quote:Op donderdag 4 november 2010 17:12 schreef flying-dutchman het volgende:
Nu iedereen weer lief doen! Vrolijkheid > ruzie
eenschquote:Op donderdag 4 november 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Pee, ik zit het met verbazing te lezen, ben het niet van jou gewend.
Maar prima als je ook eens echt je mening geeft toch?
neuh joh, ik bemoei mij er ook niet mee. Veel te vermoeiendquote:En ik bemoei me al helemaal niet met dit soort dingen.
Te oud
Ik snap dat jij het niet begrijptquote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
Belachelijk, elkaar kennen van internet
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het niet begrijpt
Details! Of beter nog: fotoquote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben vanavond Lady in Redwat blijft rood toch een mooie kleur
Brakke webcamfoto maar het is vuurrood met veel ruchesquote:Op donderdag 4 november 2010 17:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Details! Of beter nog: foto
Staat nu opquote:Op donderdag 4 november 2010 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
De komende 7,5 minuut zijn minder erg
Wat prachtig exotisch! Fijne avond, Sasquote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Brakke webcamfoto maar het is vuurrood met veel ruchesspijkerrokje eronder en heels
http://i122.photobucket.c(...)am_20101104_1735.jpg
Tis onstuimig weer he?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie allerlei mensen zich anders dan 'normaal' gedragenZit er onweer in de lucht?
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef kahlie het volgende:
Hij mag van mij niet onverantwoordelijk doen nu, want als we Zwetheul missen omdat hij ziek is... dan fileer ik hem en dan is hij het hoofdgerecht.. zeg maar...
oh gewaagd. bij jou staat het zeker! had vroeger ook zo'n ruches truitje maar kan ik nu echt niet meer..quote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brakke webcamfoto maar het is vuurrood met veel ruchesspijkerrokje eronder en heels
http://i122.photobucket.c(...)am_20101104_1735.jpg
hoop het niet! het weer is al niet zo best.. alhoewel de temperatuur heerlijk is!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie allerlei mensen zich anders dan 'normaal' gedragenZit er onweer in de lucht?
Hahaha, dat is ook nog een goed idee, maar inmiddels is hij dus van het slapen en thuisblijven alweer opgeknapt. Ik heb het nu even zwaarder denk ik, maar dat komt vooral omdat ik koortsig ben, dus dan zit ik er straks met de ijsklontjesquote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
sleur hem gewoon mee. washandje, pot, ijsklontjes... alles bij de hand en aan tafel
toch ff korte reactie want vind het lullig om zo af te sluiten. ik dacht eigenlijk dat je het alleen tegen mij had met dat moralistische geblaat. normaal kan ik er heel goed tegen, maar het viel me op dat je heel vaak mij probeert te 'pakken'. dat met J. en R. probeer ik te delen omdat ik dacht dat sommige mensen dat wilden weten. als niet zo is vraag of ik het jullie bespaar. wilde gewoon delen. en had verteld dat het anders was. verder heb ik ook gezegd dat Steer iemand is die echt niemand wil kwetsen en vroeg alleen of hij zou opletten toen hij postte over die 2. nou ja, dat was het eigenlijk welquote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik werd ziek idd van die mega-moralistische posts tegen Steer. Niet alleen die van jou maar ook die van Sarabi en de rest. Steer is normaal gesproken het schoolvoorbeeld van iemand die overal rekening mee houdt, alles doodanalyseert en nu heeft-ie lol met twee dames. Laat hem toch!
En van jou kan ik het idd nog minder hebben: vooral omdat je hier hele verhalen ophangt over J en R. En je kan me een boel vertellen maar met dat hele J gedoe wat maar terug bleef komen en ondertussen ook nog een beetje met R en bla bla bla. Dat schoot mij in het verkeerde keelgat.
En nu loop ik me weer druk te maken om een discussie online![]()
haha aahquote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahaha, dat is ook nog een goed idee, maar inmiddels is hij dus van het slapen en thuisblijven alweer opgeknapt. Ik heb het nu even zwaarder denk ik, maar dat komt vooral omdat ik koortsig ben, dus dan zit ik er straks met de ijsklontjes
Iddquote:Op donderdag 4 november 2010 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha aahzaterdag toch? duurt nog eventjes
Hoezo kan je niet? Fred had je ook kunnen bellen of je er misschien wel in stond. Gaat weleens wat mis. Jammer dat je niet gaat. Ik was wel benieuwd naar een review over Fred!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mis helaas vnv La Tour in Noordwijk en Fred in Rotterdam morgen. (laatste nooit bevestiging van ontvangen. zo maf. wel een res. nr maar had ik afgesloten want krijg altijd e-mail met resnr).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |