quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef kepler het volgende:
Vettel rijdt wederom tegen iemand aan tijdens een inhaalactie
Wat een onzin, hij staat voor al z'n tegenstanders en zal gewoon als tweede de eerste bocht in gaan en daarna Hülkenberg makkelijk voorbij gaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezig te houden met Webber, Hamilton of Alonso.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef Desunoto het volgende:
Het zou me niets verbazen. Hij staat achter in het WK. Moet sowieso voor Alonso én Webber eindigen als hij nog een redelijke kans wil maken. Maakt sowieso genoeg fouten door te overmoedig rijgedrag. Als hij in deze race geen domme fout maakt dan is het wel in de volgende. De enige voorspelling die ik durf te wagen: Vettel bezwijkt onder de druk (en neemt wellicht een ander mee).
Hij staat wel op het vuile gedeelte van de baan, dus de kans dat Webber hem voorbij zal gaan is zeker aanwezig, ik hoop daar eerlijk gezegd op, ik heb niets tegen tegen Vettel maar ik gun het Webberquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij staat voor al z'n tegenstanders en zal gewoon als tweede de eerste bocht in gaan en daarna Hülkenberg makkelijk voorbij gaan. Hij hoeft zich helemaal niet bezig te houden met Webber, Hamilton of Alonso.
Onzin, er is maar 1 beste positie en dat is P1.quote:Alonso zit in de beste positie.
Dat vuile gedeelte valt wel mee, aangezien het circuit vrij schoon is sinds vandaag. Verder is Vettel een veel betere starter dan Webber.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij staat wel op het vuile gedeelte van de baan, dus de kans dat Webber hem voorbij zal gaan is zeker aanwezig, ik hoop daar eerlijk gezegd op, ik heb niets tegen tegen Vettel maar ik gun het Webber
Ik heb het over het kampioenschap, apenbrein.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin, er is maar 1 beste positie en dat is P1.
P1 is altijd beter dan P1+x, ongeacht wat x dan is
Nico Hulkenberg's race engineer says the German was on a fully dry set-upquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef Splobber het volgende:
Nou dat wordt nog wat! Ik denk dat de WIlliams wel wat op een regensetup staat, en de voorspelling zijn droog!
Ben benieuwd of de Red Bulls er langs komen (wat ik niet hoop), en Hulkenberg heeft al laten zien dat ie niet makkelijk in te halen is (Monza)
Laat die race maar komen!
Dan is ie een heldquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nico Hulkenberg's race engineer says the German was on a fully dry set-up
Barrichello kicken zou dom zijn. Hij laat nog steeds zien dat hij erg snel kan rijden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef M.Melandri het volgende:
Inhalen van Hulkenberg zal niet heel erg lastig zijn omdat de topsnelheid van Williams vrij laag is + er ligt amper rubber op het circuit. Al is hulkenberg net als Schumi wel lekker agressief met het verdedigen van zijn positie
Verder een geweldige prestatie van hemkunnen ze volgend jaar mooi Barrichello kicken en verder met Hulkenberg en Maldonado
Hulkenberg kicken zou nog veel dommer zijn, enorm groot talent. Had een wat lastige 1e seizoenshelft maar doet in de 2e seizoenshelft niet veel onder voor Barri + hij kan in de toekomst nog geld opleveren voor Williams. Maldonado zullen ze wel moeten kiezen vanwege het verlies aan sponsoren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Barrichello kicken zou dom zijn. Hij laat nog steeds zien dat hij erg snel kan rijden.
Ow okay, sorry, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb het over het kampioenschap, apenbrein.
Zoiets denk ik ook. Hamilton en Webber gaan elkaar weer toucheren. Vettel valt uit door pech en Alonso is kampioen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso zit in de beste positie. Hij zal in de eerste bocht buiten schot blijven terwijl de Red Bulls Hülkenberg in proberen te halen en Hamilton weer een of andere kamikaze-actie uit gaat halen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef THEFXR het volgende:
zou hulk wel volgetankt zitten, 1 sec is veel, waar komt die snelheid ineens vandaan?
Webber raakt graag de auto van Hamilton (Australië, Singapore) maar doet dat natuurlijk niet met opzet, ik heb geen flauw idee hoe het zal lopen. Ik snap nog steeds niet hoe een Williams op pole position is gekomen en waarom de Red Bull's, Alonso en Hamilton niet sneller konden dan Hülkenberg (geldt ook voor Massa, Kubica, Mercedes GP).quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Hamilton en Webber gaan elkaar weer toucheren. Vettel valt uit door pech en Alonso is kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |