Zou raar zijn als je ondersteboven hangt aan een paal en bedacht "Goh, wat ik ben nu weer slaapverwekkend en saai bezig.".quote:Op donderdag 4 november 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms vind ik mezelf saai en soms totaal niet (als ik optreed bv)
Vreselijk he? Van die hele lijsten wat iemand niet lust en dan achteraf ook nog klagen over de smaak van de sperma.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan pietluttige eters
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je ondersteboven hangt aan een paal en bedacht "Goh, wat ik ben nu weer slaapverwekkend en saai bezig.".
Doe je bestquote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet ik je even komen afstoffen
Overdag brandt ze nootjes. 's Avonds verandert ze in een baviaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je ondersteboven hangt aan een paal en bedacht "Goh, wat ik ben nu weer slaapverwekkend en saai bezig.".
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie, ik wil naar huisMaar ik ben een bestand van 16 GB over het netwerk aan het trekken vanuit Duitsland met robocopy en ik wil dat niet onderbreken. Hij is nl. al sinds vanmorgen 9 uur daarmee bezig en nu 87%
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Overdag brandt ze nootjes. 's Avonds verandert ze in een baviaan.
Mis jij Jambers ook op TV?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
De komende 7,5 minuut zijn minder erg
Mooi!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
ThuisEn een goeie uitslag van het bevolkings/borstonderzoek. Pfieww, toch best spannend.
die stem van jambers zorgde erwel voor dat je gelijk dacht oh oh wat word hier nou weer aan de kaak gesteldquote:Op donderdag 4 november 2010 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit echt een aflevering gezien
Fijn!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
ThuisEn een goeie uitslag van het bevolkings/borstonderzoek. Pfieww, toch best spannend.
Das echt goed nieuwsquote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Niet gezwelliequote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
jij onthoudt te veel! Leer eens gauw raar of hooter kennen!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |