O jonge toch, jij bent echt een sjansbal...quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Zit je Fairy nou voor breezerslet uit te maken hier?![]()
hoezo? ik vraag gewoon ietsquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O jonge toch, jij bent echt een sjansbal...
En ik ontwijk het antwoordquote:
vervelen, het vrouwtje is thuis ver weg en auto in garage met kapotte koppeling. Dus aan huis gekluisterdquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Boontje komt om zijn loontje
Jullie nog plannen vanavond?
"het vrouwtje"quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:00 schreef babipangang het volgende:
[..]
vervelen, het vrouwtje is thuis ver weg en auto in garage met kapotte koppeling. Dus aan huis gekluisterd
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:30 schreef DuTank het volgende:
Nou weet ik dus nog steeds niet of die Celesta een 16-jarig breezersletje is, ook al komt ze uit Helmond en zijn dat alleen maar breezersletjes daar.
FE is gewoon een slijmbal. Klaar, daarover hoeft verder niet meer gediscussieerd te worden.
juist niet, dat is zijn probleemquote:
Ogermquote:
Volgens mij is ze 16 ja. Of 15 kan, ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:30 schreef DuTank het volgende:
Nou weet ik dus nog steeds niet of die Celesta een 16-jarig breezersletje is, ook al komt ze uit Helmond en zijn dat alleen maar breezersletjes daar.
FE is gewoon een slijmbal. Klaar, daarover hoeft verder niet meer gediscussieerd te worden.
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 16 ja. Of 15 kan, ook.
Donkerblond haar, verder ken ik dr niet dus geen idee of het een breezersletje is.
Enne, op dat er in Helmond "alleen maar breezersletjes" wonen, ga ik niet eens in.
Verdedigen heeft idd geen zin.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Enne, op dat er in Helmond "alleen maar breezersletjes" wonen, ga ik niet eens in.
quote:
Ach, zolang ik voor mezelf weet hoe het zit, maakt het mij niet uit wat jullie denken, of het nou een grapje is of niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verdedigen heeft idd geen zin.
Je kent de vooroordelen over Helmond tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ach, zolang ik voor mezelf weet hoe het zit, maakt het mij niet uit wat jullie denken, of het nou een grapje is of niet.
Maarmaar vooroordelen zijn stom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kent de vooroordelen over Helmond tochDat je niet tegen een grapje kan...
http://celesta-damen.hyves.nl/ ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 16 ja. Of 15 kan, ook.
Donkerblond haar, verder ken ik dr niet dus geen idee of het een breezersletje is.
Hahaha ja die.quote:
geniaaalquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha ja die.
Hoezo wilde je weten of ik die ken?
Wat is haar hyves. PM bittequote:
Haha dat is wel heel erg toevallig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
geniaaal![]()
nee maar ik had ook niet anders verwacht, die zus is trouwens ook best erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |