Hoewel we ze hier op het forum nog wel eens tegenkomen, zijn er waarschijnlijk maar verdomd weinig Nederlanders te porren voor het echte liberale geluid, geopperd door zo'n Tea Party club.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ze zitten teveel in het vaarwater van de PVV, al moet je nog maar eens zien welke standpunten ze echt gaan accentueren, bijv belastingverlaging of immigratie beperking? Op immigratie kunnen ze inderdaad weinig bereiken met Wilders naast zich, maar ze kunnen wel de strijd aan gaan over de belastingen met de VVD.
Ik vind de Tea-party-leden vooral freaks...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel we ze hier op het forum nog wel eens tegenkomen, zijn er waarschijnlijk maar verdomd weinig Nederlanders te porren voor het echte liberale geluid, geopperd door zo'n Tea Party club.
Klopt, ik denk dat er maar weinig mensen blij worden van een ww verkorting, ontslagrecht versoepeling, uitkeringen niet mee laten groeien met de markt, zorg liberaliseren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel we ze hier op het forum nog wel eens tegenkomen, zijn er waarschijnlijk maar verdomd weinig Nederlanders te porren voor het echte liberale geluid, geopperd door zo'n Tea Party club.
Het zijn inderdaad nogal rare lui. Laatst in de krant een overzichtje gezien van de belangrijkste Tea Party-kopstukken. Stuk voor stuk enge reli-freaks met abjecte opvattingen. Zo'n Christine O'Donnel bijvoorbeeld. Knettergek dat mens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind de Tea-party-leden vooral freaks...
Dat valt wel mee, jij vindt iedereen raar die niet dezelfde opvatting heeft als jij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad nogal rare lui. Laatst in de krant een overzichtje gezien van de belangrijkste Tea Party-kopstukken. Stuk voor stuk enge reli-freaks met abjecte opvattingen. Zo'n Christine O'Donnel bijvoorbeeld. Knettergek dat mens.
Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad nogal rare lui. Laatst in de krant een overzichtje gezien van de belangrijkste Tea Party-kopstukken. Stuk voor stuk enge reli-freaks met abjecte opvattingen. Zo'n Christine O'Donnel bijvoorbeeld. Knettergek dat mens.
Het is inderdaad nogal raar volk met discutabele financiers achter zich...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik nog wel te porren voor de door jou genoemde ingrepen, dat geldt waarschijnlijk niet voor Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat er maar weinig mensen blij worden van een ww verkorting, ontslagrecht versoepeling, uitkeringen niet mee laten groeien met de markt, zorg liberaliseren.
Jij-bak???quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, jij vindt iedereen raar die niet dezelfde opvatting heeft als jij.
Hun opvattingen over homoseksualiteit en abortus zijn anders niet mis. Maar je hebt gelijk, er zijn inderdaad mensen die ook vinden dat homoseksualiteit een ziekte is en dat abortus onder geen enkele voorwaarde is toegestaan, ook als de dame in kwestie is verkracht. Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, jij vindt iedereen raar die niet dezelfde opvatting heeft als jij.
Nieuwsuur gezien php? Filosoof noemt Wilders fascist.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 5 procent van de bevolking dit wenst hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik nog wel te porren voor de door jou genoemde ingrepen, dat geldt waarschijnlijk niet voor Henk en Ingrid.
O gelukkig, ik was al bang dat het om Rob Wijnberg ging.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nieuwsuur gezien php? Filosoof noemt Wilders fascist.
Rob Riemen geeft betere argumenten dan ik je kan geven.
Ben het in ieder geval eens met de strekking van Riemens verhaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nieuwsuur gezien php? Filosoof noemt Wilders fascist.
Rob Riemen geeft betere argumenten dan ik je kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |