Ik lees van personeel op OHIH dat het inderdaad het tijdstip en het materieel is voor een combineeractie. Wellicht daarbij wat doorgeschoten door gladde sporen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
Doorglijdende SGMm? Zou me niet verbazen
Maximale capaciteit in de spits is grote onzin. Door dat Fyra-gedoe zijn we in de 1900 een aantal prachtige 10-baks ICRm stammen kwijtgeraakt en je maakt mij niet wijs dat 4, of zelfs 6, bakken VIRM dezelfde capaciteit biedt.quote:
Mja maar dat rijdt er dus niet..quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef James1988 het volgende:
2x VIRM-IV biedt wel hetzelfde als 10 bakken ICRm wbt capaciteit.
Op het perron hoorde ik dat het rondje NL ¤225 kost, en met diner ¤300.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef Fixers het volgende:Wat kostte een ritje ook weer?
Super sfeertje inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef Fixers het volgende:
Soms is wachten op je aansluiting heel wat minder vervelend. Echt alles wat ik over dat ding in gedachten had lijkt waar te zijn. Bellboy's, luxe restauratie (verdeeld over 3 wagons!), donker hout, schemerlampjes op tafels, superglanzend gepoetst koperwerk, mensen die zich omkleden voor het diner (achter een raam hing een victoriaanse stijl galahemd klaar), dineren aan een met damast gedekte tafel met fonkelend kristal. Zelfs de wielen onder de trein leken opgepoetst, ze glommen iig wel.
Hoe romantisch op zo'n donkere druilerige novemberavondin het warme licht van het station en met op de achtergrond het smeedijzer van de Bossche stationskap.
Het enige wat ontbrak was een enorme imposante puffende en fluitende stoomloc
Wat kostte een ritje ook weer?
Treinverkeer is niet stil gelegd. IVW heeft onderzoek ingesteld, maar alleen spoor 1 en 2 waren niet bereikbaar. Treinverkeer Leiden-Alphen was wel onderbroken enige tijd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef RubenK het volgende:
Niet van de trein zelfMag het station niet in (ben ter plaatse)
Amsterdam-Venetië kostte ¤3650,00. Exclusief de brunchrit dus.quote:Wat kostte een ritje ook weer?
15 januariquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef trainfreak het volgende:
Wanneer was dat PTA-treinrondje ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |