abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88244929
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Zooootje het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook gewoon als ik echt nog andere verplichtingen heb, maar dan snappen ze zelf ook wel dat het niet is omdat ik ze niet leuk meer vind.
Is lekker direct, ze weten meteen waar ze aan toe zijn en ben er tot noch toe ook nog geen vrienden door verloren.
Beter dan hints geven vind ik.
Ja is ook wel bij de ene zijde, Maar ik kan kleine kinderen van 5 sowieso geen hints geven. :s)
pi_88244942
Bezoek :') The internet needs me!

Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_88244956
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef Zooootje het volgende:

waarom voer je eigenlijk niks uit dan?
Daar gaat de vraag toch niet over? Wat een bemoeizucht :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:24:04 #29
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_88244961
Ik zeg dan gewoon. Ik ga zo wel even mijn eigen ding nog doen. Het was gezellig man.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:25:10 #30
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88244998
Ik zeg altijd: dude ik ga zo wel pitten hoor, ben fucking DOOD.
pi_88245001
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef Zooootje het volgende:

[..]

waarom voer je eigenlijk niks uit dan?
Gewoon alles liep een keer mis met opleidingen enz. dus nu even totally nothing..
pi_88245021
"Morgen weer vroeg op" in combinatie met opstaan uit de zetel. (van hertenleer)
pi_88245031
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaar :') Ik heb na een tijdje bezoek ook behoefte aan rust en mijn eigen ding, maar mensen hebben dat vaak niet door. Subtiel zijn helpt dus niet, je moet echt 'Ik ben eigenlijk best moe, neem nog een douche en ga vroeg naar bed. Wanneer zie ik je weer?' oid zeggen :D
Die hints snappen ze idd niet, of ik moet al heel verveeld en irritant gaan doen.. maarja dan kan ik het beter gewoon zeggen.:P
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:26:27 #34
308876 Relko
pi_88245048
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
Nice. Haardvuur?
pi_88245069
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
haha. O-)
pi_88245088
quote:
14.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Relko het volgende:

[..]

Nice. Haardvuur?
Ook ja. Voor gasten die niet weg willen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:29:42 #37
308876 Relko
pi_88245165
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ook ja. Voor gasten die niet weg willen.
NICE.
pi_88245206
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaar :') Ik heb na een tijdje bezoek ook behoefte aan rust en mijn eigen ding, maar mensen hebben dat vaak niet door. Subtiel zijn helpt dus niet, je moet echt 'Ik ben eigenlijk best moe, neem nog een douche en ga vroeg naar bed. Wanneer zie ik je weer?' oid zeggen :D
Dat is dus juist triest. :') Zeg gewoon dat het leuk was en je nu dingen voor jezelf gaat doen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:31:51 #39
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88245228
Ik wil mensen niet de deur uit kijken want dat doen ze ook niet bij mij, maar als ik ergens anders ben heb ik het na een tijdje zelf gezien maar er zijn mensen die blijven gewoon lam lendig hangen en dat is dan wel irritant, Omdat ik zelf wel altijd ga wanneer het goed is geweest,

Ik zeg altijd gewoon wat dingen ik draai er omheen om het feit dat hij/zij naar huis moet!

Haha, ik durf niet te zeggen van zo nu is het genoeg geweest tot morgen :W
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
pi_88245286
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef This-is-it het volgende:
Ik wil mensen niet de deur uit kijken want dat doen ze ook niet bij mij, maar als ik ergens anders ben heb ik het na een tijdje zelf gezien maar er zijn mensen die blijven gewoon lam lendig hangen en dat is dan wel irritant, Omdat ik zelf wel altijd ga wanneer het goed is geweest,

Ik zeg altijd gewoon wat dingen ik draai er omheen om het feit dat hij/zij naar huis moet!

Hoe ging je sollicitatie? :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:35:50 #41
308876 Relko
pi_88245392
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef This-is-it het volgende:

Als je net zo brutaal zou zijn tegen je vrienden als tegen de persoon die jou uitnodigt voor een sollicitatie zou je dit probleem niet hebben.
pi_88245448
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef Michelle.v het volgende:

[..]

Dat is dus juist triest. :') Zeg gewoon dat het leuk was en je nu dingen voor jezelf gaat doen.
ok de volwassenkant Ja ... je nichtjes of neefjes of kidsjes van bekende , leeftijd een jaar of 5 is dat weer anders als je hun amuseert en ze een puinzooi hebben gemaakt , moet je na beneden gaan en zeker zeggen eeh neem je teringkinderen mee het huis uit.
pi_88245523
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:37 schreef Confession het volgende:

[..]

ok de volwassenkant Ja ... je nichtjes of neefjes of kidsjes van bekende , leeftijd een jaar of 5 is dat weer anders als je hun amuseert en ze een puinzooi hebben gemaakt , moet je na beneden gaan en zeker zeggen eeh neem je teringkinderen mee het huis uit.
Ik zou inderdaad naar beneden gaan, zeggen dat je geen tijd meer hebt om met die kinderen te spelen, dat ze de kinderen bij zich moet houden en dat je iets voor jezelf gaat doen.
  Forum Admin dinsdag 2 november 2010 @ 13:40:00 #44
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_88245558
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me ging altijd naar de badkamer en kwam daarna weer de kamer in terwijl hij z'n tanden poetste. Misschien werkt dat.
Dat is wel een mooie actie ja. :D
pi_88245595
Had ik toevallig vorige week zaterdag met mijn schoonouders. Gewoon Eredivisie live opgezet. Moven, op een gegeven moment ben ik dat hersenloos gewauwel gewoon moe. :r
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:41:54 #46
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_88245635
Lijkt het nou zo of hebben vrouwen hier meer last van? Dat meiden/vrouwen bezoek hebben en er (voortijdig) zat van zijn en niet weten hoe ze er uit te werken op een prettige manier voor allen.

Familie is net als vis blijven en blijven max drie 3 dagen fris.

Verder is het vaak vrij duidelijk, even op de koffie, of gezellig eten en weer afnokken, danwel rond hangen tot slapenstijd.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_88245679
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef fratsman het volgende:
Had ik toevallig vorige week zaterdag met mijn schoonouders. Gewoon Eredivisie live opgezet. Moven, op een gegeven moment ben ik dat hersenloos gewauwel gewoon moe. :r
Het scheelt dat ik thuis woon , dus die echte ''oudjes'''amuseren me vader en moeder. even hallo zeggen , en pleiten na boven. in dit geval. Maar dat lijkt me juist helemaal kut als ik dadelijk alleen woon en ik krijg dus te maken met zoiets elke week :o
pi_88245811
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef Confession het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik thuis woon , dus die echte ''oudjes'''amuseren me vader en moeder. even hallo zeggen , en pleiten na boven. in dit geval. Maar dat lijkt me juist helemaal kut als ik dadelijk alleen woon en ik krijg dus te maken met zoiets elke week :o
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over. :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:48:19 #49
308876 Relko
pi_88245868
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef Michelle.v het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over. :')
Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.
pi_88245934
quote:
15.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Relko het volgende:

[..]

Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.
Goed man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')