Neem jij ze allemaal op en kun je ze branden ?quote:
Ik zit te luisteren en tegelijk te typen op m'n laptop, wat voor hondje is het?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem jij ze allemaal op en kun je ze branden ?
![]()
Spong en zn hondje![]()
Dat hondje neemt ie altijd mee en staat ook op zn site
Een hele cute ruwharige jr!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren en tegelijk te typen op m'n laptop, wat voor hondje is het?
Leukquote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een hele cute ruwharige jr!
Ik zat net ff te kijken, maar hij staat niet meer op de site, vroeger wel![]()
Tis nu ook Spong Advocaten, toen het nog Hammerstein en Spong heette stond het hondje op de site met een foto![]()
Njah, vond dit de minste tot nu toe. De vraagstelling was ook vaak van een erg laag niveau.quote:
Hij is dr ooit es mee op tv geweest, volgens mij een item bij Boulevard of zo, over honden op het werk of iets in die richting, maar dat is heel lang geleden.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LeukIk zat te twijfelen of ik hem wel eens gezien heb met het hondje, maar ik kan er echt niet meer opkomen
Waarom?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:34 schreef Caland het volgende:
Ik snap echt niet dat op dat punt geheimhoudingsplicht zo belangrijk is. Klinkklare onzin.
Omdat het belang van geheimhouding niet opweegt tegen een mensenleven? Ik vind geheimhouding een groot goed maar daar ligt toch echt wel een grens, mag ik hopen.quote:
Kan, kan.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Omdat het belang van geheimhouding niet opweegt tegen een mensenleven? Ik vind geheimhouding een groot goed maar daar ligt toch echt wel een grens, mag ik hopen.
Ik vond de gedachte van Hiddema daarover best logisch.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef golfer het volgende:
Mooi hoe verschillend er gedacht wordt over die geheimhouding. Hiddema versus die cvrouw. Die denken allebei totaal anders.
Volgende week de laatste aflevering.
Iemand die dit gezien heeft en is het een aanrader (om terug te kijken)?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
Morgen de laatste aflevering van Kijken in de Ziel en vandaag om 22:00 uur op Ned1 in het kader van de tendens om mee te kijken over de schouders de eerste aflevering van De Rechtbank
Ik heb het gezien. Was aardig. Ik had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand die dit gezien heeft en is het een aanrader (om terug te kijken)?
Ik heb het gezien en het is wel grappig om te kijken, maar ik zou er niet voor thuis blijven.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die dit gezien heeft en is het een aanrader (om terug te kijken)?
Je moet consequent blijven. Geen geheimhouding is weg strafsysteem.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Omdat het belang van geheimhouding niet opweegt tegen een mensenleven? Ik vind geheimhouding een groot goed maar daar ligt toch echt wel een grens, mag ik hopen.
Dat is veel te simpel gezegd. Geheimhouding rondom een delict waarvoor jij de verdachte bijstaat: helemaal mee eens. Geheimhouding over een nog te plegen (zeer ernstig) delict? No way.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je moet consequent blijven. Geen geheimhouding is weg strafsysteem.
Dat zeggen ze zo niet. Ze pleiten dat de cliënt zegt dat ie onschuldig is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:17 schreef DesertRose het volgende:
Top serie!!![]()
Alleen vraag ik me af; als ze zeggen dat ze nooit liegen tegenover de rechter maar wel beweren dat iemand het niet gedaan heeft terwijl ze weten dat hij het wel heeft gedaan is toch ook liegen?Vond het en beetje dubbel.
Zaken verzwijgen is iets anders dan onwaarheden vertellen. Het is hun taak immers niet om de rechter bewijslast aan te dragen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:17 schreef DesertRose het volgende:
Top serie!!![]()
Alleen vraag ik me af; als ze zeggen dat ze nooit liegen tegenover de rechter maar wel beweren dat iemand het niet gedaan heeft terwijl ze weten dat hij het wel heeft gedaan is toch ook liegen?Vond het en beetje dubbel.
Het lijkt me dat ze dan eerder zullen vragen om vrijspraak omdat ze de bewijslast niet overtuigend genoeg vinden oid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:43 schreef DesertRose het volgende:
Zeggen ze niet: Mijn cliënt is onschuldig!
Yeah. Overall vond ik dit ook weer een prima reeks. De 1e met psychiaters vond ik interessanter, maar dit was ook prima te doen. Over trainers vond ik wat minder, al zaten daar ook wel aardige afleveringen bij.quote:
Oh ja, niet vergeten iddquote:
Geprogrammeerd op de DVD-recorder.quote:
We gaan het zo gewoon bekijken, want P&W hebben niet echt iets interessants.quote:
P&W was vandaag saai dus ik heb ook overgezaptquote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan het zo gewoon bekijken, want P&W hebben niet echt iets interessants.
Morgen maar eens kijken of ik het ergens kan terug kijken. Ik heb alleen de laatste 2 aflevering gekekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |