Die was inderdaad echt heel goed! De week ervoor ook met de rechtszaak rond Wilders, daar werd een musical van gemaaktquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
Gadver. De avond wordt met de minuut slechter. Dat slechte acteerwerk van die Haydon Christenson in Star Wars
Die scene is dan weer zo slecht dat ie gewoon goed wordt.quote:
Ik las net dat TMF gaat stoppen, dat fleurde me wel een beetje op na het aankijken van Auxerre - Ajax.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
Gadver. De avond wordt met de minuut slechter. Dat slechte acteerwerk van die Haydon Christenson in Star Wars
Net goed voor die pauperzender. Mn humeur is ook weer aanzienlijk opgeklaard na het lezen van Thomas van der Dunks nieuwste bijdrage op VK.nl.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik las net dat TMF gaat stoppen, dat fleurde me wel een beetje op na het aankijken van Auxerre - Ajax.
Hoezo heb jij een bush UI?quote:
quote:
Natuurlijk mag dat, net zoals diegene die het interview bij je afneemt je uit mag lachen als je dat doet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Zou je in je cv mogen zetten dat je een Twittercursus hebt gevolgd?
Het was ook niet bijster leerzaam. Maar goed, het was verplicht.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, net zoals diegene die het interview bij je afneemt je uit mag lachen als je dat doet.
De banaliteit van het kwaad.quote:Ook al had Barry "goldman" Soetoro goede bedoelingen
Niet je veterstrikdiploma vergeten.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Zou je in je cv mogen zetten dat je een Twittercursus hebt gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |