Ik ben gewoon dezelfde vervelende ouwe lul die ik altijd ben, hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie allerlei mensen zich anders dan 'normaal' gedragenZit er onweer in de lucht?
oh ja nou ja.. geeft niks.. misschien ga ik naar Dr Fish morgen. anders ben ik morgen lui en ga alleen maar kokenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet? Fred had je ook kunnen bellen of je er misschien wel in stond. Gaat weleens wat mis. Jammer dat je niet gaat. Ik was wel benieuwd naar een review over Fred!
iedereen is aan het eten denk. ben net klaar. heb jij al gegeten?quote:
nee, staat nog in de oven..quote:Op donderdag 4 november 2010 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iedereen is aan het eten denk. ben net klaar. heb jij al gegeten?
wat is hetquote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, staat nog in de oven..
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
moet nog beginnen aan 't eten, ben net thuis van collegegoedenavond!
ik ook eigenlijk maar blijf lekker relaxed bankhangen. onee, zo ook ff dansen anders word ik geslagenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Opoe moet geloof ik ff een golfertukkie
Opa duikt er achteraan.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Opoe moet geloof ik ff een golfertukkie
Family7?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
o nee, pap heeft een kerkzender aan
vreselijk met dat koor. oooh eindelijk applaus! hij gaat schakelen.. pfoehquote:Op donderdag 4 november 2010 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is een klassieke muziek zender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |