wat wil je dan aan? soaps?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oh voetbal.. we gaan met sprongen vooruit
pfft lange dagquote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik zit nog op m'n werk... was er vanmorgen om half 9
ja life of ryan ofzo hahaha.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat wil je dan aan? soaps?
jemig zo druk dat je moet overwerken?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik zit nog op m'n werk... was er vanmorgen om half 9
Niet per se, maar moest de hele dag in het lab werken en dan blijven er dingen liggen... Zoals de tekst van mijn afstudeerder. Die hij morgen om 3 uur moet hebben. Maar morgen heb ik een mega-lijst met klusjesquote:Op donderdag 4 november 2010 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig zo druk dat je moet overwerken?
gaan hoor want morgen ben je ook al druk!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet per se, maar moest de hele dag in het lab werken en dan blijven er dingen liggen... Zoals de tekst van mijn afstudeerder. Die hij morgen om 3 uur moet hebben. Maar morgen heb ik een mega-lijst met klusjes
Nog vijf pagina's en dan mag ik naar huis van mezelf!
heb geen verstand van coquilles maar zonde van een luxe product om fijn te hakkenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
oh my god!
bij topchef... hakt een gozer coquiles fijn om er een soort tartaar van te maken.... wat een verkrachting
Als je het maar weer opruimt.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
mag ik even kotsen op die straatmeiden bij DWDD
wat een walgelijke types..
Dankjewelquote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat prachtig exotisch! Fijne avond, Sas
Dat je genaaid wordt wist ik alquote:Op donderdag 4 november 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
KvW over premium brandstoffen.. ik ben benieuwd
Ik niet hoor! Ik ben alleen maar gesterkt in mijn overtuiging dat ik beter bij de Tinq 100 meter verderop kan tanken zoals altijd, dan hier tegenover bij de Total die 2x zo duur is ongeveerquote:Op donderdag 4 november 2010 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat je genaaid wordt wist ik al.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat ShellmannetjeHet lijkt wel een koot en bie tiepetje
Wij hadden ook al de grootste lol met hemquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat ShellmannetjeHet lijkt wel een koot en bie tiepetje
Palief werkt voor BP en zegt dat ze gewoon benzine leveren voor Argos e.d. Alleen de additieven zijn anders...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Ik ben alleen maar gesterkt in mijn overtuiging dat ik beter bij de Tinq 100 meter verderop kan tanken zoals altijd, dan hier tegenover bij de Total die 2x zo duur is ongeveer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |