quote:- het is al bijna donker.. moet je niet voor donker thuis zijn?
quote:ik heb o,o verplichtingen , dat kan ik gewoon niet zeggenOp dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef ukga het volgende:
Ik zeg gewoon; ik ga zo slapen man, morgen vroeg op.
als je die hint niet snapt ben je labiel
quote:Durf ik wel, maar vind zo onjuist. Ook wel eens bekende van me moeder die dan hun rot kinderen mee nemen. en dan ik hun dus amuserenOp dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef luckass het volgende:
Dat niet durven te zeggen tegen een bekende.
quote:noeme r eens een paarOp dinsdag 2 november 2010 13:11 schreef Paul het volgende:
Ik heb geen leven buiten fok, op fok zitten mijn vrienden
quote:mm dat heb ik dus bij niemand allemaal leuk voor een uurtje of 5 , maar dan is het enough wat mij betreft.Op dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef Zooootje het volgende:
Ik ga gewoon alleen met mensen om die ik interessant en gezellig genoeg vind om een hele dag of meerdere dagen mee om te gaan. Heb dan ook eigenlijk eerder zoiets van, hmm ik moet nog wel veel doen, jammer dat je niet meer kan blijven.
quote:hahaOp dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef Adfundum het volgende:
"Ik ga naar bed, doe je het licht uit als je weggaat?"
quote:Dat kan, heb ik eigenlijk nooit last van.Op dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef Confession het volgende:
[..]
mm dat heb ik dus bij niemand allemaal leuk voor een uurtje of 5 , maar dan is het enough wat mij betreft.
quote:nee, die raak ik trouwens ook uitgekeken. met soort verplichten familie bezoekjes..Op dinsdag 2 november 2010 13:17 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat kan, heb ik eigenlijk nooit last van.
Je hebt geen vriend?
quote:Dat zeg ik ook gewoon als ik echt nog andere verplichtingen heb, maar dan snappen ze zelf ook wel dat het niet is omdat ik ze niet leuk meer vind.Op dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef eleusis het volgende:
Ik zeg altijd "Ik ga je eruit kicken" en tot op heden heeft nog niemand de vriendschap opgezegd, dus probeer het gewoon eens
quote:Dan zeggen ze, Waar moet jij druk mee zijnOp dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zeg gewoon: "Ey swa, ik moet nog bezig met studie/werk/schoonmaken/ander smoesje". Of zeg gewoon van tevoren dat je druk bent.
quote:waarom voer je eigenlijk niks uit dan?Op dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Confession het volgende:
[..]
Dan zeggen ze, Waar moet jij druk mee zijn, :die dingen wat je opnoemt heb ik momenteel niet:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |