Wouter Bos, Obamaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Valt het jou/jullie ook op dat al die politici in no time grijs worden
Als het we het over Wouter Bos hebben wel jaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Valt het jou/jullie ook op dat al die politici in no time grijs worden
Bullshit! Ik werd echt even ziek van dat moralistische geblaat! En dat is geen PMS. Dat is gewoon duidelijk stellen wat je ervan vind.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog een beetje over je "" reactie
Je komt gewoon een beetje PMSerig over
mij gaat het erom dat je alles pakt wat nadelig over mij is. Of je doet t zelf maar als iemand anders wat 'lulligs' over mij zegt ben je het er gek genoeg altijd mee eens. Dat valt op en word ik een beetje moe van.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog een beetje over je "" reactie
Je komt gewoon een beetje PMSerig over
Het was in ieder geval duidelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bullshit! Ik werd echt even ziek van dat moralistische geblaat! En dat is geen PMS. Dat is gewoon duidelijk stellen wat je ervan vind.
joh je werd nog ziek ook? Poeheequote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bullshit! Ik werd echt even ziek van dat moralistische geblaat! En dat is geen PMS. Dat is gewoon duidelijk stellen wat je ervan vind.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mij gaat het erom dat je alles pakt wat nadelig over mij is. Of je doet t zelf maar als iemand anders wat 'lulligs' over mij zegt ben je het er gek genoeg altijd mee eens. Dat valt op en word ik een beetje moe van.
is dat Amy Adams? Of lijkt ze erop? Amy is tof!quote:
ho had t niet tegen jou? Ik quote verkeerd en bedoelde P.quote:
Ik vind dat allemaal wel meevallen maar goed....dat ben ikquote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mij gaat het erom dat je alles pakt wat nadelig over mij is. Of je doet t zelf maar als iemand anders wat 'lulligs' over mij zegt ben je het er gek genoeg altijd mee eens. Dat valt op en word ik een beetje moe van.
Is dat iig goed overgekomenquote:
Ik begrijp vaak wel hoe je je voelt en hoe je het bedoeltquote:Op donderdag 4 november 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry Sarabi, was wat onduidelijk maar vind t juist megatof hoe je het altijd voor mij opneemt, ook al hoeft t niet
Ja joh...ik werd ziek idd van die mega-moralistische posts tegen Steer. Niet alleen die van jou maar ook die van Sarabi en de rest. Steer is normaal gesproken het schoolvoorbeeld van iemand die overal rekening mee houdt, alles doodanalyseert en nu heeft-ie lol met twee dames. Laat hem toch!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
joh je werd nog ziek ook? Poehee
ok, nou ja let daar n beetje op ajbquote:Op donderdag 4 november 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wel meevallen maar goed....dat ben ik
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp vaak wel hoe je je voelt en hoe je het bedoelt
En dat andere mensen het niet begrijpen komt mij ook bekend voor dus dan zijn we maar samen raar
Ja Pee, ik zit het met verbazing te lezen, ben het niet van jou gewend.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ja joh...ik werd ziek idd van die mega-moralistische posts tegen Steer. Niet alleen die van jou maar ook die van Sarabi en de rest. Steer is normaal gesproken het schoolvoorbeeld van iemand die overal rekening mee houdt, alles doodanalyseert en nu heeft-ie lol met twee dames. Laat hem toch!
En van jou kan ik het idd nog minder hebben: vooral omdat je hier hele verhalen ophangt over J en R. En je kan me een boel vertellen maar met dat hele J gedoe wat maar terug bleef komen en ondertussen ook nog een beetje met R en bla bla bla. Dat schoot mij in het verkeerde keelgat.
En nu loop ik me weer druk te maken om een discussie online![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik niet. Het overheerst, net als alcohol in n gerecht.
Belachelijk, elkaar kennen van internetquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:12 schreef flying-dutchman het volgende:
Nu iedereen weer lief doen! Vrolijkheid > ruzie
eenschquote:Op donderdag 4 november 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Pee, ik zit het met verbazing te lezen, ben het niet van jou gewend.
Maar prima als je ook eens echt je mening geeft toch?
neuh joh, ik bemoei mij er ook niet mee. Veel te vermoeiendquote:En ik bemoei me al helemaal niet met dit soort dingen.
Te oud
Ik snap dat jij het niet begrijptquote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
Belachelijk, elkaar kennen van internet
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het niet begrijpt
Details! Of beter nog: fotoquote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben vanavond Lady in Redwat blijft rood toch een mooie kleur
Brakke webcamfoto maar het is vuurrood met veel ruchesquote:Op donderdag 4 november 2010 17:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Details! Of beter nog: foto
Staat nu opquote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
De komende 7,5 minuut zijn minder erg
Wat prachtig exotisch! Fijne avond, Sasquote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Brakke webcamfoto maar het is vuurrood met veel ruchesspijkerrokje eronder en heels
http://i122.photobucket.c(...)am_20101104_1735.jpg
Tis onstuimig weer he?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie allerlei mensen zich anders dan 'normaal' gedragenZit er onweer in de lucht?
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef kahlie het volgende:
Hij mag van mij niet onverantwoordelijk doen nu, want als we Zwetheul missen omdat hij ziek is... dan fileer ik hem en dan is hij het hoofdgerecht.. zeg maar...
oh gewaagd. bij jou staat het zeker! had vroeger ook zo'n ruches truitje maar kan ik nu echt niet meer..quote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brakke webcamfoto maar het is vuurrood met veel ruchesspijkerrokje eronder en heels
http://i122.photobucket.c(...)am_20101104_1735.jpg
hoop het niet! het weer is al niet zo best.. alhoewel de temperatuur heerlijk is!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie allerlei mensen zich anders dan 'normaal' gedragenZit er onweer in de lucht?
Hahaha, dat is ook nog een goed idee, maar inmiddels is hij dus van het slapen en thuisblijven alweer opgeknapt. Ik heb het nu even zwaarder denk ik, maar dat komt vooral omdat ik koortsig ben, dus dan zit ik er straks met de ijsklontjesquote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
sleur hem gewoon mee. washandje, pot, ijsklontjes... alles bij de hand en aan tafel
toch ff korte reactie want vind het lullig om zo af te sluiten. ik dacht eigenlijk dat je het alleen tegen mij had met dat moralistische geblaat. normaal kan ik er heel goed tegen, maar het viel me op dat je heel vaak mij probeert te 'pakken'. dat met J. en R. probeer ik te delen omdat ik dacht dat sommige mensen dat wilden weten. als niet zo is vraag of ik het jullie bespaar. wilde gewoon delen. en had verteld dat het anders was. verder heb ik ook gezegd dat Steer iemand is die echt niemand wil kwetsen en vroeg alleen of hij zou opletten toen hij postte over die 2. nou ja, dat was het eigenlijk welquote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik werd ziek idd van die mega-moralistische posts tegen Steer. Niet alleen die van jou maar ook die van Sarabi en de rest. Steer is normaal gesproken het schoolvoorbeeld van iemand die overal rekening mee houdt, alles doodanalyseert en nu heeft-ie lol met twee dames. Laat hem toch!
En van jou kan ik het idd nog minder hebben: vooral omdat je hier hele verhalen ophangt over J en R. En je kan me een boel vertellen maar met dat hele J gedoe wat maar terug bleef komen en ondertussen ook nog een beetje met R en bla bla bla. Dat schoot mij in het verkeerde keelgat.
En nu loop ik me weer druk te maken om een discussie online![]()
haha aahquote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahaha, dat is ook nog een goed idee, maar inmiddels is hij dus van het slapen en thuisblijven alweer opgeknapt. Ik heb het nu even zwaarder denk ik, maar dat komt vooral omdat ik koortsig ben, dus dan zit ik er straks met de ijsklontjes
Iddquote:Op donderdag 4 november 2010 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha aahzaterdag toch? duurt nog eventjes
Hoezo kan je niet? Fred had je ook kunnen bellen of je er misschien wel in stond. Gaat weleens wat mis. Jammer dat je niet gaat. Ik was wel benieuwd naar een review over Fred!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mis helaas vnv La Tour in Noordwijk en Fred in Rotterdam morgen. (laatste nooit bevestiging van ontvangen. zo maf. wel een res. nr maar had ik afgesloten want krijg altijd e-mail met resnr).
Ik ben gewoon dezelfde vervelende ouwe lul die ik altijd ben, hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
oh ja nou ja.. geeft niks.. misschien ga ik naar Dr Fish morgen. anders ben ik morgen lui en ga alleen maar kokenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet? Fred had je ook kunnen bellen of je er misschien wel in stond. Gaat weleens wat mis. Jammer dat je niet gaat. Ik was wel benieuwd naar een review over Fred!
iedereen is aan het eten denk. ben net klaar. heb jij al gegeten?quote:
nee, staat nog in de oven..quote:Op donderdag 4 november 2010 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iedereen is aan het eten denk. ben net klaar. heb jij al gegeten?
wat is hetquote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, staat nog in de oven..
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
moet nog beginnen aan 't eten, ben net thuis van collegegoedenavond!
ik ook eigenlijk maar blijf lekker relaxed bankhangen. onee, zo ook ff dansen anders word ik geslagenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Opoe moet geloof ik ff een golfertukkie
Opa duikt er achteraan.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Opoe moet geloof ik ff een golfertukkie
Family7?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
o nee, pap heeft een kerkzender aan
vreselijk met dat koor. oooh eindelijk applaus! hij gaat schakelen.. pfoehquote:Op donderdag 4 november 2010 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is een klassieke muziek zender
wat wil je dan aan? soaps?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oh voetbal.. we gaan met sprongen vooruit
pfft lange dagquote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik zit nog op m'n werk... was er vanmorgen om half 9
ja life of ryan ofzo hahaha.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat wil je dan aan? soaps?
jemig zo druk dat je moet overwerken?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik zit nog op m'n werk... was er vanmorgen om half 9
Niet per se, maar moest de hele dag in het lab werken en dan blijven er dingen liggen... Zoals de tekst van mijn afstudeerder. Die hij morgen om 3 uur moet hebben. Maar morgen heb ik een mega-lijst met klusjesquote:Op donderdag 4 november 2010 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig zo druk dat je moet overwerken?
gaan hoor want morgen ben je ook al druk!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet per se, maar moest de hele dag in het lab werken en dan blijven er dingen liggen... Zoals de tekst van mijn afstudeerder. Die hij morgen om 3 uur moet hebben. Maar morgen heb ik een mega-lijst met klusjes
Nog vijf pagina's en dan mag ik naar huis van mezelf!
heb geen verstand van coquilles maar zonde van een luxe product om fijn te hakkenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
oh my god!
bij topchef... hakt een gozer coquiles fijn om er een soort tartaar van te maken.... wat een verkrachting
Als je het maar weer opruimt.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
mag ik even kotsen op die straatmeiden bij DWDD
wat een walgelijke types..
Dankjewelquote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat prachtig exotisch! Fijne avond, Sas
Dat je genaaid wordt wist ik alquote:Op donderdag 4 november 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
KvW over premium brandstoffen.. ik ben benieuwd
Ik niet hoor! Ik ben alleen maar gesterkt in mijn overtuiging dat ik beter bij de Tinq 100 meter verderop kan tanken zoals altijd, dan hier tegenover bij de Total die 2x zo duur is ongeveerquote:Op donderdag 4 november 2010 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat je genaaid wordt wist ik al.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat ShellmannetjeHet lijkt wel een koot en bie tiepetje
Wij hadden ook al de grootste lol met hemquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat ShellmannetjeHet lijkt wel een koot en bie tiepetje
Palief werkt voor BP en zegt dat ze gewoon benzine leveren voor Argos e.d. Alleen de additieven zijn anders...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Ik ben alleen maar gesterkt in mijn overtuiging dat ik beter bij de Tinq 100 meter verderop kan tanken zoals altijd, dan hier tegenover bij de Total die 2x zo duur is ongeveer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |