een heel klein beetje proef ik al. Hou niet van zuur, bitter en alcoholquote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je alcohol goed gebruikt in een gerecht dan overheerst t niet, net als citroen.
Jij houdt van KFC en Mac en gekookte andijvie dus dit verbaast mij niets eigenlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een heel klein beetje proef ik al. Hou niet van zuur, bitter en alcohol
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dan is bijna iedereen hier saai.. Is natuurlijk ook zohaha
ik lust aardig wat hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij houdt van KFC en Mac en gekookte andijvie dus dit verbaast mij niets eigenlijk
maar straks is dat te zuur!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lust aardig wat hooroh ik ga trouwens morgen de kip zoetzuur maken
Je bedoelde vast babi pangang zoet-zuurquote:
Ik heb zo'n hekel aan pietluttige etersquote:Op donderdag 4 november 2010 16:38 schreef flying-dutchman het volgende:
Kreeg net van iemand een lijstje met don'ts wat betreft eten van haar..
word nog een pittige opgave om daar een reeks recepten bij te gaan vinden
ik mezelf ookquote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mezelf ook enorm saai, dus dat klopt
ik vind het een uitdagingquote:Op donderdag 4 november 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan pietluttige eters
haha ja. Dat wordt weinig azijnquote:
Fijn hequote:
ik denk ook wel eens bij mezelf dat ik koning saai benquote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij houdt van KFC en Mac en gekookte andijvie dus dit verbaast mij niets eigenlijk
Zo kan je het ook bekijken jaquote:
mmm jummie! Qua bitter lust ik bitterkoekjes hahaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelde vast babi pangang zoet-zuur
verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan pietluttige eters
Ik ook en ben er ook trots opquote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Oh das zo vermoeiend.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn heDat je ook niet je best hoeft te doen om heel hip & niet-saai over te komen
soms vind ik mezelf saai en soms totaal niet (als ik optreed bv)quote:Op donderdag 4 november 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn heDat je ook niet je best hoeft te doen om heel hip & niet-saai over te komen
Ninja editquote:Op donderdag 4 november 2010 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh das zo vermoeiend.![]()
Nee hoor, ik ben gewoon wie ik ben, en een deel van mij is een enorme huismus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |