abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 11:41:24 #103
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88320169
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
ook hoi :')
Hee Moblow :9

Wat ga je doen in je nieuwe baan? Woningcooporatie weer toch?
Confidence through competence
pi_88320185
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
máár heb wel een toffe baan O+ (het is echt gezellig, leuk, afwisselend en goed betaald :9 )
Nice work ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 november 2010 @ 11:41:53 #105
55709 Stereotomy
pi_88320186
quote:
8s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:40 schreef Anthraxx het volgende:

Snape killed Dumbledore.
't is dat ik geen Harry Potter lees :')
pi_88320188
ja, nu hoeft het al niet meer

ja :9
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:42:12 #107
55709 Stereotomy
pi_88320200
quote:
6s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nu hoeft het al niet meer

ja :9
Zeik niet :P

Administratief werk?
pi_88320228
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zeik niet :P

Administratief werk?
garpjes ;( ze komen niet aan ;(

Onder andere. Woonservice: administratief, telefonisch, balie, allesch :9 dus ben ook de hele dag bezig, wat fijn is, want internetgebruik wordt gemonitord ;( :')
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:43:07 #109
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_88320235
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

't is dat ik geen Harry Potter lees :')
Voor een keer is het prima leesvoer w/.
pi_88320241
Maar hier gaat het dus gewoon nog/weer over seks? :9
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:43:38 #111
13783 Anthraxx
pi_88320253
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Onder andere. Woonservice: administratief, telefonisch, balie, allesch :9 dus ben ook de hele dag bezig, wat fijn is, want internetgebruik wordt gemonitord ;( :')
Wat is dat voor een koude oorlog mentaliteit? :o.
pi_88320262
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Idd, voorbereiding is alles :s) FF, kun je exact de scene aangeven waarin het reclameblok was waarin jullie gingen zoenen? Dat moet het perfecte moment zijn om mijn move te maken, dat wil ik ook! B-)
pff wanneer het reclame was weet ik niet precies maar hij zat daarvoor al beetje te kriebelen en toen het reclame was vond hij het wel een goed tijdstip om te zoenen denk. ik zat t een beetje te verpesten door toen het weer bezig was ik iedere keer te vragen of hij t niet wilde zien. als er een eng geluid kwam van de film keek ik ook om haha. op een gegeven moment vroeg hij of we het boven verder konden kijken en ik neem echt mn bril mee naar boven om daar de film te gaan kijken :D ik vond het echt zonde voor hem.. maar ja, misschien wilde ik em liever nog volgen dan hij, ook al kende ik em al :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88320274
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat dus, wat korter ja. :')

LieLie wat ga je precies doen voor die toko? Ga je de website onderhouden of intern communicatie dingen doen?
Kom ik op terug! Help ff onthouden ;)
pi_88320291
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

pff wanneer het reclame was weet ik niet precies maar hij zat daarvoor al beetje te kriebelen en toen het reclame was vond hij het wel een goed tijdstip om te zoenen denk. ik zat t een beetje te verpesten door toen het weer bezig was ik iedere keer te vragen of hij t niet wilde zien. als er een eng geluid kwam van de film keek ik ook om haha. op een gegeven moment vroeg hij of we het boven verder konden kijken en ik neem echt mn bril mee naar boven om daar de film te gaan kijken :D ik vond het echt zonde voor hem.. maar ja, misschien wilde ik em liever nog volgen dan hij, ook al kende ik em al :)
een succesvolle date dus? O+ :9
Ja doei.
pi_88320299
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat is dat voor een koude oorlog mentaliteit? :o.
nou ja, ik heb m'n telefoon nog O+
Ja doei.
pi_88320349
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja, ik heb m'n telefoon nog O+
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88320357
quote:
8s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Snape killed Dumbledore.
}:|
  donderdag 4 november 2010 @ 11:47:23 #118
13783 Anthraxx
pi_88320385
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

}:|
Vroeger stond er een ban op w/
pi_88320399
quote:
6s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Vroeger stond er een ban op w/
Ja. Gelukkig wist ik het al :)
pi_88320400
Rondje hardlopen, veel wind, Pffff! wel tevreden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320403
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:

Ja, maar dit is heel theoretisch en formeel. In real life spreek je 'spontaan' iets af en ga je niet eerst contractueel in drievoud opstellen wat de verwachtingen van elkaar zijn, bij wijze van.
Geloof me, als je een technische studie doet met 100 mannen en 5 vrouwen en een man vraagt: 'Hey, zullen we koffie doen", dan is het wel zo aardig om even uit te vogelen of hij bedoelt: 'gezellig vrienden' of 'gezellig lekker ding'. Ik vind het niet zo gek om dat subtiel of minder subtiel uit te vogelen zodat ik iemand niet kwets.

Ookal zegt hij spontaan: "Koffie?" Misschien denk jij hier anders over, dat is je goed recht, maar als je dan inderdaad denkt dat je een date hebt, en zij denkt van niet, kom dan niet hier klagen ;)

quote:
Ook hier weer: in theorie zou dit ideaal zijn. In de praktijk *ken* ik ze allebei niet, vind ik het leuk om gewoon relaxt iemand te leren kennen en dan zien waar het schip strandt. Misschien denken zij daar ook zo over met mij.
Dat kan. En als je zo denkt dan is dat prima, maar als je het idee hebt dat een ander zo niet denkt, dan is het wel zo aardig om andermans gevoelens in ogenschouw te nemen en wat te zeggen... ;) Of om te denken: ze is volwassen en als ze teleurgesteld is, dan is het ook prima. Beide manieren van ermee omgaan zijn valide, maar zoals ik al zei, ik ben meer van de eerste.

quote:
Hee hallo :? Als je na een dans opeens een tong over je wang voelt glijden en richting je mond gaat (TMI :') ) dan ga je mee in het moment, in de flow! Een beetje spontaan zijn!
Als een man zoiets zou doen bij mij als eerste overture dan is de kans groot dat hij een klap krijgt ;) In het geschetste voorbeeld dat jij dat wel ziet zitten, als je volwassen genoeg bent om iemand te gaan zoenen, moet je ook de consequenties nemen dat hij/zij dat niet ziet zitten. Dat vind ik een ander verhaal.

Zoals je het eerder beschreef leek het erop dat jij het voortouw genomen had en dan vind ik het wel zo aardig dat je van te voren even uitvist waar je staat met iemand. Of anders krijg je gewoon die klap of dat gezeik achteraf ;)

quote:
Ik heb vaak genoeg zo'n leuk spontaan moment verbroken omdat ik zo'n stijve hark was en die dingen eerst wilde bepraten, vastleggen, etc. met een enorme afknapper voor het meisje als gevolg. Daar deed ik ook háár geen plezier mee. Wat een onzin om zo'n leuk spannend moment *voor jullie tweeën* stuk te maken daarmee. :)
Je mag best meezoenen hoor, als je daar zin in hebt. Ik zie daar geen kwaad in. Je hoeft ook niet alles gelijk te bespreken. Als je iemand niet ziet zitten is het slimmer om niet te zoenen :P Als je iemand wel ziet zitten, maar niet voor een relatie, dan is het misschien slimmer om dat na het zoenen te melden. :)

quote:
Nou ga je zelf van heel veel aannames uit van de gevoelens van de ander, precies wat jij niet wil dat ik zou doen. :)
Neuh, ik zeg dat het voor kan komen, dat je allebei niet op 1 lijn zit. Het kan ook dat je geluk hebt en je hetzelfde denkt. Mijn overweging is om daar subtiel of niet zo subtiel achter te komen. Dat zou ik prettig vinden dan: a) iemand zoenen die daar niet op zit te wachten of b) iemand zoenen en er achter komen dat we niet op 1 lijn zitten, waarbij of de ander gekwetst is dat ik alleen casual wil of ik gekwetst ben dat hij alleen casual wil.

Zo krijg je namelijk de naam van 'player', iemand die niets geeft om andersmans gevoelens en iedereen gewoon zomaar zoent.

quote:
Ik begrijp je overwegingen maar je sloopt alle spontaniteit, spanning en plezier uit het gebeuren. Je wil niet dat een vrouw gekwetst wordt vanuit jouw oogpunt, en daarom bouw je in het verhaal zekerheden in voor haar. Maar de spanning, dát is juist wat daten, relaties, vlinders etc. zo leuk maken.
Is dat zo? Ik vond een spannend sms-sturen van: "Ik vind je leuk, ik had je bijna gezoend vanavond *bloos bloos*" veel spannender, plezieriger en fijner dan iemand zomaar zoenen. Soit, je kiest zelf wat je doet tijdens je dates.

quote:
Denk je nou echt dat FF precies wist dat ze in het reclameblok van Sixth Sense zou gaan zoenen, en wat er daarna zou gebeuren, of dat FD precies wist dat A vlinders voor hem zou hebben, en wanneer dat zou gebeuren? Natuurlijk niet!
Nee, FF wist niet dat ze zou gaan zoenen, maar ze wist *wel* waar ze stond (alletwee geen relatie wens), wat FD met A heeft gedaan weet ik niet.

Misschien dat vrouwen wel eerder nadenken om te bekijken waar je staat met elkaar... en mannen eerder denken: meh, ik zie wel waar het schip strand. Mag je zelf weten, maar dan heb je dus kans dat je iemand kwetst.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:48:36 #122
55709 Stereotomy
pi_88320425
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hm. :@

Moet een bedrijf dat vantevoren aangeven als je internetgebruik wordt gemonitord? Zo ja, wáár wordt dat doorgaans aangegeven? :@
pi_88320429
Lein? Hoe voelen die plekjes? Doet t geen zeer?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320448
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
maar daar heb ik dus nagenoeg geen tijd voor :+ gelukkig maar.
Vorige baan bij softwarebedrijf was soms zó saai dat ik zelfs FOK! voor m'n gevoel uit had aan 't eind van de dag. Nu kom ik tenminste wel met een tevreden gevoel moe thuis van 't werk, ipv internet moe :+
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:49:11 #125
13783 Anthraxx
pi_88320449
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Moet een bedrijf dat vantevoren aangeven als je internetgebruik wordt gemonitord? Zo ja, wáár wordt dat doorgaans aangegeven? :@
Huisreglement toch meestal wat bij je contract zit?
pi_88320480
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb een detacheringscontract, dus niet via het bedrijf zelf. Maar m'n collega's wezen me erop. Zelfs als je gewoon je gmail op de achtergrond open hebt staan vinden ze dat niet leuk :X

Collega had per ongeluk een keer telefoongids.nl open laten staan :') en daar werd ook wat over gezegd :X
Ja doei.
pi_88320487
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Lein? Hoe voelen die plekjes? Doet t geen zeer?
Als ik niet aanzit, doet t geen pijn. Ze jeuken, dus dat is prima. En er zit een mooi korstje op :)
pi_88320488
pff wat een overgeanalyseer weer. Have fun! en als je t gevoel krijgt dat iemand meer wilt en jij niet dan los je dat dan wel weer op.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320507
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
pff wat een overgeanalyseer weer. Have fun! en als je t gevoel krijgt dat iemand meer wilt en jij niet dan los je dat dan wel weer op.
vroeger was 't toch gewoon neuken of niet neuken? En dan was 't klaar (of niet?) :+
Ja doei.
pi_88320512
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb een detacheringscontract, dus niet via het bedrijf zelf. Maar m'n collega's wezen me erop. Zelfs als je gewoon je gmail op de achtergrond open hebt staan vinden ze dat niet leuk :X

Collega had per ongeluk een keer telefoongids.nl open laten staan :') en daar werd ook wat over gezegd :X
bij mij staat er ook altijd dat je geen prive mag internetten, maar bijna iedereen heeft wel nu/meebo/gmail enzo open staan
pi_88320531
quote:
:D O+
pi_88320535
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als ik niet aanzit, doet t geen pijn. Ze jeuken, dus dat is prima. En er zit een mooi korstje op :)
jeuken is goed heb ik mij laten vertellen (mijn buik heeft ook echt gejeukt! :D)

hoop dat het mooi wordt!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320538
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vroeger was 't toch gewoon neuken of niet neuken? En dan was 't klaar (of niet?) :+
vroegah, toen golfer jong was enzo, sleurde je gewoon een vrouw aan haar haren je grot in......
pi_88320549
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

bij mij staat er ook altijd dat je geen prive mag internetten, maar bijna iedereen heeft wel nu/meebo/gmail enzo open staan
oh, en ik wilde m'n man dus mailen dat ik gesetteld was enzo, vanaf werkmail.

Man heeft <naam>@<achternaam>.nl :') <achternaam.nl> is dus geblokkeerd. Naar @gmail.com mag wel :P
Ja doei.
pi_88320555
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

idd. wat een gedoe zeg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320572
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
jeuken is goed heb ik mij laten vertellen (mijn buik heeft ook echt gejeukt! :D)

hoop dat het mooi wordt!
Als het mooi wordt, laat ik de andere hinderlijke vlekjes ook doen :D
pi_88320577
ongecompliceerde nuecksecks!
Ja doei.
pi_88320606
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Is ook niet zaligmakend hoor :')
pi_88320610
quote:
en dat voor 12en op een doordeweekse donderdag
  donderdag 4 november 2010 @ 11:54:35 #140
13783 Anthraxx
pi_88320617
quote:
Precies. We lezen het resultaat wel in R&P w/
pi_88320620
neuh, dat niet, maar overanalyseren is al helemaal niet mijn ding :P
Ja doei.
pi_88320663
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als het mooi wordt, laat ik de andere hinderlijke vlekjes ook doen :D
ja snap ik.
Ik moet toch ook maar eens voor een consult gaan, ik heb 3 vlekjes in mijn gezicht die ik echt hinderlijk vind (al snapt niemand me maar goed, dat moeten ze zelf weten :P) maar ben toch een beetje huiverig voor littekens..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320686
quote:
^O^
pi_88320691
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Is ook niet zaligmakend hoor :')
nee maar alles dood analyseren wordt een mens ook niet gelukkiger van.

maar goed, ieder zijn ding.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320728
DE, heb jij nog leuke ideeen voor een voorgerechtje bij mijn varkensvlees met appel-uien-jus? :9
pi_88320735
heeft iedereen nog leuke plannen voor 't weekend? O+ of minder leuke plannen? :9
Ja doei.
pi_88320753
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bruce Willis is dood in de hele film. w/
:(
pi_88320771
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
DE, heb jij nog leuke ideeen voor een voorgerechtje bij mijn varkensvlees met appel-uien-jus? :9
een leuke terrine maken !

maar ehm, geen idee? blader eens door al je boeken!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320783
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iedereen nog leuke plannen voor 't weekend? O+ of minder leuke plannen? :9
zaterdag moordspel overdag, dan met oa A uit eten en dan nog stappen ofzo. Laatste weet ik nog niet helemaal zeker, afhankelijk hoe gaar ik ben.
pi_88320784
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geloof dat mijn weekend neerkomt op concertjes en fotograferen :Y En ik wil weer wat verse soep gaan maken en invriezen :9 Tomatensoepje leek me wel een leuk plan dit keer :9
pi_88320785
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
ja snap ik.
Ik moet toch ook maar eens voor een consult gaan, ik heb 3 vlekjes in mijn gezicht die ik echt hinderlijk vind (al snapt niemand me maar goed, dat moeten ze zelf weten :P) maar ben toch een beetje huiverig voor littekens..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Littekens in je gezicht zijn ook niet echt fijn. Ik zal je goed op de hoogte houden hoe het met mijn vlekjes gaat ;) En hinderlijke vlekken, ik weet er alles van ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 11:59:42 #152
55709 Stereotomy
pi_88320803
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef kahlie het volgende:

Als een man zoiets zou doen bij mij als eerste overture dan is de kans groot dat hij een klap krijgt ;) In het geschetste voorbeeld dat jij dat wel ziet zitten, als je volwassen genoeg bent om iemand te gaan zoenen, moet je ook de consequenties nemen dat hij/zij dat niet ziet zitten. Dat vind ik een ander verhaal.

Zoals je het eerder beschreef leek het erop dat jij het voortouw genomen had en dan vind ik het wel zo aardig dat je van te voren even uitvist waar je staat met iemand. Of anders krijg je gewoon die klap of dat gezeik achteraf ;)
*Haar* tong gleed over *mijn* wang *mijn* mond in. Zo duidelijker? :') Dit is echt *niet* het moment om de spanning te doorbreken en even polderoverleg te houden over wat de bedoeling is, wie voor de kinderen gaat zorgen en welke taart er besteld moet worden voor de bruiloft.

Ik vind je een beetje heel erg niet spontaan, als ik eerlijk mag zijn. :P En ik vind mezelf doorgaans al een stijve hark, kun je nagaan. ;)

quote:
Zo krijg je namelijk de naam van 'player', iemand die niets geeft om andersmans gevoelens en iedereen gewoon zomaar zoent.
Ja, lees ff alle topics terug van de afgelopen 3 jaar en probeer het bovenstaande nog eens te zeggen. :P :+

quote:
Nee, FF wist niet dat ze zou gaan zoenen, maar ze wist *wel* waar ze stond (alletwee geen relatie wens), wat FD met A heeft gedaan weet ik niet.
Hoe weet ze dat zo zeker? Gevoelens kunnen ontstaan en veranderen. Heeft ze het in drievoud schriftelijk ingediend gekregen?

quote:
Misschien dat vrouwen wel eerder nadenken om te bekijken waar je staat met elkaar...
In mijn ervaring houden vrouwen van spontane mannen die niet alles eerst dood willen analyseren, vast willen leggen, en alles af willen spreken.

Heb dat namelijk allemaal al gedaan en guess what, in de praktijk werkt dat niet. Heel leuk dat je heel rationeel allemaal weergeeft hoe je het als vrouw zou willen hebben met als doel zo min mogelijk kans om gekwetst te worden, en misschien werkt het voor jou, maar voor 99% van de vrouwen niet.

Sociale studies hier he, Maastricht. Geen TU. :P

quote:
en mannen eerder denken: meh, ik zie wel waar het schip strand. Mag je zelf weten, maar dan heb je dus kans dat je iemand kwetst.
Als je na één zoen psychische schade oploopt zou ik je eerder willen adviseren om gewoon maar niet te zoenen, eigenlijk. :P
pi_88320817
Maar FF heeft dus weer lopen batsen en Steer gaat batsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')