Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Er is weer iets mis met een paardje. Ik zie wel allemaal rare plekken op dat paard.
Voor de niet-paardrijders onder ons ... wat is dat voor iets?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef alors het volgende:
Ooohh die rare vlekken bij zijn keel zijn dus drukplekken van een luchtzuigerband die ze hem ooit om hebben gedaan denk ik...
Kunnen drukplekken zijn, paard krijgt dan op die plek witte plekken (althans dat is wat mij altijd verteld isquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Er is weer iets mis met een paardje. Ik zie wel allemaal rare plekken op dat paard.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Voor de niet-paardrijders onder ons ... wat is dat voor iets?
Zie boven.quote:
Die moet voorkomen dat het paard gaat luchtzuigen. Dan zuigt het paard uit verveling lucht op en dat is gevaarlijk voor de gezondheid. Dergelijk gedrag komt voort uit verveling, meestal paarden die veel op stal staan.quote:
Hoog inzetten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef Kanariegeel het volgende:
Wat zielig dit!![]()
Onnozele eis trouwens, krijgt ze nooit
Soort hyperventilatie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Die moet voorkomen dat het paard gaat luchtzuigen. Dan zuigt het paard uit verveling lucht op en dat is gevaarlijk voor de gezondheid. Dergelijk gedrag komt voort uit verveling, meestal paarden die veel op stal staan.
hierna komt Joris' showroom, ook zo'n NCRV pareltjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat maakt de NCRV toch weer heerlijke integere TV...
Nee ze zetten hun tanden ergens op en dan zuigen de lucht, gewoon puur uit verveling. Wel sneu om te zien hoorquote:
Eerder freakshow jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hierna komt Joris' showroom, ook zo'n NCRV pareltje
Wie zou er thuis de broek aanhebben?quote:
Joris' Showroom #1quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hierna komt Joris' showroom, ook zo'n NCRV pareltje
Ja he? Dacht ik dus ook al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Is dit geen herhaling
of is het een soortgelijk verhaal waarmee ik in de war ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |