Geen idee, ik heb een detacheringscontract, dus niet via het bedrijf zelf. Maar m'n collega's wezen me erop. Zelfs als je gewoon je gmail op de achtergrond open hebt staan vinden ze dat niet leukquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm.
Moet een bedrijf dat vantevoren aangeven als je internetgebruik wordt gemonitord? Zo ja, wáár wordt dat doorgaans aangegeven?
Als ik niet aanzit, doet t geen pijn. Ze jeuken, dus dat is prima. En er zit een mooi korstje opquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Lein? Hoe voelen die plekjes? Doet t geen zeer?
vroeger was 't toch gewoon neuken of niet neuken? En dan was 't klaar (of niet?)quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
pff wat een overgeanalyseer weer. Have fun! en als je t gevoel krijgt dat iemand meer wilt en jij niet dan los je dat dan wel weer op.
bij mij staat er ook altijd dat je geen prive mag internetten, maar bijna iedereen heeft wel nu/meebo/gmail enzo open staanquote:Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een detacheringscontract, dus niet via het bedrijf zelf. Maar m'n collega's wezen me erop. Zelfs als je gewoon je gmail op de achtergrond open hebt staan vinden ze dat niet leuk
Collega had per ongeluk een keer telefoongids.nl open laten staanen daar werd ook wat over gezegd
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
pff wat een overgeanalyseer weer. Have fun! en als je t gevoel krijgt dat iemand meer wilt en jij niet dan los je dat dan wel weer op.
jeuken is goed heb ik mij laten vertellen (mijn buik heeft ook echt gejeukt!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik niet aanzit, doet t geen pijn. Ze jeuken, dus dat is prima. En er zit een mooi korstje op
vroegah, toen golfer jong was enzo, sleurde je gewoon een vrouw aan haar haren je grot in......quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vroeger was 't toch gewoon neuken of niet neuken? En dan was 't klaar (of niet?)
oh, en ik wilde m'n man dus mailen dat ik gesetteld was enzo, vanaf werkmail.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
bij mij staat er ook altijd dat je geen prive mag internetten, maar bijna iedereen heeft wel nu/meebo/gmail enzo open staan
idd. wat een gedoe zeg.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vroeger was 't toch gewoon neuken of niet neuken? En dan was 't klaar (of niet?)
Als het mooi wordt, laat ik de andere hinderlijke vlekjes ook doenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
jeuken is goed heb ik mij laten vertellen (mijn buik heeft ook echt gejeukt!)
hoop dat het mooi wordt!
Precies. We lezen het resultaat wel in R&Pquote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
ja snap ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het mooi wordt, laat ik de andere hinderlijke vlekjes ook doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:
nee maar alles dood analyseren wordt een mens ook niet gelukkiger van.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bruce Willis is dood in de hele film.
een leuke terrine maken !quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
DE, heb jij nog leuke ideeen voor een voorgerechtje bij mijn varkensvlees met appel-uien-jus?
zaterdag moordspel overdag, dan met oa A uit eten en dan nog stappen ofzo. Laatste weet ik nog niet helemaal zeker, afhankelijk hoe gaar ik ben.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iedereen nog leuke plannen voor 't weekend?of minder leuke plannen?
Ik geloof dat mijn weekend neerkomt op concertjes en fotograferenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iedereen nog leuke plannen voor 't weekend?of minder leuke plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |