Hoooooooooooooquote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mannen hebben ook af en toe last van PMS
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
ThuisEn een goeie uitslag van het bevolkings/borstonderzoek. Pfieww, toch best spannend.
snap ik. Topnieuwsquote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
ThuisEn een goeie uitslag van het bevolkings/borstonderzoek. Pfieww, toch best spannend.
Ik heb het ook nog een beetje over je "quote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoooooooooooooWaarom is MIJN opmerking richting DE nu weer jammer en aanleiding voor een PMS-gerelateerde opmerking en DE's opmerking wordt gewoon genegeerd?
Omdat jij geen vrouw bentquote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoooooooooooooWaarom is MIJN opmerking richting DE nu weer jammer en aanleiding voor een PMS-gerelateerde opmerking en DE's opmerking wordt gewoon genegeerd?
Ze durven niets tegen haar te zeggen vanwege haar blauwe status?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rarehooter sandwichquote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij onthoudt te veel! Leer eens gauw raar of hooter kennen!
Ik moest het 2X lezenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Maar het hoeft toch ook niet altijd *grappig* te zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ook, het is niet grappig om dat soort grapjes tegen een vrouw te maken
Maar wel tegen een man?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ook, het is niet grappig om dat soort grapjes tegen een vrouw te maken
hmm ik als braaf kind dacht eerst nog aan eten...quote:
Klopt maar het is dan wel gevaarlijk om PMS erbij te halenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar het hoeft toch ook niet altijd *grappig* te zijn.
Ja, dat is deel I van de dingen waar ik het liefst heeeeeeeeeel hard voor weg loopquote:
We zullen het zien wat Wilders gaat doenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Valt het jou/jullie ook op dat al die politici in no time grijs worden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |