abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88320856
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Littekens in je gezicht zijn ook niet echt fijn. Ik zal je goed op de hoogte houden hoe het met mijn vlekjes gaat ;) En hinderlijke vlekken, ik weet er alles van ;)
ja laat volgend jaar eens zien idd... als ik er iets aan laat doen wordt het toch pas eind volgend jaar ofzo, ik heb mijn buik (.. ) ff vol van dokters ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320868
gut ik ben echt flauw vandaag :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320881
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
_O-
pi_88320883
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
meer eten :+ of meer zout over je heen strooien :9
Ja doei.
pi_88320919
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ook tof! Wat voor concerten? Doe je eigenlijk alleen concerten die je zelf ook leuk vind? Of kom je ook wel 's ergens (in opdracht) en dat je denkt 'jezusminawateenteringherrie'? :')

oh, en tomatensoep O+
Ik begin vanavond mat Schradinova, zaterdag zit ik OF in het paard bij een deense singersongwriter OF in een cafe om de lokale muziekscene te fotograferen en zondag ga ik in Rotterdam naar een reggae-zanger. Ben heeeeeeel benieuwd.

En ik kom met enige regelmaat takkeherrie tegen ja :Y) Maar goed...oordoppen in en concentreren op de foto's ;) en na 10 minuten weghollen als je voldoende foto's hebt ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88320961
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :9 Daar ben ik al mee bezig :Y) Maar ik dacht het gesprek subtiel op koken te brengen en zo 8-)
ah ok, ik doe wel ff mee!

Ik ben sowieso wat ongeïnspireerd op t moment, komt omdat ik vind dat ik op t moment even dingen uit mijn vriezer moet eten (je kan niet door blijven stouwen :P) ... en dus kook ik even weinig.

en zaterdag krijg ik een vegetarier te eten, pff. Moet ik ook nog wat voor verzinnen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88320996
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

meer eten :+ of meer zout over je heen strooien :9
Ja dat zal t zijn, ik eet zoutarm al ruim een jaar ivm die nieren.
Zie je wel! Brengt niets dan ellende! :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 4 november 2010 @ 12:05:40 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88321011
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
Maar FF heeft dus weer lopen batsen en Steer gaat batsen?
Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik. :P
Confidence through competence
pi_88321058
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Had het liever andersom gezien, maargoed, FF is gewoon veel beter in dit soort dingen als ik. :P
.... beter dan ik .

:P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321088
Paard, tof! _O_ Eens kijken of er vrijdagavond nog wat leuks te doen is daar, of anders zaterdag even kijkje nemen! Dan zijn ook de Nits er, hoe tof! _O_ Maar helaas zijn we dan nog niet klaar met eten denk ik...
Ja doei.
pi_88321107
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik geloof dat mijn weekend neerkomt op concertjes en fotograferen :Y En ik wil weer wat verse soep gaan maken en invriezen :9 Tomatensoepje leek me wel een leuk plan dit keer :9
is dat niet standaard recept voor bijna elk weekend :P
pi_88321109
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

jij bent zeker degene die de Sixth Sense wil afkijken terwijl je date smachtend aankijkt? :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88321168
wij krijgen zaterdag dus eters, lunchers plus borrel eigenlijk.

en zondag eens zien of er nog een leuke film draait, of als t lekker weer is ( right) een eind op t strand wandelen... of ergens lunchen, of gewoon de hele dag in bed liggen met de mr O+....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 4 november 2010 @ 12:10:06 #170
55709 Stereotomy
pi_88321169
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:

[..]

.... beter dan ik .

:P
gvd nog aan toe 8)7 :@
pi_88321174
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ah ok, ik doe wel ff mee!

Ik ben sowieso wat ongeïnspireerd op t moment, komt omdat ik vind dat ik op t moment even dingen uit mijn vriezer moet eten (je kan niet door blijven stouwen :P) ... en dus kook ik even weinig.
Vriezer leegeten ga ik vanavond doen :9 Boeuf Bourguignon met gekookte aardappeltjes en sperzieboontjes :9 Dan heb ik iig een goeie bodem en krijg ik minder zin in een snaai-actie :9 Het gaat weer helemaal fout de laatste 1,5 week -O-
quote:
en zaterdag krijg ik een vegetarier te eten, pff. Moet ik ook nog wat voor verzinnen.
Je hebt zo'n cool vegetarisch kookboek :o In de nieuwe delicious zag ik trouwens wat recepten van Jamie staan die er wel tof uitzagen :9 Een champignonne beef Wellington :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 november 2010 @ 12:10:30 #172
55709 Stereotomy
pi_88321184
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jij bent zeker degene die de Sixth Sense wil afkijken terwijl je date smachtend aankijkt? :P
Des te beter de sex nadat de film is afgelopen toch? Win-win. >:O
pi_88321187
Jeetje steer wat een gedoe om jou en je chicks :D Ik zeg, gewoon doorgaan waar je mee bezig was 8-)
pi_88321194
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Moordspel? Met eten? :9

Neuh, dat niet.

Heb ik wel eens gedaan in stadsherberg te Delft. Erg gaaf... alleen eten doe je daar met je 10 geboden :P
  donderdag 4 november 2010 @ 12:10:59 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88321202
Goedenmiddag!
Ik zie dat ik weer de (zelf)analyse-deel 23 van Steer gemist heb? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88321207
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Paard, tof! _O_ Eens kijken of er vrijdagavond nog wat leuks te doen is daar, of anders zaterdag even kijkje nemen! Dan zijn ook de Nits er, hoe tof! _O_ Maar helaas zijn we dan nog niet klaar met eten denk ik...
Als je zaterdagavond niets te doen hebt....kom vooral ff langs in het Paard-cafe 8-) Daar is de tweemaandelijkse Club 3voor12 aan de gang vermoedelijk met mijn aanwezigheid :P met alle lokale takkeherrie die je maar kan vinden :+
pi_88321214
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Littekens in je gezicht zijn ook niet echt fijn. Ik zal je goed op de hoogte houden hoe het met mijn vlekjes gaat ;) En hinderlijke vlekken, ik weet er alles van ;)
bloed het niet meer?
pi_88321216
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

*Haar* tong gleed over *mijn* wang *mijn* mond in. Zo duidelijker? :') Dit is echt *niet* het moment om de spanning te doorbreken en even polderoverleg te houden over wat de bedoeling is, wie voor de kinderen gaat zorgen en welke taart er besteld moet worden voor de bruiloft.
Ik zei toch dat ik het met je eens was? :?

quote:
Ja, lees ff alle topics terug van de afgelopen 3 jaar en probeer het bovenstaande nog eens te zeggen. :P :+
Ik zei toch niet dat JIJ een player was, ik zei dat je de *naam* krijgt een *player* te zijn, ALS je niet geeft om de gevoelens van anderen? :?

quote:
Hoe weet ze dat zo zeker? Gevoelens kunnen ontstaan en veranderen. Heeft ze het in drievoud schriftelijk ingediend gekregen?
Ik vertrouw erop dat FF het opvalt als er opeens andere dingen gebeuren zoals niet eens in de 3 maanden contact, maar juist eens per week ;) Tuurlijk kunnen gevoelens veranderen, maar dan veranderd het gedrag ook.

quote:
In mijn ervaring houden vrouwen van spontane mannen die niet alles eerst dood willen analyseren, vast willen leggen, en alles af willen spreken.
Mijn ervaring is dat vrouwen het wel zien zitten als er rekening gehouden kan worden met hun gevoelens, en dat kan ook zonder alles in 3 voud vast te leggen, alles te analyseren en alles af te willen spreken... Maar zoals ik meerdere malen zei: Er zijn verschillende manieren van omgaan met elkaar en jij hebt de jouwe en ik heb de mijne.

quote:
Heb dat namelijk allemaal al gedaan en guess what, in de praktijk werkt dat niet. Heel leuk dat je heel rationeel allemaal weergeeft hoe je het als vrouw zou willen hebben met als doel zo min mogelijk kans om gekwetst te worden, en misschien werkt het voor jou, maar voor 99% van de vrouwen niet.
Uh, nee, het ging er niet om dat ik zo min mogelijk gekwetst zou worden, het ging erom dat ik op let dat ik anderen zo min mogelijk kwets, als het even kan. Misschien door na de koffie te zeggen als hij wil betalen: "Joh, laten we de rekening splitten, want vrienden betalen niet voor mij" en misschien door van te voren al te zeggen: "Koffie, gezellig, mag m'n vriend ook mee?".

Ik ben zelf nooit gekwetst in date-contact... voornamelijk omdat ik niet van de casual ben, gok ik.

quote:

Als je na één zoen psychische schade oploopt zou ik je eerder willen adviseren om gewoon maar niet te zoenen, eigenlijk. :P
Wie had het over psychische schade? wtf? :? Maar ja, ik ken vrouwen en mannen die na zoenen of seks helemaal hoteldebotel riepen: "Hij is gek op mij" en daar zichzelf op instelden. Om vervolgens gekwetst te zijn toen er van de andere kant geen contact meer kwam.
  donderdag 4 november 2010 @ 12:11:46 #179
55709 Stereotomy
pi_88321219
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef Aure het volgende:
Ik zeg, gewoon doorgaan waar je mee bezig was 8-)
Dat hoop ik ook van één van de twee of zelfs allebei te horen in horizontale positie. *)
pi_88321224
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef Aure het volgende:
Jeetje steer wat een gedoe om jou en je chicks :D Ik zeg, gewoon doorgaan waar je mee bezig was 8-)
idd gewoon doorgaan met dames "hosselen", alleen 12 word zo lastig managen :P
pi_88321228
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

is dat niet standaard recept voor bijna elk weekend :P
Check :7 Hoewel ik ook probeer rustig aan te doen hoor _O- ik heb de maand Januari op dit moment zoveel mogelijk vrijgehouden van concerten....tenzij er echt iets heel gaafs voorbij komt :X
pi_88321247
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook van één van de twee of zelfs allebei te horen in horizontale positie. *)
_O-
pi_88321255
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
bloed het niet meer?
Nope *O* En ze zijn ook pleister-loos nu. Want er zit een korstje op.
  donderdag 4 november 2010 @ 12:12:44 #184
55709 Stereotomy
pi_88321259
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef kahlie het volgende:

Maar ja, ik ken vrouwen en mannen die na zoenen of seks helemaal hoteldebotel riepen: "Hij is gek op mij" en daar zichzelf op instelden. Om vervolgens gekwetst te zijn toen er van de andere kant geen contact meer kwam.
Ja, dat klinkt dus als hoe *ik* ben. Daarom zie ik het niet voor me dat ik een vrouw op deze manier kwets. Snap je? *;
pi_88321262
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:

en zondag eens zien of er nog een leuke film draait, of als t lekker weer is ( right) een eind op t strand wandelen... of ergens lunchen, of gewoon de hele dag in bed liggen met de mr O+ ....
Ik zie een uitstekende weekendbesteding ;)
pi_88321270
Ah die nieuwe Delicious zal ik morgen eens halen.
ja dat nieuwe veggieboek is leuk hoor :Y Staan zat lekkere dingen in.

Stoofpot :9 ik heb ook nog in de vriezer staan, dinsdag gaan we dat als lunch eten met peertjes. Lunch? ja de mr vliegt aanstaande dinsdagavond naar Israel en vliegtuigeten sucks, en daar krijgt hij alleen koosjer eten (als hij überhaupt al de tijd neemt om echt te eten want hij heeft ene erg druk schema) dus hij wilde wel een home made stoofpot dinsdag om even 2 dagen op te teren :P

Zo slecht heeft hij t niet trouwens hoor :P, de klant neemt hem volgende week woensdag mee uit eten in Tel Aviv. :) En donderdagavond moet hij alweer naar t vliegveld, tis echt een bliksembezoek.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321276
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:

en zondag eens zien of er nog een leuke film draait, of als t lekker weer is ( right) een eind op t strand wandelen... of ergens lunchen, of gewoon de hele dag in bed liggen met de mr O+....
leuk weekend! wat ga je zaterdag maken?
pi_88321284
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als je zaterdagavond niets te doen hebt....kom vooral ff langs in het Paard-cafe 8-) Daar is de tweemaandelijkse Club 3voor12 aan de gang vermoedelijk met mijn aanwezigheid :P met alle lokale takkeherrie die je maar kan vinden :+
Heb 's middags FOK! meet met daarna tapa's eten :9 maar avondprogramma is nog niet ingevuld, dus ik houd het in gedachten ^O^

Kwam vroeger ook wel eens in de paap met locale herrie :') vriendin van me kwam er vaker, in de tijd dat Di-rect nog slechts lokale herrie was :')
Ja doei.
pi_88321325
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
Ah die nieuwe Delicious zal ik morgen eens halen.

Stoofpot :9 ik heb ook nog in de vriezer staan, dinsdag gaan we dat als lunch eten met peertjes. Lunch? ja de mr vliegt aanstaande dinsdagavond naar Israel en vliegtuig eten sucks, en daar krijgt hij alleen koosjer eten dus hij wilde wel een home made stoofpot dinsdag om even 2 dagen op te teren :P
O+ Toch leuk dat-ie jouw inspanningen zo waardeert :9~
pi_88321328
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef PdeHoog het volgende:

Een champignonne beef Wellington :9
mmmm :9
pi_88321383
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

leuk weekend! wat ga je zaterdag maken?
Geen idee! Daar moet ik vandaag of morgen eens over nadenken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321384
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
Ja. Jouw boekenkast moet eens aan een uitgebreid onderzoek worden onderworpen 8-)
pi_88321396
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

O+ Toch leuk dat-ie jouw inspanningen zo waardeert :9~
Jaja ;) maar zie edit :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321399
Ik ga van het weekend op zaterdag bij Zwetheul eten :D enne overdag langs de Toyota testdag met de auto. Zondag weet ik nog ff niet. En rustig doen en me niet al te snel irriteren totdat hormonen niveau weer correct is ;)
pi_88321421
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Jouw boekenkast moet eens aan een uitgebreid onderzoek worden onderworpen 8-)
Nou dat kan natuurlijk! ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321486
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef kahlie het volgende:

Ik vertrouw erop dat FF het opvalt als er opeens andere dingen gebeuren zoals niet eens in de 3 maanden contact, maar juist eens per week ;)

zou best wat vaker willen hoor maar ook op normale basis. dit is wel beter want dan komen er ook geen gevoelens. het gaat goed zo. ik grap na een afspraak over. "nou eh.. zie je over een maandje of 4 weer :W " ;)
pi_88321499
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjes _O- Allemaal aan de analyse :') De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer _O- _O- :'( _O- _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88321548
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjes _O- Allemaal aan de analyse :') De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer _O- _O- :') _O- _O-
dat komt gewoon doordat er zo'n mega traditie is rond het hele daten

ik doe alles fout volgens die tradities en het werkt toch ook met A :P
pi_88321563
quote:
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjes _O- Allemaal aan de analyse :') De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer _O- _O- :'( _O- _O-
Echt he :') Ik vind het ook een beetje zeuren om niks :P Maargoed, ik ben dan ook geen schoolvoorbeeld wat daten enzo betreft :')
pi_88321573
quote:
allemaal aan de analyse? dat valt toch enorm mee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321582
hoe verwachten ze dat je kan studeren in een ruimte waar het echt fucking koud is ;(

*brrrrr*
Ja doei.
pi_88321585
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nope *O* En ze zijn ook pleister-loos nu. Want er zit een korstje op.
oh dat geneest hartstikke snel :) en ja, korstjes jeuken en dat is goed. over een paar dagen is alles weg
pi_88321601
quote:
De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer _O- _O- :'( _O- _O-
Heerlijk he O+
pi_88321627
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef flying-dutchman het volgende:
dat komt gewoon doordat er zo'n mega traditie is rond het hele daten

ik doe alles fout volgens die tradities en het werkt toch ook met A :P
Ik heb die zogenaamde tradities nooit begrepen en in de praktijk nooit meegemaakt. Ik heb altijd gewoon gedaan wat prettig en goed voelde. ok, nog steeds nooit getrouwd of kinderen, dus het is niet echt een succesformule :') wel genoeg vriendjes gehad
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88321647
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Jaja ;) maar zie edit :P
Gezien ja :9 Maar toch he....hij moet en zal jouw stoofpot eten voor-ie op pad gaat ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 12:22:37 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88321650
Ter afleiding tussen al het datinggeweld:
Ik mag binnenkort gezellig van mijn internist een paar keer in een potje gaan poepen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88321674
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef kahlie het volgende:
Ik ga van het weekend op zaterdag bij Zwetheul eten :D enne overdag langs de Toyota testdag met de auto. Zondag weet ik nog ff niet. En rustig doen en me niet al te snel irriteren totdat hormonen niveau weer correct is ;)
Zwethheul ooohhh leuk :D
laat je een verslagje hier achter please? :)
  donderdag 4 november 2010 @ 12:23:10 #208
55709 Stereotomy
pi_88321676
quote:
Na drie jaar CUL SC eindelijk gelukt *O* w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')