Meer dan 1 seconde zelfsquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
bijna op 1sec sneller
edit: een dikke seconde zelfs !
je moet sneller qouten dan ik kan edittenquote:
dat wordt het zekerquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:03 schreef kepler het volgende:
Wordt een hele interessant race morgen
Dat gaat nu een beetje moeilijk lijkt me, ze zullen dan eerder Barrichello aan de kant zetten als oude lul?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef vosss het volgende:
Vette kwalificatie
Het zou een blamage zijn als ze hem volgend jaar aan de kant zetten voor die lamlul van een Maldonado met zn flinke zak geld
Nouja ze kunnen Hulkenberg wmb ook wel verpatsen aan een ander beter team.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat gaat nu een beetje moeilijk lijkt me, ze zullen dan eerder Barrichello aan de kant zetten als oude lul?
Vosss, niet aan Koba komen he?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ze kunnen Hulkenberg wmb ook wel verpatsen aan een ander beter team.
Die knakker heeft alles gewonnen waar hij aan meegedaan heeft en met grote overmacht. Die hoort absoluut in de F1 thuis en dat zei ik ook voor de uitslag van deze kwalificatie.
Hij heeft in het begin van het seizoen een aantal keren gewoon pech gehad en verder wat beginnersfoutjes gemaakt. Ik heb hem qua talent een stuk hoger zitten dan een Kobayashi bv
Ik heb nu al zin in de race morgen, Webber en Vettel willen, Hamilton wilt ook en Alonso moet.
En ondertussen staat een rookie op P1
Dat kan niet anders dan een mooie race worden
Tja, zolang The Hulk maar in de F1 blijft vind ik alles bestquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ze kunnen Hulkenberg wmb ook wel verpatsen aan een ander beter team.
Die knakker heeft alles gewonnen waar hij aan meegedaan heeft en met grote overmacht. Die hoort absoluut in de F1 thuis en dat zei ik ook voor de uitslag van deze kwalificatie.
Hij heeft in het begin van het seizoen een aantal keren gewoon pech gehad en verder wat beginnersfoutjes gemaakt. Ik heb hem qua talent een stuk hoger zitten dan een Kobayashi bv
Ik heb nu al zin in de race morgen, Webber en Vettel willen, Hamilton wilt ook en Alonso moet.
En ondertussen staat een rookie op P1
Dat kan niet anders dan een mooie race worden
Nouja ik volg Nico al sinds 2005 en hoewel ik Koba ook een toffe gast vind heb ik Nico hoger zittenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vosss, niet aan Koba komen he?![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer van hem verwacht had dan hij tot nu toe heeft laten zien, vandaag super natuurlijk maar ik dacht dat hij veel sneller dan Barichello zou zijn dit jaar en dat is eigenlijk niet zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik volg Nico al sinds 2005 en hoewel ik Koba ook een toffe gast vind heb ik Nico hoger zitten
2005 Formule BMW kampioen
2006/2007 A1GP kampioen
2006 vijfde in ATS Formel 3 Cup
2008 Formula Three Euroseries kampioen
2009 zesde in GP2 Asia series
2009 GP2 Euro series kampioen (met 25 punten voorsprong op Petrov)
Nico is een baas
Ik had er ook meer van verwacht hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer van hem verwacht had dan hij tot nu toe heeft laten zien, vandaag super natuurlijk maar ik dacht dat hij veel sneller dan Barichello zou zijn dit jaar en dat is eigenlijk niet zo
Er mag van mij iiig gelijk een coureur crashen bij de start...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, zolang The Hulk maar in de F1 blijft vind ik alles best
Race wordt ook mooi, nu maar hopen dat iedereen normaal door de eerste bocht komt
Schumacher?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er mag van mij iiig gelijk een coureur crashen bij de start...
Ik denk dat Hamilton en Webber of Vettel elkaar gaan raken bij de eerste bochtquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er mag van mij iiig gelijk een coureur crashen bij de start...
Misschien ben ik wat verwend door Hamilton zijn debuut maar had van Hulk iets soortgelijks verwacht bij Williams, ervaring vind ik niet uitmaken, je bent sneller of je bent het niet en iemand met zijn teamgenoot vergelijken is toch de enige manier?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had er ook meer van verwacht hoor
Echter is het nog wel gewoon een nieuwkomer en is Rubens de meest ervaren coureur ooit.
Daar kan je hem echt niet aan spiegelen lijkt me.
Van mij mag hij er volgend jaar gewoon bij zijn
Ik heb datzelfde idee over Hamilton met Alonsoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton en Webber of Vettel elkaar gaan raken bij de eerste bocht
Ik denk dat er helemaal niks gebeurt, en ze elkaar pas halverwege de eerste ronde tegenkomenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton en Webber of Vettel elkaar gaan raken bij de eerste bocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |