quote:- het is al bijna donker.. moet je niet voor donker thuis zijn?
quote:ik heb o,o verplichtingen , dat kan ik gewoon niet zeggenOp dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef ukga het volgende:
Ik zeg gewoon; ik ga zo slapen man, morgen vroeg op.
als je die hint niet snapt ben je labiel
quote:Durf ik wel, maar vind zo onjuist. Ook wel eens bekende van me moeder die dan hun rot kinderen mee nemen. en dan ik hun dus amuserenOp dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef luckass het volgende:
Dat niet durven te zeggen tegen een bekende.
quote:noeme r eens een paarOp dinsdag 2 november 2010 13:11 schreef Paul het volgende:
Ik heb geen leven buiten fok, op fok zitten mijn vrienden
quote:mm dat heb ik dus bij niemand allemaal leuk voor een uurtje of 5 , maar dan is het enough wat mij betreft.Op dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef Zooootje het volgende:
Ik ga gewoon alleen met mensen om die ik interessant en gezellig genoeg vind om een hele dag of meerdere dagen mee om te gaan. Heb dan ook eigenlijk eerder zoiets van, hmm ik moet nog wel veel doen, jammer dat je niet meer kan blijven.
quote:hahaOp dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef Adfundum het volgende:
"Ik ga naar bed, doe je het licht uit als je weggaat?"
quote:Dat kan, heb ik eigenlijk nooit last van.Op dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef Confession het volgende:
[..]
mm dat heb ik dus bij niemand allemaal leuk voor een uurtje of 5 , maar dan is het enough wat mij betreft.
quote:nee, die raak ik trouwens ook uitgekeken. met soort verplichten familie bezoekjes..Op dinsdag 2 november 2010 13:17 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat kan, heb ik eigenlijk nooit last van.
Je hebt geen vriend?
quote:Dat zeg ik ook gewoon als ik echt nog andere verplichtingen heb, maar dan snappen ze zelf ook wel dat het niet is omdat ik ze niet leuk meer vind.Op dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef eleusis het volgende:
Ik zeg altijd "Ik ga je eruit kicken" en tot op heden heeft nog niemand de vriendschap opgezegd, dus probeer het gewoon eens
quote:Dan zeggen ze, Waar moet jij druk mee zijnOp dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zeg gewoon: "Ey swa, ik moet nog bezig met studie/werk/schoonmaken/ander smoesje". Of zeg gewoon van tevoren dat je druk bent.
quote:waarom voer je eigenlijk niks uit dan?Op dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Confession het volgende:
[..]
Dan zeggen ze, Waar moet jij druk mee zijn, :die dingen wat je opnoemt heb ik momenteel niet:P
quote:Ja is ook wel bij de ene zijde, Maar ik kan kleine kinderen van 5 sowieso geen hints geven.Op dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook gewoon als ik echt nog andere verplichtingen heb, maar dan snappen ze zelf ook wel dat het niet is omdat ik ze niet leuk meer vind.
Is lekker direct, ze weten meteen waar ze aan toe zijn en ben er tot noch toe ook nog geen vrienden door verloren.
Beter dan hints geven vind ik.
quote:Daar gaat de vraag toch niet over? Wat een bemoeizuchtOp dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef Zooootje het volgende:
waarom voer je eigenlijk niks uit dan?
quote:Gewoon alles liep een keer mis met opleidingen enz. dus nu even totally nothing..Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef Zooootje het volgende:
[..]
waarom voer je eigenlijk niks uit dan?
quote:Die hints snappen ze idd niet, of ik moet al heel verveeld en irritant gaan doen.. maarja dan kan ik het beter gewoon zeggen.:POp dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaarIk heb na een tijdje bezoek ook behoefte aan rust en mijn eigen ding, maar mensen hebben dat vaak niet door. Subtiel zijn helpt dus niet, je moet echt 'Ik ben eigenlijk best moe, neem nog een douche en ga vroeg naar bed. Wanneer zie ik je weer?' oid zeggen
quote:Nice. Haardvuur?Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
"Morgen weer vroeg op" in combinatie met opstaan uit de zetel. (van hertenleer)
quote:haha.Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
"Morgen weer vroeg op" in combinatie met opstaan uit de zetel. (van hertenleer)
quote:NICE.Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ook ja. Voor gasten die niet weg willen.
quote:Dat is dus juist triest.Op dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaarIk heb na een tijdje bezoek ook behoefte aan rust en mijn eigen ding, maar mensen hebben dat vaak niet door. Subtiel zijn helpt dus niet, je moet echt 'Ik ben eigenlijk best moe, neem nog een douche en ga vroeg naar bed. Wanneer zie ik je weer?' oid zeggen
quote:Hoe ging je sollicitatie?Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef This-is-it het volgende:
Ik wil mensen niet de deur uit kijken want dat doen ze ook niet bij mij, maar als ik ergens anders ben heb ik het na een tijdje zelf gezien maar er zijn mensen die blijven gewoon lam lendig hangen en dat is dan wel irritant, Omdat ik zelf wel altijd ga wanneer het goed is geweest,
Ik zeg altijd gewoon wat dingen ik draai er omheen om het feit dat hij/zij naar huis moet!
Haha, ik durf niet te zeggen van zo nu is het genoeg geweest tot morgen
Als je net zo brutaal zou zijn tegen je vrienden als tegen de persoon die jou uitnodigt voor een sollicitatie zou je dit probleem niet hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef This-is-it het volgende:
Ik wil mensen niet de deur uit kijken want dat doen ze ook niet bij mij, maar als ik ergens anders ben heb ik het na een tijdje zelf gezien maar er zijn mensen die blijven gewoon lam lendig hangen en dat is dan wel irritant, Omdat ik zelf wel altijd ga wanneer het goed is geweest,
Ik zeg altijd gewoon wat dingen ik draai er omheen om het feit dat hij/zij naar huis moet!
Haha, ik durf niet te zeggen van zo nu is het genoeg geweest tot morgen
ok de volwassenkant Ja ... je nichtjes of neefjes of kidsjes van bekende , leeftijd een jaar of 5 is dat weer anders als je hun amuseert en ze een puinzooi hebben gemaakt , moet je na beneden gaan en zeker zeggen eeh neem je teringkinderen mee het huis uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Dat is dus juist triest.Zeg gewoon dat het leuk was en je nu dingen voor jezelf gaat doen.
Ik zou inderdaad naar beneden gaan, zeggen dat je geen tijd meer hebt om met die kinderen te spelen, dat ze de kinderen bij zich moet houden en dat je iets voor jezelf gaat doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:37 schreef Confession het volgende:
[..]
ok de volwassenkant Ja ... je nichtjes of neefjes of kidsjes van bekende , leeftijd een jaar of 5 is dat weer anders als je hun amuseert en ze een puinzooi hebben gemaakt , moet je na beneden gaan en zeker zeggen eeh neem je teringkinderen mee het huis uit.
Dat is wel een mooie actie ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me ging altijd naar de badkamer en kwam daarna weer de kamer in terwijl hij z'n tanden poetste. Misschien werkt dat.
Het scheelt dat ik thuis woon , dus die echte ''oudjes'''amuseren me vader en moeder. even hallo zeggen , en pleiten na boven. in dit geval. Maar dat lijkt me juist helemaal kut als ik dadelijk alleen woon en ik krijg dus te maken met zoiets elke weekquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef fratsman het volgende:
Had ik toevallig vorige week zaterdag met mijn schoonouders. Gewoon Eredivisie live opgezet. Moven, op een gegeven moment ben ik dat hersenloos gewauwel gewoon moe.
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef Confession het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik thuis woon , dus die echte ''oudjes'''amuseren me vader en moeder. even hallo zeggen , en pleiten na boven. in dit geval. Maar dat lijkt me juist helemaal kut als ik dadelijk alleen woon en ik krijg dus te maken met zoiets elke week
Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over.
Goed man.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.
Nou, bij een groot deel van die mensen kies ik er niet voor. Maar toch moet ik ze amuseren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over.
Vriendinnen heb je voor heel je leven,quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Relko het volgende:
[..]
Als je net zo brutaal zou zijn tegen je vrienden als tegen de persoon die jou uitnodigt voor een sollicitatie zou je dit probleem niet hebben.
Je hebt geen baas maar een werkgever. Bazen zijn voor slaven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Vriendinnen heb je voor heel je leven,
Baasjes maar voor even
Hoe je of wend keert als iemand iets over je te zeggen heeft is die toch een baas hoe vernederend het ook klinkt in je oren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef Relko het volgende:
[..]
Je hebt geen baas maar een werkgever. Bazen zijn voor slaven.
Juistquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Hoe je of wend keert als iemand iets over je te zeggen heeft is die toch een baas hoe vernederend het ook klinkt in je oren.
Succes morgen bij je BaaSzzz
Niemand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Hoe je of wend keert als iemand iets over je te zeggen heeft is die toch een baas hoe vernederend het ook klinkt in je oren.
Succes morgen bij je BaaSzzz
haha saucijzenbroodjes gadverdamme,quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:15 schreef Adfundum het volgende:
Vorig jaar zelf meegemaakt,
Buurman heeft een technisch probleempje, vraagt of ik even kan helpen.
Door het nodige bier vooraf ( waar we allebei niet zo goed meer tegenkunnen) loopt het iets uit dus om een uur of elf 's avonds zegt ie: "ik ga effe pissen." om vervolgens niet meer terug te komen. Is hij daarna gewoon naar bed gegaan. Zijn vrouw lag ook al op de bank te pitten dus ik heb de tv maar uitgezet, de hond in de bench gedaan, de oven gechecked ( er zouden nog saucijzenbroodjes komen) en de deur achter me dichtgetrokken.
Moet kunnen.
Wow, dat is behoorlijk weird dude. Wel tof dat je deed wat je deed. Ik zou echt pissig geworden zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:15 schreef Adfundum het volgende:
Vorig jaar zelf meegemaakt,
Buurman heeft een technisch probleempje, vraagt of ik even kan helpen.
Door het nodige bier vooraf ( waar we allebei niet zo goed meer tegenkunnen) loopt het iets uit dus om een uur of elf 's avonds zegt ie: "ik ga effe pissen." om vervolgens niet meer terug te komen. Is hij daarna gewoon naar bed gegaan. Zijn vrouw lag ook al op de bank te pitten dus ik heb de tv maar uitgezet, de hond in de bench gedaan, de oven gechecked ( er zouden nog saucijzenbroodjes komen) en de deur achter me dichtgetrokken.
Moet kunnen.
Ach, we kennen elkaar al wat langer. Doet ie wel vaker. "Even een kwartiertje liggen" zegt ie er soms bij, volgens de rest van de familie. Verder een prima vent waar je niet kwaad op kúnt worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef Relko het volgende:
[..]
Wow, dat is behoorlijk weird dude. Wel tof dat je deed wat je deed. Ik zou echt pissig geworden zijn.
Okay, klinkt als een kleurrijke manquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ach, we kennen elkaar al wat langer. Doet ie wel vaker. "Even een kwartiertje liggen" zegt ie er soms bij, volgens de rest van de familie. Verder een prima vent waar je niet kwaad op kúnt worden.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.
De schuld ligt niet aan de leukheid van mijn vrienden.... (denk ik)quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Brombaard het volgende:
Zoek leukere vrienden/vriendinnen als je liever in je eentje niets doet dan ze bij je thuis hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |