quote:Ja is ook wel bij de ene zijde, Maar ik kan kleine kinderen van 5 sowieso geen hints geven.Op dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook gewoon als ik echt nog andere verplichtingen heb, maar dan snappen ze zelf ook wel dat het niet is omdat ik ze niet leuk meer vind.
Is lekker direct, ze weten meteen waar ze aan toe zijn en ben er tot noch toe ook nog geen vrienden door verloren.
Beter dan hints geven vind ik.
quote:Daar gaat de vraag toch niet over? Wat een bemoeizuchtOp dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef Zooootje het volgende:
waarom voer je eigenlijk niks uit dan?
quote:Gewoon alles liep een keer mis met opleidingen enz. dus nu even totally nothing..Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef Zooootje het volgende:
[..]
waarom voer je eigenlijk niks uit dan?
quote:Die hints snappen ze idd niet, of ik moet al heel verveeld en irritant gaan doen.. maarja dan kan ik het beter gewoon zeggen.:POp dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaarIk heb na een tijdje bezoek ook behoefte aan rust en mijn eigen ding, maar mensen hebben dat vaak niet door. Subtiel zijn helpt dus niet, je moet echt 'Ik ben eigenlijk best moe, neem nog een douche en ga vroeg naar bed. Wanneer zie ik je weer?' oid zeggen
quote:Nice. Haardvuur?Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
"Morgen weer vroeg op" in combinatie met opstaan uit de zetel. (van hertenleer)
quote:haha.Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
"Morgen weer vroeg op" in combinatie met opstaan uit de zetel. (van hertenleer)
quote:NICE.Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ook ja. Voor gasten die niet weg willen.
quote:Dat is dus juist triest.Op dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe herkenbaarIk heb na een tijdje bezoek ook behoefte aan rust en mijn eigen ding, maar mensen hebben dat vaak niet door. Subtiel zijn helpt dus niet, je moet echt 'Ik ben eigenlijk best moe, neem nog een douche en ga vroeg naar bed. Wanneer zie ik je weer?' oid zeggen
quote:Hoe ging je sollicitatie?Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef This-is-it het volgende:
Ik wil mensen niet de deur uit kijken want dat doen ze ook niet bij mij, maar als ik ergens anders ben heb ik het na een tijdje zelf gezien maar er zijn mensen die blijven gewoon lam lendig hangen en dat is dan wel irritant, Omdat ik zelf wel altijd ga wanneer het goed is geweest,
Ik zeg altijd gewoon wat dingen ik draai er omheen om het feit dat hij/zij naar huis moet!
Haha, ik durf niet te zeggen van zo nu is het genoeg geweest tot morgen
Als je net zo brutaal zou zijn tegen je vrienden als tegen de persoon die jou uitnodigt voor een sollicitatie zou je dit probleem niet hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef This-is-it het volgende:
Ik wil mensen niet de deur uit kijken want dat doen ze ook niet bij mij, maar als ik ergens anders ben heb ik het na een tijdje zelf gezien maar er zijn mensen die blijven gewoon lam lendig hangen en dat is dan wel irritant, Omdat ik zelf wel altijd ga wanneer het goed is geweest,
Ik zeg altijd gewoon wat dingen ik draai er omheen om het feit dat hij/zij naar huis moet!
Haha, ik durf niet te zeggen van zo nu is het genoeg geweest tot morgen
ok de volwassenkant Ja ... je nichtjes of neefjes of kidsjes van bekende , leeftijd een jaar of 5 is dat weer anders als je hun amuseert en ze een puinzooi hebben gemaakt , moet je na beneden gaan en zeker zeggen eeh neem je teringkinderen mee het huis uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Dat is dus juist triest.Zeg gewoon dat het leuk was en je nu dingen voor jezelf gaat doen.
Ik zou inderdaad naar beneden gaan, zeggen dat je geen tijd meer hebt om met die kinderen te spelen, dat ze de kinderen bij zich moet houden en dat je iets voor jezelf gaat doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:37 schreef Confession het volgende:
[..]
ok de volwassenkant Ja ... je nichtjes of neefjes of kidsjes van bekende , leeftijd een jaar of 5 is dat weer anders als je hun amuseert en ze een puinzooi hebben gemaakt , moet je na beneden gaan en zeker zeggen eeh neem je teringkinderen mee het huis uit.
Dat is wel een mooie actie ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me ging altijd naar de badkamer en kwam daarna weer de kamer in terwijl hij z'n tanden poetste. Misschien werkt dat.
Het scheelt dat ik thuis woon , dus die echte ''oudjes'''amuseren me vader en moeder. even hallo zeggen , en pleiten na boven. in dit geval. Maar dat lijkt me juist helemaal kut als ik dadelijk alleen woon en ik krijg dus te maken met zoiets elke weekquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef fratsman het volgende:
Had ik toevallig vorige week zaterdag met mijn schoonouders. Gewoon Eredivisie live opgezet. Moven, op een gegeven moment ben ik dat hersenloos gewauwel gewoon moe.
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef Confession het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik thuis woon , dus die echte ''oudjes'''amuseren me vader en moeder. even hallo zeggen , en pleiten na boven. in dit geval. Maar dat lijkt me juist helemaal kut als ik dadelijk alleen woon en ik krijg dus te maken met zoiets elke week
Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt. Je kiest er zelf voor om mensen uit te nodigen, en je kan ze dus ook weer weg laten gaan op het moment dat je er genoeg van hebt. Shit wat kom jij dom over.
Goed man.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik vind jou anders behoorlijk dom overkomen, haar probleem heeft namelijk niets met intelligentie te maken maar met moed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |