Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een leuke terrine maken !
maar ehm, geen idee? blader eens door al je boeken!!!
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
Maar FF heeft dus weer lopen batsen en Steer gaat batsen?
Moordspel? Met eten?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zaterdag moordspel overdag, dan met oa A uit eten en dan nog stappen ofzo. Laatste weet ik nog niet helemaal zeker, afhankelijk hoe gaar ik ben.
ook tof! Wat voor concerten? Doe je eigenlijk alleen concerten die je zelf ook leuk vind? Of kom je ook wel 's ergens (in opdracht) en dat je denkt 'jezusminawateenteringherrie'?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn weekend neerkomt op concertjes en fotograferenEn ik wil weer wat verse soep gaan maken en invriezen
Tomatensoepje leek me wel een leuk plan dit keer
ja laat volgend jaar eens zien idd... als ik er iets aan laat doen wordt het toch pas eind volgend jaar ofzo, ik heb mijn buik (.. ) ff vol van doktersquote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Littekens in je gezicht zijn ook niet echt fijn. Ik zal je goed op de hoogte houden hoe het met mijn vlekjes gaatEn hinderlijke vlekken, ik weet er alles van
Ik begin vanavond mat Schradinova, zaterdag zit ik OF in het paard bij een deense singersongwriter OF in een cafe om de lokale muziekscene te fotograferen en zondag ga ik in Rotterdam naar een reggae-zanger. Ben heeeeeeel benieuwd.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ook tof! Wat voor concerten? Doe je eigenlijk alleen concerten die je zelf ook leuk vind? Of kom je ook wel 's ergens (in opdracht) en dat je denkt 'jezusminawateenteringherrie'?![]()
oh, en tomatensoep
ah ok, ik doe wel ff mee!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDaar ben ik al mee bezig
Maar ik dacht het gesprek subtiel op koken te brengen en zo
Ja dat zal t zijn, ik eet zoutarm al ruim een jaar ivm die nieren.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meer etenof meer zout over je heen strooien
Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
Maar FF heeft dus weer lopen batsen en Steer gaat batsen?
.... beter dan ik .quote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik.
is dat niet standaard recept voor bijna elk weekendquote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn weekend neerkomt op concertjes en fotograferenEn ik wil weer wat verse soep gaan maken en invriezen
Tomatensoepje leek me wel een leuk plan dit keer
jij bent zeker degene die de Sixth Sense wil afkijken terwijl je date smachtend aankijkt?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik.
Vriezer leegeten ga ik vanavond doenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, ik doe wel ff mee!
Ik ben sowieso wat ongeïnspireerd op t moment, komt omdat ik vind dat ik op t moment even dingen uit mijn vriezer moet eten (je kan niet door blijven stouwen) ... en dus kook ik even weinig.
Je hebt zo'n cool vegetarisch kookboekquote:en zaterdag krijg ik een vegetarier te eten, pff. Moet ik ook nog wat voor verzinnen.
Des te beter de sex nadat de film is afgelopen toch? Win-win.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent zeker degene die de Sixth Sense wil afkijken terwijl je date smachtend aankijkt?
Neuh, dat niet.quote:
Als je zaterdagavond niets te doen hebt....kom vooral ff langs in het Paard-cafequote:Op donderdag 4 november 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Paard, tof!Eens kijken of er vrijdagavond nog wat leuks te doen is daar, of anders zaterdag even kijkje nemen! Dan zijn ook de Nits er, hoe tof!
Maar helaas zijn we dan nog niet klaar met eten denk ik...
bloed het niet meer?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Littekens in je gezicht zijn ook niet echt fijn. Ik zal je goed op de hoogte houden hoe het met mijn vlekjes gaatEn hinderlijke vlekken, ik weet er alles van
Ik zei toch dat ik het met je eens was?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*Haar* tong gleed over *mijn* wang *mijn* mond in. Zo duidelijker?Dit is echt *niet* het moment om de spanning te doorbreken en even polderoverleg te houden over wat de bedoeling is, wie voor de kinderen gaat zorgen en welke taart er besteld moet worden voor de bruiloft.
Ik zei toch niet dat JIJ een player was, ik zei dat je de *naam* krijgt een *player* te zijn, ALS je niet geeft om de gevoelens van anderen?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, lees ff alle topics terug van de afgelopen 3 jaar en probeer het bovenstaande nog eens te zeggen.![]()
![]()
Ik vertrouw erop dat FF het opvalt als er opeens andere dingen gebeuren zoals niet eens in de 3 maanden contact, maar juist eens per weekquote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe weet ze dat zo zeker? Gevoelens kunnen ontstaan en veranderen. Heeft ze het in drievoud schriftelijk ingediend gekregen?
Mijn ervaring is dat vrouwen het wel zien zitten als er rekening gehouden kan worden met hun gevoelens, en dat kan ook zonder alles in 3 voud vast te leggen, alles te analyseren en alles af te willen spreken... Maar zoals ik meerdere malen zei: Er zijn verschillende manieren van omgaan met elkaar en jij hebt de jouwe en ik heb de mijne.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
In mijn ervaring houden vrouwen van spontane mannen die niet alles eerst dood willen analyseren, vast willen leggen, en alles af willen spreken.
Uh, nee, het ging er niet om dat ik zo min mogelijk gekwetst zou worden, het ging erom dat ik op let dat ik anderen zo min mogelijk kwets, als het even kan. Misschien door na de koffie te zeggen als hij wil betalen: "Joh, laten we de rekening splitten, want vrienden betalen niet voor mij" en misschien door van te voren al te zeggen: "Koffie, gezellig, mag m'n vriend ook mee?".quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Heb dat namelijk allemaal al gedaan en guess what, in de praktijk werkt dat niet. Heel leuk dat je heel rationeel allemaal weergeeft hoe je het als vrouw zou willen hebben met als doel zo min mogelijk kans om gekwetst te worden, en misschien werkt het voor jou, maar voor 99% van de vrouwen niet.
Wie had het over psychische schade? wtf?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als je na één zoen psychische schade oploopt zou ik je eerder willen adviseren om gewoon maar niet te zoenen, eigenlijk.
Dat hoop ik ook van één van de twee of zelfs allebei te horen in horizontale positie.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef Aure het volgende:
Ik zeg, gewoon doorgaan waar je mee bezig was
idd gewoon doorgaan met dames "hosselen", alleen 12 word zo lastig managenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef Aure het volgende:
Jeetje steer wat een gedoe om jou en je chicksIk zeg, gewoon doorgaan waar je mee bezig was
Checkquote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
is dat niet standaard recept voor bijna elk weekend
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook van één van de twee of zelfs allebei te horen in horizontale positie.
Ja, dat klinkt dus als hoe *ik* ben. Daarom zie ik het niet voor me dat ik een vrouw op deze manier kwets. Snap je?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef kahlie het volgende:
Maar ja, ik ken vrouwen en mannen die na zoenen of seks helemaal hoteldebotel riepen: "Hij is gek op mij" en daar zichzelf op instelden. Om vervolgens gekwetst te zijn toen er van de andere kant geen contact meer kwam.
Ik zie een uitstekende weekendbestedingquote:Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
wij krijgen zaterdag dus eters, lunchers plus borrel eigenlijk.
en zondag eens zien of er nog een leuke film draait, of als t lekker weer is ( right) een eind op t strand wandelen... of ergens lunchen, of gewoon de hele dag in bed liggen met de mr....
leuk weekend! wat ga je zaterdag maken?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
wij krijgen zaterdag dus eters, lunchers plus borrel eigenlijk.
en zondag eens zien of er nog een leuke film draait, of als t lekker weer is ( right) een eind op t strand wandelen... of ergens lunchen, of gewoon de hele dag in bed liggen met de mr....
Heb 's middags FOK! meet met daarna tapa's etenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je zaterdagavond niets te doen hebt....kom vooral ff langs in het Paard-cafeDaar is de tweemaandelijkse Club 3voor12 aan de gang vermoedelijk met mijn aanwezigheid
met alle lokale takkeherrie die je maar kan vinden
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
Ah die nieuwe Delicious zal ik morgen eens halen.
ja dat nieuwe veggieboek is leuk hoorStaan zat lekkere dingen in.
Stoofpotik heb ook nog in de vriezer staan, dinsdag gaan we dat als lunch eten met peertjes. Lunch? ja de mr vliegt aanstaande dinsdagavond naar Israel en vliegtuig eten sucks, en daar krijgt hij alleen koosjer eten dus hij wilde wel een home made stoofpot dinsdag om even 2 dagen op te teren
Geen idee! Daar moet ik vandaag of morgen eens over nadenken.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk weekend! wat ga je zaterdag maken?
Ja. Jouw boekenkast moet eens aan een uitgebreid onderzoek worden onderworpenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
ja dat nieuwe veggieboek is leuk hoorStaan zat lekkere dingen in.
Jajaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch leuk dat-ie jouw inspanningen zo waardeert
Nou dat kan natuurlijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Jouw boekenkast moet eens aan een uitgebreid onderzoek worden onderworpen
zou best wat vaker willen hoor maar ook op normale basis. dit is wel beter want dan komen er ook geen gevoelens. het gaat goed zo. ik grap na een afspraak over. "nou eh.. zie je over een maandje of 4 weerquote:Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef kahlie het volgende:
Ik vertrouw erop dat FF het opvalt als er opeens andere dingen gebeuren zoals niet eens in de 3 maanden contact, maar juist eens per week
dat komt gewoon doordat er zo'n mega traditie is rond het hele datenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjesAllemaal aan de analyse
De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjesAllemaal aan de analyse
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal aan de analyse? dat valt toch enorm mee?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
oh dat geneest hartstikke snelquote:Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NopeEn ze zijn ook pleister-loos nu. Want er zit een korstje op.
Heerlijk hequote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die zogenaamde tradities nooit begrepen en in de praktijk nooit meegemaakt. Ik heb altijd gewoon gedaan wat prettig en goed voelde. ok, nog steeds nooit getrouwd of kinderen, dus het is niet echt een succesformulequote:Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef flying-dutchman het volgende:
dat komt gewoon doordat er zo'n mega traditie is rond het hele daten
ik doe alles fout volgens die tradities en het werkt toch ook met A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |