Oeh, wauw! Dat wil ik nog weleens doen, een high teaquote:
Jaaa ik wil dat ook een keer doen. Maar het liefst met zelfgemaakte spulletjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, wauw! Dat wil ik nog weleens doen, een high tea![]()
Net vier cream crackers op met een blikje tonijn.
damn groente overkillquote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen een bak magere kwark met verschillende soorten fruit en lijnzaad.
Vanmiddag een stuk zelfgebakken bietjestaart met geitenkaas
Vanavond een grote kom dikke courgette/wortelsoep (zo dik dat je lepel blijft staan dus tis nauwelijks soep te noemen)
en voor vanavond (om te snacken bij de tv) verschillende soorten groentes (wortel, bleekselderij en paprika) met zelfgemaakte hummus
nee hoor, ik voeg t toe omdat het gezond is.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef The_Hives het volgende:
wat een lijnzaad hier. Zoveel stoelgang problemen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor, ik voeg t toe omdat het gezond is.
stoelgang heb ik natuurlijk niet, want ik ben een meisje
Haha, nee hoor. Hier ook uit gezondheidsoverwegingen. Ik eet ook weleens witbrood, en dat compenseert een beetjequote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef The_Hives het volgende:
wat een lijnzaad hier. Zoveel stoelgang problemen?
Even een stukje gecopypaste van een website:quote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef The_Hives het volgende:
Even een (luie) offtopic vraag, wat is er zo gezond aan dan? Mij is ooit verteld dat het bijvoorbeeld net als zemelen goed is voor de darmwerking, maar verder?
Ontopic:
Daar doe ik ook altijd extra shoarma of kebab doorheen. Anders is het zo flauw.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:41 schreef 8108139dpths het volgende:
Griekse aardappelschotel met extra shoarma vanavond.![]()
[ afbeelding ]
het wordt rotiquote:Op woensdag 3 november 2010 11:01 schreef The_Hives het volgende:
geroosterde boterhammen pindakaas en kipfilet. Vanavond geen idee moeten we nog verzinnen.
apart!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef L.no het volgende:
Bruine bonen met rijst, spekreepjes en rookworst.
wat is dat?quote:
Ik heb het ook op moeten zoeken, maar rijst met zwarte boter?!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb het ook op moeten zoeken, maar rijst met zwarte boter?!
Ik wil ook wel wat uitleg
Lost in translationquote:Op woensdag 3 november 2010 19:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb het ook op moeten zoeken, maar rijst met zwarte boter?!
Ik wil ook wel wat uitleg
ligt eraan welke. die met spinazie is best lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier hadden we knoflookaardappeltjes (in schilletje) broccoli en viscuisine. Maar ik vind de vis niet zo geslaagd.
Ja die heb ik normaal die vind ik ook wel te doen. Maar ik had er nu eentje met een knapperig korstje maar ik vond het niet lekker. Bereid eigenlijk veel liever mijn eigen vis.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ligt eraan welke. die met spinazie is best lekker(florentine)
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:40 schreef Purdey het volgende:
Net ontbeten met een cracker met speculoos, een beker chocolademelk en een beker rambozenyoghurt met lijnzaadjes. Dadelijk een grooooot stuk appelkruimeltaart met een beker thee.
Vanavond maak ik mihoen, ik krijg eters vanwege m'n verjaardag
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:40 schreef Purdey het volgende:
Net ontbeten met een cracker met speculoos, een beker chocolademelk en een beker rambozenyoghurt met lijnzaadjes. Dadelijk een grooooot stuk appelkruimeltaart met een beker thee.
Vanavond maak ik mihoen, ik krijg eters vanwege m'n verjaardag
Damn, nu heb ik daar zin in.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga vanmiddag Amsterdam in, dus ik neem het er weer eens van...![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel FFquote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
gefeliciteerd Purdey!ik heb kaasui bolletjes met kaassalade
oh ik ben erg benieuwd. zal zo even het babi pangang topic tvp-en, neem aan dat je het resultaat daar post?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
Zo de babi pangang afmaken. Hopen dat het wat wordt.
Volgende bericht wat ik plaats zal in dat topic zijn. Volg me maar...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh ik ben erg benieuwd. zal zo even het babi pangang topic tvp-en, neem aan dat je het resultaat daar post?
halve maar?quote:
heerlijk Italiaans!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:08 schreef Hyperdude het volgende:
Tagliatelle met artisjok en paddestoelen, pecorino er overheen.
Kalfsgehaktballetjes in tomatensaus erbij.
Klopt, ik eet de andere helft morgen tussen de middag op als het dan nog smaakt. Ik probeer het dan warm te maken in de oven.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halve maar?oja, je krijgt niet zoveel op he..
Vast heel lief bedoeld, maar ik vind smac echt het vieste wat er is (brr flashback naar tijd in studentenhuis)quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
dochterlief heeft macaronie gemaakt met stukjes smac .
gevulde eierenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:46 schreef mazaru het volgende:
Er komt nu een bord met toastjes aan en gevulde eieren en een glas wijn.
FF, hoe was de koe loe kai?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
voor; chinese tomatensoep
hoofd; kanton koe loe kai
na; peer
(voor- en hoofd zelfgemaakt, na zelfgeschild)
hij was echt super lekker!!! niet krokant meer omdat de ingedikte saus eromheen zat maar dat geeft niet want die saus om de kip was heerlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
FF, hoe was de koe loe kai?
OT: De eeuwige cracker met speculoos, een kaki en een beker 50/50 vruchtensap!
Dat wordt het vanavond... ik had gisteravond toch niet zoveel zin om te koken, dus heb maar wat noodles klaargemaakt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef 8108139dpths het volgende:
2 gepofte aardappelen (met, heel eenvoudig, wat mayonaise), bruine bonen in een groente-tomatensaus en slavinken vanavond.
Mooi! En de buikpijn hopelijk niet van de KLKquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
hij was echt super lekker!!! niet krokant meer omdat de ingedikte saus eromheen zat maar dat geeft niet want die saus om de kip was heerlijkheb de laatste 15 min nog een blikje ananas meeverwarmd in de oven
OT: nog niks want een beetje last van mn buik
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mooi! En de buikpijn hopelijk niet van de KLK
OT: Twee witte sesambagels met garnalensalade, en een met old amsterdam. Beker melk erbij
Vanavond 'hapjes' avond. Alle toast en salademeuk van m'n verjaardag moeten nog op
Broodje gezond met zelfgemaakte soepquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:44 schreef Evilicious het volgende:
Als lunch witte bolletjes met kip-kerrie gegeten...
En voor vanavond, ik heb nog geen idee...
Iemand suggesties?
Ik lust geen klaverjaskaarten, wat hoort er bij klaverjassen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:15 schreef The_Hives het volgende:
nu bloemkool met kipfiletje, vanavond klaverjassen en alles wat daar bij hoort
Gratis?? Doe mij die link?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef mazaru het volgende:
Shoarmaschotel met knoflooksaus en aardappelschijfjes. Helemaal gratis en voor niets van JustEat.![]()
[ afbeelding ]
o ja, alleen sigaretten en geld zijn van chocoladequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik lust geen klaverjaskaarten, wat hoort er bij klaverjassen?
Voor niets gaat de zon opquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef mazaru het volgende:
Shoarmaschotel met knoflooksaus en aardappelschijfjes. Helemaal gratis en voor niets van JustEat.![]()
[ afbeelding ]
Helaas, mijn pc was doodquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonde, je bent een week te laat
Just Eat # 6 Bijna iedereen kan gratis eten!
nopequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op![]()
Zeker einde van maand een dikke rekening alsnog
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zomaar! Lekker een avondje voor mezelf.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef Evilicious het volgende:
@ Maartjeh
Aarbeien met champagne... Wat te vieren of gewoon zomaar?
quote:
Dat deze bijna zo dun zijn dat je er door heen kan kijkenquote:Op zondag 7 november 2010 08:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Wat is het verschil met die dingen en pannenkoeken eigelijk ?
OT : 2 broodjes met salami en rucola
Lekker hoorquote:Op zondag 7 november 2010 08:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat deze bijna zo dun zijn dat je er door heen kan kijken
Ik vroeg me echt precies hetzelfde af, want ik dacht ook gewoon pannenkoeken te zien liggenquote:Op zondag 7 november 2010 08:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Wat is het verschil met die dingen en pannenkoeken eigelijk ?
Ik blijk bepaald niet over een wonderbaarlijk natuurtalent tot fileren tot beschikken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef minilot het volgende:
Ik ga een moedige poging doen om twee schollen te fileren. Geen idee of ik daartoe in staat ben, want ik heb nog nooit iets gefileerd!![]()
Indien gelukt, dan rol ik ze op met spinazie en stoof ik ze in in iets met room en wijn en fond en veel peper.
Als je ze in t echt ziet zie je dat ze écht heel dun zijnquote:Op zondag 7 november 2010 09:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt precies hetzelfde af, want ik dacht ook gewoon pannenkoeken te zien liggen.
Nu
Ik zie het niet, maar ik zal wel culinaire barbaar zijn ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 09:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je ze in t echt ziet zie je dat ze écht heel dun zijnen kijk maar naar de randjes dan zie je t ook
Waar zouden ze zo'n mes verkopen? Mijn ouders hebben er eentje en dat is toch wel vaak makkelijk om vlees te snijden. Ik doe het nu vaak knippen maar als je vlees in dunnen lapjes wilt hebben moet je toch echt zo'n mes hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 09:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik blijk bepaald niet over een wonderbaarlijk natuurtalent tot fileren tot beschikken.Het was een puinhoop! Gezegd moet worden dat ik ook niets had dat in de buurt van een fileermes kwam. Toch eens kopen, zo'n mes en dan binnenkort nog eens proberen. De brokjes schol waren niettemin erg lekker, gestoofd in room-wijn-fond-saus.
Als ontbijt: spinazie over en mijn lief blijkt alle boterhammen opgegeten te hebben, dus nu ontbijt ik met een lauwwarme salade van spinazie, erwtjes, rode ui, grote gele rozijnen en feta!
Vanavond maar iets herfstigs eten, ter compensatie van dit zomerse ontbijt!
Ohh relaxt. Ik zou willen dat er hier op zondag ook een bakker open is! Maar helaas, dus eten we dadelijk croissantjes uit de oven.quote:Op zondag 7 november 2010 09:46 schreef DarkElf het volgende:
De mr gaat straks verse broodjes en beleg halen bij de bakker.
Knakworstje is bladerdeeg! Dat deelde ik vroeger altijd uit op schoolquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:54 schreef Purdey het volgende:
Ik zit vol: Dadels met roomkaas, toastjes met garnalen/knoflook salade, knakworstjes gerold in bladerdeeg, toastjes met peper forel en toe luchtig geklopte vanillevla. Ik hou van restjesdag
Ik ook, maar vind ze nog steeds superlekker. Pure nostalgiequote:Op zondag 7 november 2010 12:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Knakworstje is bladerdeeg! Dat deelde ik vroeger altijd uit op school
ohja, ik heb hier een lading appelen staan, zou het bijna vergetenquote:
wat een goed idee, ik ga dat binnenkort ook weer eens doen!quote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, ik heb hier een lading appelen staan, zou het bijna vergeten
straks ook ff appelmoes maken
Champagne met ijsquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef Evilicious het volgende:
@ Maartjeh
Aarbeien met champagne... Wat te vieren of gewoon zomaar?
Heerlijk! Recept voor de kip?quote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef Mirjam het volgende:
de zelfgemaakte appelmoes staat nu af te koelen, net klaar
daarbij eten we vanavond kip uit de braadzak, met een honing/nogwat kruidenmarinade, aardappeltjes met knoflook in olie uit de oven, en worteltjes denk ik
lekker zeg!quote:Op zondag 7 november 2010 17:06 schreef renzell het volgende:
Gewokte bloemkool met knoflook en walnoten, rozemarijnaardappeltjes uit de oven, gekruide kippenpootjes en een komkommersalade met feta.
Wat doe je voor sport ? Bierheffen ?quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker zeg!
lunch was een broodje kroket met mosterd
borrel 's middags met stokbrood met smeersels en bitterballen
's avonds pizza 4 formaggi
en veeeel thee en sportdrank (had competitie de hele dag)
nu nog een kop thee en een cakeje
quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat doe je voor sport ? Bierheffen ?
Als je na een weekend werken thuiskomt mag dat toch wel?quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah jij bent de bierheffer!
Smaakt die thaise kippensoep een beetje?quote:Op zondag 7 november 2010 18:27 schreef Purdey het volgende:
Vanavond thaise kippensoep, met een wit pistoletjeGewoon uit pakjes, maar wat Mirjam zegt: Gemak dient de mens. Het is zondag, en na vier dagen hapjes bunkeren was ik toe aan iets lichts.
Ik persoonlijk vind hem echt heel lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Smaakt die thaise kippensoep een beetje?
Is dat die van maggi?
Mag! Is alleen ver fietsen naar Valkenswaard hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Tezz; volgende keer wil ik mee-eten hoor
1,5 uur rijdenquote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mag! Is alleen ver fietsen naar Valkenswaard hoor!![]()
Ik drink senseo en ben ondertussen de schaal met chocolaatjes aan het leegeten nu....
oewh! Klinkt goehoed!!!quote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Hyperdude het volgende:
Hertenpeper à la Marquise met oa. paddestoelen (Pfifferlinge), rode kool en Opperdoezen.
Lekker! Leuk idee ookquote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef Gesloten het volgende:
De stamppot boerenkoolkroketten waren zeer geslaagd
Heb foto`s gemaakt van voor en na het frituren. Wel een beetje baggerkwaliteit, maar dat doet niet onder voor de smaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, als ik dit zo zie dan vind ik het bijna jammer dat ik geen frituurpan heb! Tof hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef Gesloten het volgende:
De stamppot boerenkoolkroketten waren zeer geslaagd
Heb foto`s gemaakt van voor en na het frituren. Wel een beetje baggerkwaliteit, maar dat doet niet onder voor de smaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertel verder!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:24 schreef DarkElf het volgende:
heb net de lekkerste stoofpeertjes ooit gegeten
Ik maak er tonkatsu bij, bedacht ik zojuist. Ofwel, gepaneerde varkenslapjes. Ik heb toch nog een berg oud brood liggen en het is te koud om eentjes te voeren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:04 schreef minilot het volgende:
Vanavond sobanoedels met verschillende soorten paddestoelen, knoflookstengels en waterkers! Misschien kip of varken erbij, dat weet ik nog niet.
Ken trouwens geen tent waar je Ramen af kan halen ivm de korte kooktijd van Ramen. Eer dat je thuis bent zijn ze overcooked;)quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:08 schreef Loodje het volgende:
ZelfgemaaktDadelijk vast beginnen aan de dashi II
Ha, daar zeg je zoiets. Nou, succes met je bonito-vlokken dan maar!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef Loodje het volgende:
[..]
Ken trouwens geen tent waar je Ramen af kan halen ivm de korte kooktijd van Ramen. Eer dat je thuis bent zijn ze overcooked;)
Dat denk ik niet, als het eens een keer voorkomt uit noodzaak dan is dat zo maar niet structueel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef Purdey het volgende:
Ik heb verdorie honger![]()
Vanmorgen om half 7 een klein kommetje muesli, en om half drie een appel en twee mandarijntjesGa toch maar iets eten denk ik. Alhoewel het diëten wel beter zal gaan
Dit gebeurt ook normaal nooit hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als het eens een keer voorkomt uit noodzaak dan is dat zo maar niet structueel.
Wij eten snelllll: wat zilvervliesrijst, gebakken kabeljauw, sperziebonen en dop/wortelen
Is het niet geworden. Werd verrast met stoofpotje met gebakken aardappeltjes, worteltjes/boontjes en restje tomatensoep.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:55 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoop rond 8 uur zo'n zak van Bartoli te eten.
Eerst nog tot die tijd reizen met de trein.
hmm heerlijk!quote:
Welke smaak B&J?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm heerlijk!
ik had 2 porties hotwings van KFC met water en als toetje een B&J ijsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |