Die en hun producers krijgen een eigen plek tegen de muur.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, heerlojk doe muziek van vergane glorie!!
Opdat de jeugd hier nog wat van mag leren en nooit meer komen aanzetten met de BSB's
Mijn favoriete band.quote:
Nou vooruit, ben in een goeie bui.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd!! Mogen wij ons nostalgische uurtje hebben?
Ik heb geen uniform!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Pics hier: http://totallycoolpix.com/2010/11/female-soldiers/
En hun concert in R'dam was echt super!quote:
The Cure maakt zeer goeie muziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn favoriete band.![]()
Killing an Arab is redelijk actueel.
Zonder mag ook.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef m.k het volgende:
[..]
ik ben vooral fan van het desintergration album
Wat!?quote:
Jij met je foto's!!! Op mijn fobo ken je kieken en dat is wat je te zien krijgt..quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef m.k het volgende:
is Radiohead jullie ook bekend? is iets nieuwer
Ik zou graag iets meer willen zien.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij met je foto's!!! Op mijn fobo ken je kieken en dat is wat je te zien krijgt..
favo nummerquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou graag iets meer willen zien.....![]()
yep zeer goedquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
En, en, en wie is hier niet mee opgegroeid? Een jas vol met buttons!
het nummer waar ik het over hadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef m.k het volgende:
ze hebben een nieuw album, ook heeel goed, staat een nummer in dat naar mijn idee over PTSS gaat
Ik heb alle LP's nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
En, en, en wie is hier niet mee opgegroeid? Een jas vol met buttons!![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onbedorven...
Holy crap!! Je meent het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de jongere generatie; een LP is een groot formaat CD van zwart vinyl die men kan beluisteren zonder laser. Een naald was genoeg.....
Heb er hier zo'm 150 staan, wat voor iemand van mijn leeftijd volgens mij vrij veel is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de jongere generatie; een LP is een groot formaat CD van zwart vinyl die men kan beluisteren zonder laser. Een naald was genoeg.....
Vroegah had ik een speler waar je de toeren moest afregelen met een knop die ervoor zorgde dat een wieltje tegen een grotere of kleinere diameter as op de motor kwam, de truc was dan om dat ergens in het midden te zetten zodat dat wieltje niet tegen de as kwam, dan kon je handmatig je plaatje draaien. De kunst was dan om dat achteruit te doen om te horen of er vreemde boodschappen inzaten. Ik kan me nog iets herinneren van de Beatles "John is dead" ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef m.k het volgende:
vind het altijd leuk om een lp op de draaitafel te leggen met de naald er op en hem dan pas te laten draaiengaat ie in slowmotion starten
mooie dingenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah had ik een speler waar je de toeren moest afregelen met een knop die ervoor zorgde dat een wieltje tegen een grotere of kleinere diameter as op de motor kwam, de truc was dan om dat ergens in het midden te zetten zodat dat wieltje niet tegen de as kwam, dan kon je handmatig je plaatje draaien. De kunst was dan om dat achteruit te doen om te horen of er vreemde boodschappen inzaten. Ik kan me nog iets herinneren van de Beatles "John is dead" ofzo.
Dat bestond toen nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Vortix het volgende:
Ik heb gewoon een reverse knop op mijn draaitafels zitten
Met natuurlijk de gouwe ouwe.......... Fat Boys!!!quote:
hehe die ken ik van geschiedenis lesquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Clan het volgende:
Ik heb weinig met moderne muziek, al vind ik Stef Bos erg mooie teksten hebben, Frank Boeijen ook, en wat ik een heel erg 'herkenbaar' en doeltreffend nummer vind is; Over de muur van Klein orkest.
Deze is veel beter!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Iska het volgende:
Echte muziek mensen.. Neej, valt erg mee! Gemiddelde deffer heeft tenminste smaak:
Harrie Jekkers.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Clan het volgende:
Ik heb weinig met moderne muziek, al vind ik Stef Bos erg mooie teksten hebben, Frank Boeijen ook, en wat ik een heel erg 'herkenbaar' en doeltreffend nummer vind is; Over de muur van Klein orkest.
Fantastisch mooi nummer is datquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Harrie Jekkers.
Maar hoe ouder ik word hoe meer Stef Bos gelijk krijgt...
Ik heb mijn redenen dit nummer mooi te vinden, ongeacht wie het zingtquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Iska het volgende:
Ja klopt, die hele DVD is ronduit geweldig! Maar ik krijg altijd tranen by My Way (ik jank heeeeeeel makkelijk bij muziek/films)
Volgens mij hebben aardig wat mensen dat.. Is sowieso wel 'bekend' begrafenisnummerquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb mijn redenen dit nummer mooi te vinden, ongeacht wie het zingt
quote:
Nee, dat gaat bij mij niet op, ik ben toch heel anders dan mijn vader, al zie ik wel veel van me terug in mijn kinderen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, net weer ff zitten luisteren. Hij heeft gewoon gelijk.
Wel te rustenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En na deze wijze les gaat deze "ouwe lul" snurken. Ik mag weer vroeg aan de bak voor Hare Majesteit.
![]()
Gaan we op de Britse toer?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor een goede dosis beer-drinking music!!
quote:
Heerlijk!!quote:
Bij mij wel, ik ben qua gedrag niet helemaal hetzelfde maar vwb de rest klopt het helemaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Clan het volgende:
Nee, dat gaat bij mij niet op, ik ben toch heel anders dan mijn vader, al zie ik wel veel van me terug in mijn kinderen.
Dublinersquote:
Hij heeft iig een nieuw gebitje tegenwoordig!quote:
Truste maar weer dan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef Remco026 het volgende:
Goedeavond allemaal en gelijk weltrusten
Het was vanmorgen veel te vroeg 05:00 ging het wekkertje, omdat ik die niveau 2 test had. Was niet meer dan een formaliteit, omdat ik ook gewoon niveau 3 al meedraai, maar ik had nooit de niveau 2 test afgelegd, omdat ik pas sinds een paar weken een chauffeur heb met een rijbewijs. Voor hem was het in die zin ook allemaal nieuw. Voor het eerst op stelling en dan gelijk je niveau 2 test
toch wel? hahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij heeft iig een nieuw gebitje tegenwoordig!
En wat hadden wij!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Iska het volgende:
"Waar men zonder zonder Soete Noten niet te strijden gaat"
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, iets nieuws dan maar voor de jonge generatie!
Medio 2009 werd zijn gebit, na intensieve tandheelkundige behandelingen in Spanje, geheel gerenoveerd.quote:
Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Clan het volgende:
Werd vroeger veel op de kazerne gedraait;
Kijk, dat is nog eens een binnenkomerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent.
Met vermelding van naam.
Zit je allang in Oirschot, wacht stuur even een PMquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent.
Met vermelding van naam.
Correct, maar dan kunnen we Metallica, the Pogues, the Dublinners etc ook in de ban doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Laten we echter niet de boodschap van dat liedje vergeten, want dat is toch weer iets wat een rechtgeaarde militair niet zal bevallen!!
Ik moest opkomen in Oirschot (plichtig) voor Seedorf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Zit je allang in Oirschot, wacht stuur even een PM
Het is dat men het maar ff weetquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, maar dan kunnen we Metallica, the Pogues, the Dublinners etc ook in de ban doen.
En laten we Boudewijn de Groot vooral niet vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |