abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 15:20:00 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88328119
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:14 schreef fokthesystem het volgende:
Wil je ploumen horen liegen? (of in het beste geval ontzettend niet-geïnformeerd zijn) http://www.radio1.nl/cont(...)agne?autostart=32573

Voorbij de helft, ik gok op 3/4e gaat het even over het filmpje waarin rutte als een mogelijke homo, moederskindje en dus alleenstaande wordt weggezet.
Ook daar weet ze niks van (wel de clip, die kent ze) en komt niet uit de pvda campagne....

Mea culpa al om dus. De pvda die toch al een franchise partij is van luie politici in het land en gewoon voor- of tegen de landelijke partij is in allerlei lokale kwesties, is dus op zijn minst los zand, ongeleidde projectielen, voor de pvda-zaak, maar nee hoor, het is niet de pvda die zus en zo doet, neeeeeeee.....

Wie stemt daar nog op!? onbegrijpelijk.
Mja niet dat ik misdragingen van PvdA-politici hier wil rechtpraten. Maar zoals in alle grote organisaties in de grote mensenwereld zijn er ook bij de PvdA wel een aantal eikels maar die heb je ook bij de VVD, CDA etc. Daar hoor ik je nooit over.

Je blinde PvdA haat komt me nogal obsessief over
  donderdag 4 november 2010 @ 15:25:46 #202
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88328326
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mja niet dat ik misdragingen van PvdA-politici hier wil rechtpraten. Maar zoals in alle grote organisaties in de grote mensenwereld zijn er ook bij de PvdA wel een aantal eikels maar die heb je ook bij de VVD, CDA etc. Daar hoor ik je nooit over.

Je blinde PvdA haat komt me nogal obsessief over
Wederom een pvda dempende 'pak de boodschapper' jij-bak.
Immers er is geen sprake van haat bij mij, terwijl de pvda die wel zaait.
Wat ik tracht is te openbaren wat de pvda werkelijk voor club is en wat voor types dat aantrekt.

Kort gezegd, als je als arbeider pvda stemt, ben je niet op de hoogte. Zij die het wel zijn haten de pvda inderdaad niet zelden.
Voor mij is de pvda het bewijs dat te veel mensen beïnvloedbaar zijn, een slecht geheugen hebben en juist wel weer vertrouwen in de verkeerde dingen en personen.

Verders heb ik via google-alerts voor alle grote en bekende partijen wat 'ellende scan uit staan' en de pvda komt gewoon minstens 2 x vaker en erger uit de bus.

Ziende blindheid in NL is een onderschat probleem, dat weet ik mede door de pvda.

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 04-11-2010 15:31:58 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 4 november 2010 @ 15:38:36 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88328764
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wederom een pvda dempende 'pak de boodschapper' jij-bak.
Nee hoor, iemand de spiegel voorhouden is soms erg nuttig

quote:
Immers er is geen sprake van haat bij mij, terwijl de pvda die wel zaait.
Gezien al die topics die je erover opent waag ik dat te betwijfelen. Alleen al de toon in je openingspost ruikt naar blinde haat.

quote:
Wat ik tracht is te openbaren wat de pvda werkelijk voor club is en wat voor types dat aantrekt.
En dat soort types heb je niet in andere partijen?

Dit soort dingen krijg je nu eenmaal bij grote organisaties. Niets aan te doen. Doe dus niet of het alleen bij de Pvda gebeurt.

quote:
Kort gezegd, als je als arbeider pvda stemt, ben je niet op de hoogte. Zij die het wel zijn haten de pvda inderdaad niet zelden.
Geen idee, ik ben geen arbeider en heb nooit op de PvdA gestemd

quote:
Voor mij is de pvda het bewijs dat te veel mensen beïnvloedbaar, een slecht geheugen hebben en juist wel weer vertrouwen in de verkeerde dingen en personen.
Nogmaals, waarom neem je alleen de PvdA op de korrel en niet bijvoorbeeld het CDA die mogelijk nog veel erger zijn.

quote:
Verders heb ik via google-alerts voor alle grote en bekende partijen wat 'ellende scan uit staan' en de pvda komt gewoon minstens 2 x vaker en erger uit de bus.
Hoe doe je dat?
  donderdag 4 november 2010 @ 15:42:02 #204
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88328879
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je beziet Rehwinkel dus als leugenaar of partij-saboteur-mol van partij x ?
Is dit nu werkelijk wat je er in leest of loop je gewoon te fucken? Vooral die 'dus' doet het hem, je zou voor de telegraaf moeten werken. Het is een complete non sequitur die je hier neer zet.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:28:46 #205
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88332975
@Hexagoon

De PvdA is allang niet meer voor de arbeiders. Vroeger wel, maar nu maken ze ze uit voor tokkies omdat men niet meer op de PvdA stemt. Triest? Ja, eigenlijk best wel.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:52:42 #206
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88333855
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:28 schreef Holograph het volgende:
@Hexagoon

De PvdA is allang niet meer voor de arbeiders. Vroeger wel, maar nu maken ze ze uit voor tokkies omdat men niet meer op de PvdA stemt. Triest? Ja, eigenlijk best wel.
Arbeiders worden ook steeds welvarender :)
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  donderdag 4 november 2010 @ 18:01:31 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88334177
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef mlg het volgende:
Ik weet niet wie het hier doet, maar kan degene die al die pakketjes in Athene stuurt even stoppen? Bij voorbaat dank.
Zo zie je maar weer hoe dankbaar men daar is voor het redden van hun economie. Zonder Duitsland, Nederland en andere Netto betalers hadden de grieken geen nagel om hun gat te kuisen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_88336209
Jammer, dat ook de PvdA zich over geeft aan dit soort moddergooien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 4 november 2010 @ 19:08:41 #209
45206 Pietverdriet
pi_88336491
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jammer, dat ook de PvdA zich over geeft aan dit soort moddergooien.
Ze hebben blijkbaar geen boeiende inhoud vinden ze zelf.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:55:34 #210
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88344051
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef Hexagon het volgende:
quote:
En dat soort types heb je niet in andere partijen?
Ik herhaal: bij de pvda valt gelukkig inmiddels op hoe erg het allemaal was en is, en dat alles 2 maal vaker en erger, minimaal bij de pvd'a; dan bij welke andere partij dan ook. (LPF indertijd uitgezonderd op persoonlijke vlakken)
quote:
google alerts, 'een scan uit zetten''
Hoe doe je dat?
Ga naar: http://www.google.nl/alerts
vul in bijv. als zoekopdracht : +eenpartijafkorting + (opgestapt OR afgetreden)
of : +(vertelt OR vertelde) partijnaam (krant OR interview) en dan zaken als onder druk gezet, dreigde e.d.
etc. enz.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 4 november 2010 @ 23:16:47 #211
45206 Pietverdriet
pi_88347894
Geniaal verhaal door Nico Dijkshoorn.
http://www.nu.nl/column-donderdag/2370965/alleen-wereld.html
  zaterdag 6 november 2010 @ 05:38:43 #212
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88393170
quote:
Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Geniaal verhaal door Nico Dijkshoorn.
http://www.nu.nl/column-donderdag/2370965/alleen-wereld.html
Zeker goed en leuk verwoord! :)

Net zit ik 4 koefnoens te kijken op uitzendinggemist, en eigenlijk is dat 1 en al rutte/pvv/cda aan vallen, in die volgorde. En ja hoor: moederskindje, geen vrouw enzo maar nog net niet opperen dat ie homo is, anders krijgen de koefnoeners vast ruzie met de rehwinkeltjes van NL en dito met een sterretje, de vriendjes van de kleinkunstacademie.
Dat begon, althans toen had ik m ineens door, met de reversed psychology clip rond cohen en zijn vrouw van voor de laatste verkiezingen, buiten etend op een terras en een vrouw die ze zat af te katten. Daarna ging het downhill.
Ook voor hen geld kennelijk... geld... niet de hand bijten die je eventueel voeden kan, wees media oppositie aan de zijlijn dan..
pi_88393333
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 05:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Net zit ik 4 koefnoens te kijken op uitzendinggemist, en eigenlijk is dat 1 en al rutte/pvv/cda aan vallen, in die volgorde. En ja hoor: moederskindje, geen vrouw enzo maar nog net niet opperen dat ie homo is, anders krijgen de koefnoeners vast ruzie met de rehwinkeltjes van NL en dito met een sterretje, de vriendjes van de kleinkunstacademie.
Dat begon, althans toen had ik m ineens door, met de reversed psychology clip rond cohen en zijn vrouw van voor de laatste verkiezingen, buiten etend op een terras en een vrouw die ze zat af te katten. Daarna ging het downhill.
Ook voor hen geld kennelijk... geld... niet de hand bijten die je eventueel voeden kan, wees media oppositie aan de zijlijn dan..
De anti-pvda obsessie je in dit topic laat zien begint een beetje triest te worden nu. Ga je anders druk maken om koefnoen, terwijl je gezegend bent met het meest rechtse kabinet denkbaar. Mensen die nu nog steeds roeptoeteren dat links alles kapot maakt en rechts kapotdemoniseerd oid zijn niet goed bij hun hoofd. Dat 90 procent van fok! links het liefst ziet verdwijnen in Noord-Koreaanse strafkampen is wel duidelijk. Rechts is echter aan de macht, links zit in de oppositie, weer er blij om zou ik zeggen. Bijvoorbeeld door te vermelden wat rechts o zoveel beter gaat doen deze regeerperiode.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zaterdag 6 november 2010 @ 07:17:13 #214
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_88393356
Ik begrijp best dat mensen hierover vallen en vind ook dat dit niet had moeten gebeuren. Maar ik vind het wel een beetje flauw dat er hier zo massaal verontwaardigd over gedaan wordt, terwijl bijv. het CDA destijds een partijbrede 'u liegt en u draait'-campagne tegen Bos voerde. Het is typerend voor het verschil in politiek gochme tussen beide partijen dat zowat heel NL het 'u liegt en u draait' nog regelmatig gebruikt, terwijl deze PvdA-campagne nooit van de grond is gekomen en nu zelfs in hun eigen gezicht ontploft...
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_88393362
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 07:05 schreef Compatibel het volgende:

[..]

De anti-pvda obsessie je in dit topic laat zien begint een beetje triest te worden nu. Ga je anders druk maken om koefnoen, terwijl je gezegend bent met het meest rechtse kabinet denkbaar. Mensen die nu nog steeds roeptoeteren dat links alles kapot maakt en rechts kapotdemoniseerd oid zijn niet goed bij hun hoofd. Dat 90 procent van fok! links het liefst ziet verdwijnen in Noord-Koreaanse strafkampen is wel duidelijk. Rechts is echter aan de macht, links zit in de oppositie, weer er blij om zou ik zeggen. Bijvoorbeeld door te vermelden wat rechts o zoveel beter gaat doen deze regeerperiode.
Links-rechts.
Wat een gehuil van jou toch weer.
De PvdA heeft hier gewoon steken laten vallen en krijgt daar meer daar terecht kritiek op.
Niemand is gelukkig dat achterlijke PvdA-filmpje vergeten wat haar achterlijke pijlen richtte op Rutte.

Het zit je allemaal wel dwars he, dat links blijkbaar in de oppositie? Wat een drama toch weer.
Hup, terug met je neus de boekjes in voor die wichelroede-opleiding van je. :')
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_88393687
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 07:20 schreef huhggh het volgende:

[..]

Links-rechts.
Wat een gehuil van jou toch weer.
De PvdA heeft hier gewoon steken laten vallen en krijgt daar meer daar terecht kritiek op.
Niemand is gelukkig dat achterlijke PvdA-filmpje vergeten wat haar achterlijke pijlen richtte op Rutte.

Het zit je allemaal wel dwars he, dat links blijkbaar in de oppositie? Wat een drama toch weer.
Hup, terug met je neus de boekjes in voor die wichelroede-opleiding van je. :')
Ik huil helemaal niet, ik stel alleen dat fokthesystem doorslaat in zijn kritiek door koefnoen erbij te betrekken. Ik vind het volkomen terecht dat de pvda kritiek krijgt op hun schaamteloze manier van campagnevoeren, het is alleen niet zo dat alle ellende op de wereld veroorzaakt is door de pvda en dat al het goede van rechts komt oid, en zo lijken veel fok!ers wel te denken. Wat heeft mijn opleiding daar trouwens mee te maken (en welke opleiding volg ik dan?).

En ik ben niet links, wel realistisch.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88397318
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 05:38 schreef fokthesystem het volgende:

De opstelling van de PvdA is ontluisterend. De partij zou moeten beseffen dat veel Nederlanders single zijn, om uiteenlopende redenen; gewild of niet, bewust of niet.

Koefnoen is een satirisch programma. Ze doen allerlei typetjes, waaronder ook politici. Logisch dat het de laatste tijd meer om CDA-, VVD-, en PVV-politici draaide. Dat zijn de partijen die nu de macht hebben. Ten tijde van het vorige kabinet is ook Bos herhaaldelijk nagedaan.
pi_88397875
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De opstelling van de PvdA is ontluisterend. De partij zou moeten beseffen dat veel Nederlanders single zijn, om uiteenlopende redenen; gewild of niet, bewust of niet.

Koefnoen is een satirisch programma. Ze doen allerlei typetjes, waaronder ook politici. Logisch dat het de laatste tijd meer om CDA-, VVD-, en PVV-politici draaide. Dat zijn de partijen die nu de macht hebben. Ten tijde van het vorige kabinet is ook Bos herhaaldelijk nagedaan.
Maar dat past niet in het straatje van die mafkees. Mooie column van Dijkshoorn trouwens.
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:52:34 #219
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88416998
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:27 schreef Elfletterig het volgende:

Nee, ik heb het teruggekeken, ook toen veel reversed psycholgy ten faveure der pvda.
Zoals die clip met een vrouw die cohen en zijn invalide vrouw op een terras vocaal terroriseerde.
Let er maar op, op een schaal van 1 tot 10 waar 10 heftig negatief aanpakken is, zal koefnoen de pvda gemiddeld niet hoger dan een 5 a 6 pakken, terwijl zowel cda, als vvd als pvv regelmatig op 10 komen..
Het zit heel guerilla-marketing technisch vol vernuft dat koefnoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')