abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88282110
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:57 schreef shizzlefizzle het volgende:

ze betaalden al een jaar geen huur meer.
uitzetten kon niet door het mooie huurdersrecht :r
De volgende keer een andere advocaat nemen. Het is namelijk onzin dat je huurders niet kan uitzetten die al een jaar geen huur meer betalen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:12:23 #127
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88282133
geen klein bedrag. en aan wie wilde hij die 43000 overmaken dan. en als hij zoveel geld in één keer kan overmaken is er wellicht meer. shit er lopen mensen rond met veel heel veel geld.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 3 november 2010 @ 12:14:36 #128
323465 32
Ik heb een rugzak.
pi_88282200
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:12 schreef Schenkstroop het volgende:
geen klein bedrag. en aan wie wilde hij die 43000 overmaken dan. en als hij zoveel geld in één keer kan overmaken is er wellicht meer. shit er lopen mensen rond met veel heel veel geld.
Nou zo extreem is het toch niet (niet dat ik het dagelijks doe hoor).
Maar het kan toch een zakelijke transactie zijn geweest, of misschien kocht hij een auto ofzo.
Het zal je verbazen wat voor transacties er door banken allemaal wordt verwerkt.
...van de onderarm ten opzichte van de bovenarm moet verzorgen, verzorgt dit gewricht het draaien van de twee botten in de onderarm...
pi_88282237
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:11 schreef 32 het volgende:

[..]

Wow...dat is wel heel extreem. Laat de kinderen erbuiten graag.
Hoe kunnen ze een dure auto kopen wanneer ze in de schuldsanering zitten ?
dat blijft de vraag idd, maar volgensmij was maar een van het stel wettelijk aansprakelijk en de ander niet.
bovendien heeft hij ooit eens een knal gekregen van een klant die die treiterde en vernederde en daardoor een whiplash heeft opgelopen.
hij had trouwens geen whiplash, hij droeg die brace alleen op bepaalde momenten als die controle verwachte :')
pi_88282291
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

De volgende keer een andere advocaat nemen. Het is namelijk onzin dat je huurders niet kan uitzetten die al een jaar geen huur meer betalen.
weet je hoe lang het duurt voordat zoiets voor de rechtbank komt?
als je een dergelijke procedure opstart kan dat makelijk een half jaar duren eer er een uitspraak is.
en als iemand 2 maanden geen huur betaald probeer je het eerst gewoon op te lossen.

ook een bierbrouwer en enkele ander grote bedrijven hebben nog flink wat geld van dat tuig tegemoet.

en dan kan iemand wel zeggen dat je dat kind niks mag toewensen maar met zulke ouders kan het beter een ongeluk krijgen zodat het bewust niks meer mee krijgt.
pi_88282319
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:12 schreef Schenkstroop het volgende:
ik doe het ook wel eens, maar ik controleer dan de cijfers wel een stuk of 5 x ;)
  woensdag 3 november 2010 @ 12:20:14 #132
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88282336
Ik zou verschillende methodes toepassen om het ingevulde rekening nummer te checken :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_88282401
*Proest :') *
pi_88282492
Je kan niet 'maar 1 cijfertje' verkeerd intypen, dan heb je namelijk een niet-bestaand rekeningnummer. Dus dit klopt gewoon niet, maar blijkbaar is dat niet relevant om heftige discussies te voeren. Niet dat dit al op pagina 1 van dit topic genoemd is...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rekeningnummer
pi_88282524
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou verschillende methodes toepassen om het ingevulde rekening nummer te checken :P
"Hierdoor is maar één op de 11 cijfercombinaties een geldig bankrekeningnummer. Als bij een geldig nummer één cijfer vervangen wordt door een ander, of als twee cijfers worden verwisseld, is het geen geldig nummer meer. Zo kan bij sommige veel voorkomende fouten gedetecteerd worden dat er iets fout is. Als in een gegeven positie het cijfer ontbreekt is uit de overige cijfers uit te rekenen wat het cijfer moet zijn."

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rekeningnummer
pi_88282603
me toekomsigge vrouw mag mij geld wel uitgeve
ze hoef nie tewerke
kwerk in de bouw verdien zat lol:P
  woensdag 3 november 2010 @ 12:51:56 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_88283323
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef markxx1985 het volgende:
kwerk
Met aardbeien!?! :')

Sjah, stom van die kerel en stom van die vrouw. Zoiets zet je toch minimaal een aantal weken op een spaarrekening om te kijken of er iemand nog om komt zeuren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_88283472
nee sicksicksick
dat hete kwakt
je ken toch wel leze blinde lol:P
pi_88283594
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:18 schreef shizzlefizzle het volgende:

weet je hoe lang het duurt voordat zoiets voor de rechtbank komt?
als je een dergelijke procedure opstart kan dat makelijk een half jaar duren eer er een uitspraak is.
en als iemand 2 maanden geen huur betaald probeer je het eerst gewoon op te lossen.
Ik doe dit soort zaken wel eens, dus ik weet wel wat wel en wat niet kan. Een kort geding om ontruiming te vorderen hoeft geen half jaar te duren.

Natuurlijk loop je dan ook wel schade op, maar als je uit gaat van 3 maanden huurachterstand en nog maximaal 2 maanden tot ontruiming kun je de schade beperken tot 5 maanden minus borg.

Een vol jaar is hoe dan ook een gevolg van niet goed doorpakken.

In de praktijk is overigens de druk opvoeren vaak voldoende om resultaat te bereiken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88284392
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik doe dit soort zaken wel eens, dus ik weet wel wat wel en wat niet kan. Een kort geding om ontruiming te vorderen hoeft geen half jaar te duren.

Natuurlijk loop je dan ook wel schade op, maar als je uit gaat van 3 maanden huurachterstand en nog maximaal 2 maanden tot ontruiming kun je de schade beperken tot 5 maanden minus borg.

Een vol jaar is hoe dan ook een gevolg van niet goed doorpakken.

In de praktijk is overigens de druk opvoeren vaak voldoende om resultaat te bereiken.
de druk opvoeren had geen zin, maakte dat tuig niks uit.
daarnaast begonnen zij ook met "klachten" dat het dak zogenaamd lekte en andere geintjes.
dat het dak lekte was de veroorzaakt door het lopen en buitenstallen van troep op het dak en het niet schoonmaken van de afvoergoten.

Mijn ouders hebben het destijd netjes willen oplossen via de rechterlijke wegen.
dat heeft ze 50k gekost.

ik sla liever de huurder het ziekenhuis in, verzin een verhaal dat IK aangevallen werd en ga wellicht paar weken de bak in dan dat ik zoiets nog officieel zou gaan proberen op te lossen
  woensdag 3 november 2010 @ 14:19:07 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88286523
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:25 schreef Siddartha het volgende:
Je kan niet 'maar 1 cijfertje' verkeerd intypen, dan heb je namelijk een niet-bestaand rekeningnummer. Dus dit klopt gewoon niet, maar blijkbaar is dat niet relevant om heftige discussies te voeren. Niet dat dit al op pagina 1 van dit topic genoemd is...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rekeningnummer
He, waar heb jij het nou over. Banken wisselen onderling geen naam/adres gegevens uit zoiets. Dus je kan best een fout rekening-nummer invullen en dan komt het geld gewoon bij een verkeerd persoon terecht. De ontvangende bank gaat ervanuit dat het OK is. Ik dacht dat ze alleen steekproefsgewijs betalingen checken op ingevoerde naam+nummer aan de ontvangende kant.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:22:25 #142
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88286630
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef ShadyLane het volgende:
Ik dacht dat de topictitel in het algemeen bedoeld was.
pi_88286895
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

He, waar heb jij het nou over. Banken wisselen onderling geen naam/adres gegevens uit zoiets. Dus je kan best een fout rekening-nummer invullen en dan komt het geld gewoon bij een verkeerd persoon terecht. De ontvangende bank gaat ervanuit dat het OK is. Ik dacht dat ze alleen steekproefsgewijs betalingen checken op ingevoerde naam+nummer aan de ontvangende kant.
Waarom heb je het over namen/adressen?
Lees de link.

Of, als dat teveel lettertjes zijn, lees het bericht na het bericht dat je quote.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:31:06 #144
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88286964
En dat mag ze dan aflossen met 95 euro per maand?

Er zijn mensen die worden gedwongen hun halve leven op een houtje te bijten, puur omdat ze pech hadden. En dit teefje kan gewoon rustig met 95 euro per maand dat gejatte bedrag van tienduizenden euro's gaan aflossen?

Bizar. Echt bizar.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:35:24 #145
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_88287113
Dat is maar 38 jaar terugbetalen... :D Zonder rente. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:46:25 #146
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88289891
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Je bent niet bekend met zekerheden?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 3 november 2010 @ 15:58:50 #147
323465 32
Ik heb een rugzak.
pi_88290294
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ze wisselen het niet uit maar ze verifieren het wel bij elkaar.
...van de onderarm ten opzichte van de bovenarm moet verzorgen, verzorgt dit gewricht het draaien van de twee botten in de onderarm...
pi_88293477
Nog wat meer info:
quote:
Vrouw verbrast verkeerd gestort kapitaal van bejaarde
ALMELO - Een vrouw die per ongeluk 43.000 euro op haar rekening gestort kreeg en grotendeels verbraste, is door de rechter veroordeeld tot een werkstraf van 150 dagen.
Dit schrijft het AD vandaag. Het geld was afkomstig van een man, die het bankrekeningnummer verkeerd had ingevuld.

De vrouw nam een groot deel van het geld op om haar schulden af te lossen en een nieuwe auto en andere luxe goederen te kopen. Van het opgenomen bedrag had zij 10.000 euro nog contant in huis liggen.

De 79-jarige man uit Wageningen die het geld vorig jaar had gestort, wilde het geld overmaken aan zijn zoon, maar maakte een tikfoutje. Daardoor werden twee cijfers verwisseld. Hij vordert het geld terug, maar omdat de alleenstaande moeder van twee kinderen niet veel te besteden heeft, hoeft zij maar 95 euro per maand af te lossen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-van-bejaarde.dhtml

:{
pi_88295197
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Op deze manier verzanden we in een ja/nee-spelletje. Ik heb hiervoor al uitgelegd dat de beslagvrije voet lager ligt dan de hoogte van de uitkeringen en dat er in veel gevallen wel enige verhaalsmogelijkheden zijn.
De verhaalsmogelijkheden staan in geen verhouding tot de openstaande schuld en er is geen enkele verplichting (buiten je morele verplichting) om alles in het werk te stellen om meer inkomen te genereren en zo meer af te kunnen betalen.
pi_88295259
Vrouw geeft andermans geld uit

Dat doet de overheid ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')