Ik wil je wel een meisje noemen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik voel me vereerd dat je me een man noemt
daarvoor ben ik afgekeurdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil je wel een meisje noemen hoor
ja, waar ligt de grens? wanneer noem een jongen man? en wanneer een meisje vrouw? volgens mijn paspoort enzo zou ik een man zijn denk ik....maar zo veol ik me lang niet altijd!quote:
Zal ik dit dan nog maar even onderstrepen? Want dat had je vast niet van mij verwachtquote:
Goede vraag, geen idee, als ik het over vrouwelijke collega's heb dan noem ik die meestal een meisje, terwijl ze misschien al ver boven de 30 zijn. Ligt aan de persoon. Sommige zijn vrouwen, al zijn ze 25, andere zijn meisjes, terwijl ze ouder zijn...quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, waar ligt de grens? wanneer noem een jongen man? en wanneer een meisje vrouw? volgens mijn paspoort enzo zou ik een man zijn denk ik....maar zo veol ik me lang niet altijd!
Heb even gekeken, was wel benieuwd of ik die foto ook om één of andere onbegrijpelijke reden zou haten. En inderdaad, er is iets mee waardoor ik er een hekel aan heb, maar ik weet niet wat. Iets met die hemelwaards gerichte blik denk ik. Maarja, als ie werkt dan boeit het natuurlijk geen reet wat mannen van die foto vinden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vrouwen vinden hem wel leuk ja, mannen haten hem om de 1 of andere onbegrijpelijke reden, en scheppen veel genot in het afkraken van mijn uiterlijk.
Sociologie vind je overal, zelfs op een forum.
He is. Because he knows how to play the game.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:41 schreef Ladylicious het volgende:
Hoe komt het toch dat jij zo overtuigd bent van je eigen leukheid?
Jij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef Lolaatje het volgende:
Zal ik dit dan nog maar even onderstrepen? Want dat had je vast niet van mij verwacht
Dat is twee weken geleden...die is net terug van de huwelijksreis. Beetje triest verhaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:24 schreef Silenus het volgende:
Zo, net uut de kroeg.
Heb met een meisje gezoend, haar nummer, ze woont hier op 2 km vandaan, cq: dat wordt daten. Denk ik. Volgens haar: 'als we een keer elkaar zonder verplichtingen willen zien, dan heb je m'n nummer'. (lees: als je wil neuken)
Maar nu het verhaal. Op het eind (als in: een half uur geleden) zat ik bij de garderobes te wachten totdat mijn maat m'n jas had gepakt. Komt er een heel ander geval op me af. "Héé lekkerding, kan niet met je zoenen, want ik ben getrouwd!" ...Had volgens mij al oogcontact met haar gehad in de kroeg zelf.
Nou, prima, ik zeg nog wat, geeft ze me een kus op de mond.Gelukkig was vrouw nr. 1 weg (anders wilde ze vast niet meer daten), maar inmiddels stond m'n maat buiten met m'n jas. Naar buiten, pak m'n fiets, wie staat daar: die getrouwde vrouw! En warempel, ik geloofde niet dat ze getrouwd was, dus ze pakte haar trouwring. Die bitch had haar trouwring gewoon in haar tas zitten, ze had 'm helemaal niet om!
![]()
Maargoed, ik wilde die ring zien, toen hebben we even gezoend terwijl ik die ring om had.25-10-2010 was ze getrouwd, dus vrij kort geleden.
Maar ze was 24 ofzo, dus nog vrij jong. Van de andere kant: raar verhaal weer. Toch mooi. Slaap lekker apies.
Dat gooi je even in de groep en daarna smeer je 'em? Details!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:54 schreef Techno het volgende:
En uh, nite nite peeps... heb straks een date. En wat voor een.
Dat wordt vast een fijn huwelijkquote:
Ik weet niet waar jullie gestoorde mensenland precies is, maar ik ga er nooit heen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:24 schreef Silenus het volgende:
Maargoed, ik wilde die ring zien, toen hebben we even gezoend terwijl ik die ring om had.25-10-2010 was ze getrouwd, dus vrij kort geleden.
Mensenland ? Sodom en Gomorra zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie gestoorde mensenland precies is, maar ik ga er nooit heen.
Ik dacht dat de hele wereld ondertussen één Sodom en Gomorra was geworden. Het is wachten op de apocalyps. Of de armageddon. Of is dat hetzelfde?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mensenland ? Sodom en Gomorra zul je bedoelen.
Misschien schrijf je berichtjes naar de verkeerde vrouwen. Ik stuur(de) alleen berichtjes naar vrouwen die mij echt leuk leken, én waar ik direct het gevoel had dat er iets van gezamenlijke interesses was. En misschien is je tekst ook een dertien-in-een-dozijn verhaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef SharQueDo het volgende:
* nieuw is in dit topic![]()
Over de jaren aardig wat profielen aangemaakt, welgeteld 4 berichten terug gehad (allen negatief, om het zo te zeggen) op de tientallen die ik verstuurd heb. Hieruit kan ik concluderen dat 99% van de profielen nep zijn en de rest geen interesse heeft in contact leggen op een contactensite?
Details?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:54 schreef Techno het volgende:
En uh, nite nite peeps... heb straks een date. En wat voor een.
Ze had er ook al spijt van inderdaad. Meer details weet ik niet want ik heb haar nog geen 5 minuten gesproken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat wordt vast een fijn huwelijk
En op dit moment heeft Spirit haar date met hoge verwachtingen! Dus pak de popcorn er bij want ook daar verschijnt uiterlijk morgen het verslag. En een verslag van Techno. Wat een feestquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze had er ook al spijt van inderdaad. Meer details weet ik niet want ik heb haar nog geen 5 minuten gesproken.
Wie gaat er dan ook al zo vroeg trouwen.Moet je ook pas doen als je je losse periode hebt gehad, nooit daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |