quote:Op donderdag 4 november 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
ja snap ik.
Ik moet toch ook maar eens voor een consult gaan, ik heb 3 vlekjes in mijn gezicht die ik echt hinderlijk vind (al snapt niemand me maar goed, dat moeten ze zelf weten) maar ben toch een beetje huiverig voor littekens..
Littekens in je gezicht zijn ook niet echt fijn. Ik zal je goed op de hoogte houden hoe het met mijn vlekjes gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hinderlijke vlekken, ik weet er alles van
![]()
*Haar* tong gleed over *mijn* wang *mijn* mond in. Zo duidelijker?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef kahlie het volgende:
Als een man zoiets zou doen bij mij als eerste overture dan is de kans groot dat hij een klap krijgtIn het geschetste voorbeeld dat jij dat wel ziet zitten, als je volwassen genoeg bent om iemand te gaan zoenen, moet je ook de consequenties nemen dat hij/zij dat niet ziet zitten. Dat vind ik een ander verhaal.
Zoals je het eerder beschreef leek het erop dat jij het voortouw genomen had en dan vind ik het wel zo aardig dat je van te voren even uitvist waar je staat met iemand. Of anders krijg je gewoon die klap of dat gezeik achteraf![]()
Ja, lees ff alle topics terug van de afgelopen 3 jaar en probeer het bovenstaande nog eens te zeggen.quote:Zo krijg je namelijk de naam van 'player', iemand die niets geeft om andersmans gevoelens en iedereen gewoon zomaar zoent.
Hoe weet ze dat zo zeker? Gevoelens kunnen ontstaan en veranderen. Heeft ze het in drievoud schriftelijk ingediend gekregen?quote:Nee, FF wist niet dat ze zou gaan zoenen, maar ze wist *wel* waar ze stond (alletwee geen relatie wens), wat FD met A heeft gedaan weet ik niet.
In mijn ervaring houden vrouwen van spontane mannen die niet alles eerst dood willen analyseren, vast willen leggen, en alles af willen spreken.quote:Misschien dat vrouwen wel eerder nadenken om te bekijken waar je staat met elkaar...
Als je na één zoen psychische schade oploopt zou ik je eerder willen adviseren om gewoon maar niet te zoenen, eigenlijk.quote:en mannen eerder denken: meh, ik zie wel waar het schip strand. Mag je zelf weten, maar dan heb je dus kans dat je iemand kwetst.
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een leuke terrine maken !
maar ehm, geen idee? blader eens door al je boeken!!!
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
Maar FF heeft dus weer lopen batsen en Steer gaat batsen?
Moordspel? Met eten?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zaterdag moordspel overdag, dan met oa A uit eten en dan nog stappen ofzo. Laatste weet ik nog niet helemaal zeker, afhankelijk hoe gaar ik ben.
ook tof! Wat voor concerten? Doe je eigenlijk alleen concerten die je zelf ook leuk vind? Of kom je ook wel 's ergens (in opdracht) en dat je denkt 'jezusminawateenteringherrie'?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn weekend neerkomt op concertjes en fotograferenEn ik wil weer wat verse soep gaan maken en invriezen
Tomatensoepje leek me wel een leuk plan dit keer
ja laat volgend jaar eens zien idd... als ik er iets aan laat doen wordt het toch pas eind volgend jaar ofzo, ik heb mijn buik (.. ) ff vol van doktersquote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Littekens in je gezicht zijn ook niet echt fijn. Ik zal je goed op de hoogte houden hoe het met mijn vlekjes gaatEn hinderlijke vlekken, ik weet er alles van
Ik begin vanavond mat Schradinova, zaterdag zit ik OF in het paard bij een deense singersongwriter OF in een cafe om de lokale muziekscene te fotograferen en zondag ga ik in Rotterdam naar een reggae-zanger. Ben heeeeeeel benieuwd.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ook tof! Wat voor concerten? Doe je eigenlijk alleen concerten die je zelf ook leuk vind? Of kom je ook wel 's ergens (in opdracht) en dat je denkt 'jezusminawateenteringherrie'?![]()
oh, en tomatensoep
ah ok, ik doe wel ff mee!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDaar ben ik al mee bezig
Maar ik dacht het gesprek subtiel op koken te brengen en zo
Ja dat zal t zijn, ik eet zoutarm al ruim een jaar ivm die nieren.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meer etenof meer zout over je heen strooien
Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
Maar FF heeft dus weer lopen batsen en Steer gaat batsen?
.... beter dan ik .quote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik.
is dat niet standaard recept voor bijna elk weekendquote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn weekend neerkomt op concertjes en fotograferenEn ik wil weer wat verse soep gaan maken en invriezen
Tomatensoepje leek me wel een leuk plan dit keer
jij bent zeker degene die de Sixth Sense wil afkijken terwijl je date smachtend aankijkt?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik.
Vriezer leegeten ga ik vanavond doenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, ik doe wel ff mee!
Ik ben sowieso wat ongeïnspireerd op t moment, komt omdat ik vind dat ik op t moment even dingen uit mijn vriezer moet eten (je kan niet door blijven stouwen) ... en dus kook ik even weinig.
Je hebt zo'n cool vegetarisch kookboekquote:en zaterdag krijg ik een vegetarier te eten, pff. Moet ik ook nog wat voor verzinnen.
Des te beter de sex nadat de film is afgelopen toch? Win-win.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent zeker degene die de Sixth Sense wil afkijken terwijl je date smachtend aankijkt?
Neuh, dat niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |