlul van een Maldonado met zn flinke zak geld
Nouja ze kunnen Hulkenberg wmb ook wel verpatsen aan een ander beter team.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat gaat nu een beetje moeilijk lijkt me, ze zullen dan eerder Barrichello aan de kant zetten als oude lul?
Vosss, niet aan Koba komen he?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ze kunnen Hulkenberg wmb ook wel verpatsen aan een ander beter team.
Die knakker heeft alles gewonnen waar hij aan meegedaan heeft en met grote overmacht. Die hoort absoluut in de F1 thuis en dat zei ik ook voor de uitslag van deze kwalificatie.
Hij heeft in het begin van het seizoen een aantal keren gewoon pech gehad en verder wat beginnersfoutjes gemaakt. Ik heb hem qua talent een stuk hoger zitten dan een Kobayashi bv
Ik heb nu al zin in de race morgen, Webber en Vettel willen, Hamilton wilt ook en Alonso moet.
En ondertussen staat een rookie op P1
Dat kan niet anders dan een mooie race worden
Tja, zolang The Hulk maar in de F1 blijft vind ik alles bestquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ze kunnen Hulkenberg wmb ook wel verpatsen aan een ander beter team.
Die knakker heeft alles gewonnen waar hij aan meegedaan heeft en met grote overmacht. Die hoort absoluut in de F1 thuis en dat zei ik ook voor de uitslag van deze kwalificatie.
Hij heeft in het begin van het seizoen een aantal keren gewoon pech gehad en verder wat beginnersfoutjes gemaakt. Ik heb hem qua talent een stuk hoger zitten dan een Kobayashi bv
Ik heb nu al zin in de race morgen, Webber en Vettel willen, Hamilton wilt ook en Alonso moet.
En ondertussen staat een rookie op P1
Dat kan niet anders dan een mooie race worden
Nouja ik volg Nico al sinds 2005 en hoewel ik Koba ook een toffe gast vind heb ik Nico hoger zittenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vosss, niet aan Koba komen he?![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer van hem verwacht had dan hij tot nu toe heeft laten zien, vandaag super natuurlijk maar ik dacht dat hij veel sneller dan Barichello zou zijn dit jaar en dat is eigenlijk niet zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik volg Nico al sinds 2005 en hoewel ik Koba ook een toffe gast vind heb ik Nico hoger zitten
2005 Formule BMW kampioen
2006/2007 A1GP kampioen
2006 vijfde in ATS Formel 3 Cup
2008 Formula Three Euroseries kampioen
2009 zesde in GP2 Asia series
2009 GP2 Euro series kampioen (met 25 punten voorsprong op Petrov)
Nico is een baas
Ik had er ook meer van verwacht hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer van hem verwacht had dan hij tot nu toe heeft laten zien, vandaag super natuurlijk maar ik dacht dat hij veel sneller dan Barichello zou zijn dit jaar en dat is eigenlijk niet zo
Er mag van mij iiig gelijk een coureur crashen bij de start...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, zolang The Hulk maar in de F1 blijft vind ik alles best
Race wordt ook mooi, nu maar hopen dat iedereen normaal door de eerste bocht komt
Schumacher?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er mag van mij iiig gelijk een coureur crashen bij de start...
Ik denk dat Hamilton en Webber of Vettel elkaar gaan raken bij de eerste bochtquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er mag van mij iiig gelijk een coureur crashen bij de start...
Misschien ben ik wat verwend door Hamilton zijn debuut maar had van Hulk iets soortgelijks verwacht bij Williams, ervaring vind ik niet uitmaken, je bent sneller of je bent het niet en iemand met zijn teamgenoot vergelijken is toch de enige manier?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had er ook meer van verwacht hoor
Echter is het nog wel gewoon een nieuwkomer en is Rubens de meest ervaren coureur ooit.
Daar kan je hem echt niet aan spiegelen lijkt me.
Van mij mag hij er volgend jaar gewoon bij zijn
Ik heb datzelfde idee over Hamilton met Alonsoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton en Webber of Vettel elkaar gaan raken bij de eerste bocht
Ik denk dat er helemaal niks gebeurt, en ze elkaar pas halverwege de eerste ronde tegenkomenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton en Webber of Vettel elkaar gaan raken bij de eerste bocht
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef kepler het volgende:
Vettel rijdt wederom tegen iemand aan tijdens een inhaalactie
Wat een onzin, hij staat voor al z'n tegenstanders en zal gewoon als tweede de eerste bocht in gaan en daarna Hülkenberg makkelijk voorbij gaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezig te houden met Webber, Hamilton of Alonso.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef Desunoto het volgende:
Het zou me niets verbazen. Hij staat achter in het WK. Moet sowieso voor Alonso én Webber eindigen als hij nog een redelijke kans wil maken. Maakt sowieso genoeg fouten door te overmoedig rijgedrag. Als hij in deze race geen domme fout maakt dan is het wel in de volgende. De enige voorspelling die ik durf te wagen: Vettel bezwijkt onder de druk (en neemt wellicht een ander mee).
Hij staat wel op het vuile gedeelte van de baan, dus de kans dat Webber hem voorbij zal gaan is zeker aanwezig, ik hoop daar eerlijk gezegd op, ik heb niets tegen tegen Vettel maar ik gun het Webberquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij staat voor al z'n tegenstanders en zal gewoon als tweede de eerste bocht in gaan en daarna Hülkenberg makkelijk voorbij gaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezig te houden met Webber, Hamilton of Alonso.
Onzin, er is maar 1 beste positie en dat is P1.quote:Alonso zit in de beste positie.
Dat vuile gedeelte valt wel mee, aangezien het circuit vrij schoon is sinds vandaag. Verder is Vettel een veel betere starter dan Webber.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij staat wel op het vuile gedeelte van de baan, dus de kans dat Webber hem voorbij zal gaan is zeker aanwezig, ik hoop daar eerlijk gezegd op, ik heb niets tegen tegen Vettel maar ik gun het Webber
Ik heb het over het kampioenschap, apenbrein.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin, er is maar 1 beste positie en dat is P1.
P1 is altijd beter dan P1+x, ongeacht wat x dan is
Nico Hulkenberg's race engineer says the German was on a fully dry set-upquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef Splobber het volgende:
Nou dat wordt nog wat! Ik denk dat de WIlliams wel wat op een regensetup staat, en de voorspelling zijn droog!
Ben benieuwd of de Red Bulls er langs komen (wat ik niet hoop), en Hulkenberg heeft al laten zien dat ie niet makkelijk in te halen is (Monza)
Laat die race maar komen!
Dan is ie een heldquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nico Hulkenberg's race engineer says the German was on a fully dry set-up
Barrichello kicken zou dom zijn. Hij laat nog steeds zien dat hij erg snel kan rijden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
Inhalen van Hulkenberg zal niet heel erg lastig zijn omdat de topsnelheid van Williams vrij laag is + er ligt amper rubber op het circuit. Al is hulkenberg net als Schumi wel lekker agressief met het verdedigen van zijn positie
Verder een geweldige prestatie van hemkunnen ze volgend jaar mooi Barrichello kicken en verder met Hulkenberg en Maldonado
Hulkenberg kicken zou nog veel dommer zijn, enorm groot talent. Had een wat lastige 1e seizoenshelft maar doet in de 2e seizoenshelft niet veel onder voor Barri + hij kan in de toekomst nog geld opleveren voor Williams. Maldonado zullen ze wel moeten kiezen vanwege het verlies aan sponsoren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Barrichello kicken zou dom zijn. Hij laat nog steeds zien dat hij erg snel kan rijden.
Ow okay, sorry, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb het over het kampioenschap, apenbrein.
Zoiets denk ik ook. Hamilton en Webber gaan elkaar weer toucheren. Vettel valt uit door pech en Alonso is kampioen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso zit in de beste positie. Hij zal in de eerste bocht buiten schot blijven terwijl de Red Bulls Hülkenberg in proberen te halen en Hamilton weer een of andere kamikaze-actie uit gaat halen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef THEFXR het volgende:
zou hulk wel volgetankt zitten, 1 sec is veel, waar komt die snelheid ineens vandaan?
Webber raakt graag de auto van Hamilton (Australië, Singapore) maar doet dat natuurlijk niet met opzet, ik heb geen flauw idee hoe het zal lopen. Ik snap nog steeds niet hoe een Williams op pole position is gekomen en waarom de Red Bull's, Alonso en Hamilton niet sneller konden dan Hülkenberg (geldt ook voor Massa, Kubica, Mercedes GP).quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Hamilton en Webber gaan elkaar weer toucheren. Vettel valt uit door pech en Alonso is kampioen.
quote:On Saturday evening (November 6) on the way back from the Interlagos circuit to Morumbi (Sao Paulo), armed would-be assailants made an attempt to approach the car that was carrying Jenson Button.
Neither Jenson nor the other occupants of the car were hurt. (The other occupants were John Button [Jenson’s father], Mike Collier [Jenson’s physio] and Richard Goddard [Jenson’s manager].)
Vodafone McLaren Mercedes had provided both Jenson and team-mate Lewis Hamilton with reinforced armoured vehicles driven by police drivers, who had been trained in avoidance techniques and were armed.
The police driver of Jenson’s vehicle reacted swiftly and, using avoidance techniques, rapidly forced his way through the traffic, taking Jenson and the other occupants of the car immediately away from any danger and back to their hotel.
The Sao Paulo authorities have also acted efficiently and will be providing additional security to transfer Jenson and other senior Vodafone McLaren Mercedes personnel to the Interlagos circuit for Sunday’s Brazilian Grand Prix.
quote:How the championships can be won in Brazil
The Formula One world heads into tomorrow's Brazilian Grand Prix at Interlagos in the knowledge that both world championships could be decided, with Fernando Alonso and Red Bull both in a position to put their respective championships beyond reach when the chequered flag falls.
Drivers' championship
As the leader of the standings, Alonso is the only driver to be able to secure the title on Sunday. With an 11-point advantage, he needs to finish either 25 or 26 points clear of his nearest competitor, depending on his finishing position in the race. Either way, Alonso needs to finish on the podium to have any chance of securing the title.
Alonso will win the title if:
• he wins and Webber finishes fifth or lower.
• he finishes second, Webber finishes eighth or lower, Hamilton finishes fourth or lower and Vettel doesn't win.
• he finishes third, Webber finishes 11th or lower, Hamilton finishes fifth or lower and Vettel finishes fourth or lower.
Vettel needs to outscore Alonso to stay in contention, as well as ensure not to lose more than 10 points to Webber and 20 points to Hamilton. Victory for either Alonso, Webber or Hamilton will automatically put Button out of the fight, while victory for Vettel, a non-score for the top three and second place for Button will still keep him in contention by a single point.
Constructors' championship
Red Bull hold a 27-point lead over McLaren in the constructors' championship, meaning they will put the title beyond doubt if they extend their lead by 16 points, and keep Ferrari's gain on them to nine points or less.
As a result, a 1-2 finish for Red Bull would secure their first constructors' championship, regardless of McLaren's fortunes. At the other end of the scale, the worst result with which Red Bull can clinch the crown is with a fifth and a seventh, assuming neither McLaren score points and Ferrari score no more than 24 points.
The current standings of both the drivers' and constructors' championships can be found here. The page will be updated directly after Sunday's Brazilian Grand Prix with the new standings.
Nee, diegene die hun snelste tijd op slicks hebben gereden moeten op die banden starten.quote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef wimderon het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met banden? Vrije keuze voor iedereen aangezien het een natte sessie was vandaag, of niet?
Misschien hebben ze 'm wat meer afgesteld op regen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:46 schreef Nober het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe een Williams op pole position is gekomen en waarom de Red Bull's, Alonso en Hamilton niet sneller konden dan Hülkenberg (geldt ook voor Massa, Kubica, Mercedes GP).
Ik verwacht dat Hülkenberg zijn eerste positie zo kwijt is, de auto is langzamer alhoewel Rubens 'gewoon' 6de start hebben ze wellicht toch iets geniaals gevonden (wie zal het zeggen)?
Tja, Brazilië, prachtig land leuke mensen maar helaas kan dit iedereen overkomenquote:Op zondag 7 november 2010 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Button overvallen...http://www.autosport.com/news/report.php/id/88016
WAT heb ik gisteren de kwalificatie gemist, zeg!!!quote:Op zondag 7 november 2010 08:50 schreef Googolplexian het volgende:
WAT heb ik gisteren genoten van de kwalificatie, zeg!!!
Volgens een paar post hierboven staat tie dus op droogquote:Op zondag 7 november 2010 08:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze 'm wat meer afgesteld op regen.
hill in de arrowsquote:Op zondag 7 november 2010 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens een paar post hierboven staat tie dus op droog
En tja, zo af en toe is er een team opeens heel goedIk kan me Hill nog herinneren in de .... die opeens op pole staat en op de overwinning afgaat, totdat hij kapot gaat en Villeneuve eerste wordt. Was ook een eenmalige actie
Ah, dankquote:
quote:Schumacher disappointed with eighth on grid
Mercedes' Michael Schumacher felt he could have qualified higher than eighth at the Brazilian Grand Prix, but lost tyre temperature making way for traffic ahead of his flying lap.
Schumacher looked quick all afternoon and set the second fastest time on intermediate tyres in Q3 before all ten cars swapped to slicks for their final runs. He said his last lap was error-free but the tyres were not up to temperature.
"I am somewhat disappointed as the circumstances today were exactly as I had wished them to be," he said. "I really hoped for more from qualifying but it didn't turn out right for us. I couldn't have gone any quicker on my lap and there were no issues so the only explanation is that my tyres cooled down at the beginning when I had to leave the racing line to let Sebastian and Mark past. It's a shame that it didn't work out better today. Congratulations to Nico Hülkenberg who did a fantastic lap."
Mercedes team-mate Nico Rosberg failed to make Q3 and will start from 13th on the grid. He blamed Toro Rosso's Sebastien Buemi for holding him up.
"We were on for a good result in qualifying today but on the drying track, the intermediate tyres were only good for one fast lap and I was blocked by Buemi on my lap in Q2," he said. "So that was it for me and it's disappointing to qualify so far down the field when we could have taken advantage of the conditions."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |