Nou, bij een groot deel van die mensen kies ik er niet voor. Maar toch moet ik ze amuseren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over.
Vriendinnen heb je voor heel je leven,quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Relko het volgende:
[..]
Als je net zo brutaal zou zijn tegen je vrienden als tegen de persoon die jou uitnodigt voor een sollicitatie zou je dit probleem niet hebben.
Je hebt geen baas maar een werkgever. Bazen zijn voor slaven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Vriendinnen heb je voor heel je leven,
Baasjes maar voor even
Hoe je of wend keert als iemand iets over je te zeggen heeft is die toch een baas hoe vernederend het ook klinkt in je oren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef Relko het volgende:
[..]
Je hebt geen baas maar een werkgever. Bazen zijn voor slaven.
Juistquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Hoe je of wend keert als iemand iets over je te zeggen heeft is die toch een baas hoe vernederend het ook klinkt in je oren.
Succes morgen bij je BaaSzzz
Niemand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Hoe je of wend keert als iemand iets over je te zeggen heeft is die toch een baas hoe vernederend het ook klinkt in je oren.
Succes morgen bij je BaaSzzz
haha saucijzenbroodjes gadverdamme,quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:15 schreef Adfundum het volgende:
Vorig jaar zelf meegemaakt,
Buurman heeft een technisch probleempje, vraagt of ik even kan helpen.
Door het nodige bier vooraf ( waar we allebei niet zo goed meer tegenkunnen) loopt het iets uit dus om een uur of elf 's avonds zegt ie: "ik ga effe pissen." om vervolgens niet meer terug te komen. Is hij daarna gewoon naar bed gegaan. Zijn vrouw lag ook al op de bank te pitten dus ik heb de tv maar uitgezet, de hond in de bench gedaan, de oven gechecked ( er zouden nog saucijzenbroodjes komen) en de deur achter me dichtgetrokken.
Moet kunnen.
Wow, dat is behoorlijk weird dude. Wel tof dat je deed wat je deed. Ik zou echt pissig geworden zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:15 schreef Adfundum het volgende:
Vorig jaar zelf meegemaakt,
Buurman heeft een technisch probleempje, vraagt of ik even kan helpen.
Door het nodige bier vooraf ( waar we allebei niet zo goed meer tegenkunnen) loopt het iets uit dus om een uur of elf 's avonds zegt ie: "ik ga effe pissen." om vervolgens niet meer terug te komen. Is hij daarna gewoon naar bed gegaan. Zijn vrouw lag ook al op de bank te pitten dus ik heb de tv maar uitgezet, de hond in de bench gedaan, de oven gechecked ( er zouden nog saucijzenbroodjes komen) en de deur achter me dichtgetrokken.
Moet kunnen.
Ach, we kennen elkaar al wat langer. Doet ie wel vaker. "Even een kwartiertje liggen" zegt ie er soms bij, volgens de rest van de familie. Verder een prima vent waar je niet kwaad op kúnt worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef Relko het volgende:
[..]
Wow, dat is behoorlijk weird dude. Wel tof dat je deed wat je deed. Ik zou echt pissig geworden zijn.
Okay, klinkt als een kleurrijke manquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ach, we kennen elkaar al wat langer. Doet ie wel vaker. "Even een kwartiertje liggen" zegt ie er soms bij, volgens de rest van de familie. Verder een prima vent waar je niet kwaad op kúnt worden.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.
De schuld ligt niet aan de leukheid van mijn vrienden.... (denk ik)quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Brombaard het volgende:
Zoek leukere vrienden/vriendinnen als je liever in je eentje niets doet dan ze bij je thuis hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |