Oeh, wauw! Dat wil ik nog weleens doen, een high teaquote:
Jaaa ik wil dat ook een keer doen. Maar het liefst met zelfgemaakte spulletjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, wauw! Dat wil ik nog weleens doen, een high tea![]()
Net vier cream crackers op met een blikje tonijn.
damn groente overkillquote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen een bak magere kwark met verschillende soorten fruit en lijnzaad.
Vanmiddag een stuk zelfgebakken bietjestaart met geitenkaas
Vanavond een grote kom dikke courgette/wortelsoep (zo dik dat je lepel blijft staan dus tis nauwelijks soep te noemen)
en voor vanavond (om te snacken bij de tv) verschillende soorten groentes (wortel, bleekselderij en paprika) met zelfgemaakte hummus
nee hoor, ik voeg t toe omdat het gezond is.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef The_Hives het volgende:
wat een lijnzaad hier. Zoveel stoelgang problemen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor, ik voeg t toe omdat het gezond is.
stoelgang heb ik natuurlijk niet, want ik ben een meisje
Haha, nee hoor. Hier ook uit gezondheidsoverwegingen. Ik eet ook weleens witbrood, en dat compenseert een beetjequote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef The_Hives het volgende:
wat een lijnzaad hier. Zoveel stoelgang problemen?
Even een stukje gecopypaste van een website:quote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef The_Hives het volgende:
Even een (luie) offtopic vraag, wat is er zo gezond aan dan? Mij is ooit verteld dat het bijvoorbeeld net als zemelen goed is voor de darmwerking, maar verder?
Ontopic:
Daar doe ik ook altijd extra shoarma of kebab doorheen. Anders is het zo flauw.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:41 schreef 8108139dpths het volgende:
Griekse aardappelschotel met extra shoarma vanavond.![]()
[ afbeelding ]
het wordt rotiquote:Op woensdag 3 november 2010 11:01 schreef The_Hives het volgende:
geroosterde boterhammen pindakaas en kipfilet. Vanavond geen idee moeten we nog verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |