Ik ook niet, vroeg gewoon 2 willekeurige mensen die eruit zagen dat ze die gewichten wel konden tillenquote:
Hebben we niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ook niet, vroeg gewoon 2 willekeurige mensen die eruit zagen dat ze die gewichten wel konden tillen
We weten allemaal wat het kost om zover te komen dus respect houd je zeker (i.i.g. van mij).quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dumbell press ging ik vorige week ook nog even proberen, setjes met 35 was nog net te doen, wat een dikke miet ben ik geworden.
In het verleden deed ik dumbell shoulder press met 48kg
Dat belooft weinig goeds...quote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef ukga het volgende:
[..]
ik ben 1 x bij health city geweest. daar was 1 drukbank en een armzalig rekje loss dumbells en dat was het. het is meer gericht op huisvrouwtjes en zo die op een kloopband gaan rennen omdat ze dan as teh world turns kunnen kijken
Ik had het over per kant.quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lol ik heb het over totaal gewicht![]()
dus dumbels van 30/32kg.
Bij ons gaan ze trouwens t/m 50kg
Nou voel ik me gelukkig iets minder zielig met m'n 20/22 kg dumbell press (4x8)quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lol ik heb het over totaal gewicht![]()
dus dumbels van 30/32kg.
Bij ons gaan ze trouwens t/m 50kg
? 2 kilo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:42 schreef caroline88 het volgende:
Heb ook geen spotters. Maar mijn collectie dumbbells is nog beperkt tot 2 huppeltjes van 2 kg elk dus heb ik ze ook niet nodig
Goedemorgen en BBers zijn NOOIT zielig!
je kan overdrijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Yep. Klein beginnen je weet wel
Ja dat zei ik ook, dat gewicht er niet toe doet bij bb... hangt af van meerdere factoren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef 16meter het volgende:
Leuke discussie over het belang van gewicht in BB.
Het voelt goed om met een bepaalde oefening sterk te zijn. Maar voor BB doeleinden is het gewicht dat je gebruikt eigenlijk helemaal niet zo interessant.
Ik zie de grootste jongens bijv. triceps extensions doen met niet veel meer dan 10kg, of squats van amper 80kg. Uitvoering/contractie-> gewicht. Any day.
Jay Cutler zei het al "weight means nothing". Al is dat 'nothing' misschien wat overdreven, anders stonden we allemaal met soepblikjes te curlen.
Die kerel onderaan in de OP mag er van mij ook wel uit. Ik heb zelf ongeveer zoveel (weinig) massa (al heeft zo'n beach boy geen rug en benen), maar zou er niet zo droog bij willen staan. Zorg dan dat je nog 4/5kg meer massa hebt. Zeker geen streef fysiek.
ik gebruik handschoenen puur om de eelt vorming zo minimaal te houden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef honda1990 het volgende:
Wat vinden jullie van die handschoenen? Ik gebruik ze liever niet omdat ik het naar mijn idee normaal gesproken overbodig vind, echter nu heb ik erg veel last van mijn rechterpols. Wellicht dat van die dingen wat ondersteuning geven, tegen de tijd dat ik er geen last meer van heb zal ik ze niet meer gebruiken omdat ik denk dat je polsen er dan ook niet echt sterker van worden. Wat denken jullie?
Nou, ik heb een tijdje geleden (paar jaar geleden, toen ik pas begon) gezien dat een instructeur een gast van 2 bij 2 zo ver kreeg dat hij met moeite een setje van 6 kon doen met 2kg (biceps oefening). Maar dat was wel extreem.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:20 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Er zijn veel trainingsvormen waarbij je jezelf helemaal leeg maakt, zodat je op het laatste zelfs geen 5kg meer kan tillen (bewijs van spreke dan).
vol = volquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nou, ik heb een tijdje geleden (paar jaar geleden, toen ik pas begon) gezien dat een instructeur een gast van 2 bij 2 zo ver kreeg dat hij met moeite een setje van 6 kon doen met 2kg (biceps oefening). Maar dat was wel extreem.
Ik trainde dan ook niet voor m'n uiterlijk maar puur voor de kracht. Gehele training was in de trend van maximaal presteren. Kon mij ook niet echt boeien hoeveel ik woog, als ik maar zwaar kon tillenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef 16meter het volgende:
Leuke discussie over het belang van gewicht in BB.
Het voelt goed om met een bepaalde oefening sterk te zijn. Maar voor BB doeleinden is het gewicht dat je gebruikt eigenlijk helemaal niet zo interessant.
Ik zie de grootste jongens bijv. triceps extensions doen met niet veel meer dan 10kg, of squats van amper 80kg. Uitvoering/contractie-> gewicht. Any day.
Jay Cutler zei het al "weight means nothing". Al is dat 'nothing' misschien wat overdreven, anders stonden we allemaal met soepblikjes te curlen.
Die kerel onderaan in de OP mag er van mij ook wel uit. Ik heb zelf ongeveer zoveel (weinig) massa (al heeft zo'n beach boy geen rug en benen), maar zou er niet zo droog bij willen staan. Zorg dan dat je nog 4/5kg meer massa hebt. Zeker geen streef fysiek.
Altijd leuk als je fanatiek bezig bent geweest en 's avonds in de kroeg staat en een halve liter besteld. Moet je dat kreng met 2 handen vasthouden omdat je em anders niet naar je mond krijgtquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nou, ik heb een tijdje geleden (paar jaar geleden, toen ik pas begon) gezien dat een instructeur een gast van 2 bij 2 zo ver kreeg dat hij met moeite een setje van 6 kon doen met 2kg (biceps oefening). Maar dat was wel extreem.
Mooi glanzend chroomquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef Diabox het volgende:
Dat is wel heel klein beginnen. Welke kleur zijn ze ?
Ik volg gewoon Tamilee's instructies op. (DVD The Science of Fitness, I want that BODY!)quote:
No kidding. Lege stang weegt 10 kg?quote:begin dan eerst met lege stang.. dus 10kg dumbels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |