Jup.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:53 schreef dennistd het volgende:
Met een voordeelurenchipkaart kun je toch gewoon nog een papieren 40%-kaartje kopen?
LKaten we dat minstens hopenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:06 schreef James1988 het volgende:
Ja, en dat gaat de komende jaren zo blijven.
Sterkte fles! Heb afgelopen zaterdag hetzelfde meegemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker ja. Eenhalf uur staan wachten op de vervangende bus, want ik MOEST naar Veenendaal Centrum aangezien mijn oma op sterven lag. Uiteindelijk maar naar De Klomp gereden en met de bus naar Veenendaal Centrum. Eer ik er eindelijk was, was oma inmiddels overleden
Hebben ze daar assentellers? Wij hebben zoiets namelijk ook eens gehad, door een foute reset van de assentellers.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:41 schreef greavy het volgende:
Gecondoleerd Fles!
Sta ik op die @#$$%%^&** Orient Express te wachten op Barendrecht (waar het een aangename temperatuur was, beter als Zwijndrecht) komt dat ding met 72 minuten vertraging (!!) door.
Later wel pics en vids
Ennuh, er was een storing tussen Dordrecht en Dordrecht Stadspolders: IVW had treinverkeer verboden. Overwegen openden zich spontaan, ook al kwam de trein er al aan rijden (trein was ineens verdwenen uit de detectie)
Sterkte kerel en een armpje om de schouder voor je vader/moeder m.b.t. overleden moeder.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker ja. Eenhalf uur staan wachten op de vervangende bus, want ik MOEST naar Veenendaal Centrum aangezien mijn oma op sterven lag. Uiteindelijk maar naar De Klomp gereden en met de bus naar Veenendaal Centrum. Eer ik er eindelijk was, was oma inmiddels overleden
Ik lees van personeel op OHIH dat het inderdaad het tijdstip en het materieel is voor een combineeractie. Wellicht daarbij wat doorgeschoten door gladde sporen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
Doorglijdende SGMm? Zou me niet verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |