qua profielteksten niet.....ik heb nog nooit een date gescoord via een datingsite. ik ben meer van de foraquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb geen zin om publiekelijk mijn echte identiteit aan deze username vol bagger te associėren. Iemand zo vriendelijk om mij via wat ge-PM mij een handje op weg te helpen misschien?![]()
Niet dat ik wanhopig ben om een relatie te fixen of iets dergelijks (totaal niet). Maar volgens mij kan ik wel wat tips gebruiken.
Nee, snap ik (dat eerste). Ik zal eens kijken naar wat RP profielen die, alleen qua tekst dan, aanspreken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb geen zin om publiekelijk mijn echte identiteit aan deze username vol bagger te associėren. Iemand zo vriendelijk om mij via wat ge-PM mij een handje op weg te helpen misschien?![]()
Niet dat ik wanhopig ben om een relatie te fixen of iets dergelijks (totaal niet). Maar volgens mij kan ik wel wat tips gebruiken.
Thnx.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, snap ik (dat eerste). Ik zal eens kijken naar wat RP profielen die, alleen qua tekst dan, aanspreken.
Ben heel benieuwd waar je mee komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, snap ik (dat eerste). Ik zal eens kijken naar wat RP profielen die, alleen qua tekst dan, aanspreken.
Ik vind sowieso de teksten vaak drie keer niets, vermijd het woord "leuk" en "spontaan" in ieder geval.
Ik zelf ook, want de meesten zijn echt niet leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd waar je mee komt
quote:Na enige tijd op deze site is gebleken dat beleefdheid ver te zoeken is. Dames, een berichtje aan mij word wél beantwoord ! ( Hoe "druk" ik het ook heb met "al" die berichtjes.....)
Ik ben op zoek naar iemand die graag de mooie simpele dingen in het leven wil delen met iemand.
Een mooie zomeravond en een glas wiijn, een mooie film in elkaars armen, of een heerlijke ( door mij ) zelfgemaakte maaltijd bij kaarslicht.
Ik ben erg recht door zee, zeg wat ik vind en verwacht dat ook van jouw.
Kan heel slecht tegen wazig gedoe en de noodzaak om "tussen de regels door" te moeten lezen / luisteren.
Geen ingewikkeld gedoe, zeg wat je zoekt dan zeg ik dat ook, simpel !.
Hoe komt het toch dat jij zo overtuigd bent van je eigen leukheid?quote:
Ik haakte af bij jouWquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Karina het volgende:
Zoiets als dit, kort maar krachtig, geen gelul (niet mijn type verder, te romantisch voor mij, maar het gaat om de stijl van het berichtje):
[..]
Ja afgezien van de taalfouten dan, het ging alleen om de stijl. Zie mijn opmerking hierbovenquote:
Als je eens wist hoeveel dates hij regelt met zijn eigen leukheid dan begrijp ik dat welquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:41 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij zo overtuigd bent van je eigen leukheid?
Daar had ik dan weer overheen gelezen. Fail...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja afgezien van de taalfouten dan, het ging alleen om de stijl. Zie mijn opmerking hierbovenEr staat ook al word in plaats van wordt.
Tof voor die jongen dat iemand in die bullshit trapt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Karina het volgende:
Zoiets als dit, kort maar krachtig, geen gelul (niet mijn type verder, te romantisch voor mij, maar het gaat om de stijl van het berichtje):
[..]
Hij is nog arroganter dan ik ben, ik heb een foto in mijn fotoboek, maar die moet wel verbleken bij het aanzicht van hem.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:41 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij zo overtuigd bent van je eigen leukheid?
Ik zal je zeggen, ik lees die profielen maar half, als er al geen taalfouten in staan dan ben ik al "blij". Ik zit ze nu allemaal te lezen en het is echt droevig wat je allemaal leest op die datingsites.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tof voor die jongen dat iemand in die bullshit trapt.
Vrouwen vinden hem wel leuk ja, mannen haten hem om de 1 of andere onbegrijpelijke reden, en scheppen veel genot in het afkraken van mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef Karina het volgende:
En, eerlijk is eerlijk, in je FoBo staat inderdaad een leuke foto.
ik vind je wel lekker hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vrouwen vinden hem wel leuk ja, mannen haten hem om de 1 of andere onbegrijpelijke reden, en scheppen veel genot in het afkraken van mijn uiterlijk.
Sociologie vind je overal, zelfs op een forum.
ho,ho, niet alle vrouwen he!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vrouwen vinden hem wel leuk ja, mannen haten hem om de 1 of andere onbegrijpelijke reden, en scheppen veel genot in het afkraken van mijn uiterlijk.
Mannen vinden het nogal moeilijk om over een andere man te zeggen dat hij aantrekkelijk is, behalve dan de uitzondering hierbovenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik voel me vereerd dat je me een man noemtquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen vinden het nogal moeilijk om over een andere man te zeggen dat hij aantrekkelijk is, behalve dan de uitzondering hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |