Nieuwe heilige koe?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ervaren chauffeurs. Kan niet wachten tot de nieuwe auto er is, ik moet er weer helemaal inkomen ben ik bang
Wij zijn goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaaa, gaat zeker hard!![]()
Was 'vroeger' ook met het rijlestopic. House, Cherry, Monsterd, 08gn0t, ik en nog een aantal waren op hetzelfde moment aan het lessen. Alle gezelligheid die we nu hier hebben, hadden we toen daar
Nu zitten wij allemaal hier, als ervaren chauffeurs *kuch*, en nu is het rijlestopic op sterven na dood
Conclusie: Overal waar wij komen wordt het gezellig
Ga je een reisje maken House?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Lancer ruikt weer helemaal fris van binnen, en is schoon ook. Wel zo fijn als ie straks een weekje stil moet staan op Weeze.
Minder zin om er straks heen te rijden om 3 uur
Weekendje in London doorbrengenquote:
How nice my dear!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Weekendje in London doorbrengenvlucht om 6.45
Thanks! Ja dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 3 november 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
How nice my dear!
Je kan in het vliegtuig even slapen, en je hebt een hele dag voor de boeg in EngelandIn elk geval veel plezier, en goede reis!
Helaas heb ik dat talent nietquote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Thanks! Ja dat is ook de bedoelingen in de bus naar de stad ook nog even.
Het is maar een vlucht van 40 minuten hequote:Op woensdag 3 november 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat talent nietMag straks weer een uur of 13 klaarwakker in het vliegtuig zitten
Via Houston naar Guatemala Cityquote:Op woensdag 3 november 2010 19:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het is maar een vlucht van 40 minuten heweet niet of ik in slaap val! Nouja genoeg vermoeid zijn en dan moet het wel lukken. Waar ga jij heen?
Leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Via Houston naar Guatemala City3 weekjes vakantie
Maar dat duurt nog een paar weken
En zonder kan dat niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:15 schreef Goddelijker het volgende:
Met m'n winterbanden kan ik tenminste wel een kerstshoppen in bijvoorbeeld Duitsland.
Dan maar hopen dat er geen sneeuw valt vannacht + maandagquote:Op woensdag 3 november 2010 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Duitsland nietIn winterse omstandigheden moet je daar winterbanden hebben
Shit, ik had dat ook willen gaan doenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Duitsland nietIn winterse omstandigheden moet je daar winterbanden hebben
Het kan wel, maar mag niet zegmaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Leuk!![]()
[..]
En zonder kan dat niet?
Niet te ver de grens over en zorgen dat je geen sneeuw of gladheid tegenkomt die kant op.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Shit, ik had dat ook willen gaan doen![]()
Misschien ga ik erheen treinen
En zorgen dat je geen ongelukken maaktquote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet te ver de grens over en zorgen dat je geen sneeuw of gladheid tegenkomt die kant op.
Dat moet je altijd doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En zorgen dat je geen ongelukken maakt
Woon in de stad, dus dan moet het wel heel gek gaan mocht je bij iemand in de achtertuin belanden.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Niet bij mensen in de tuinen belanden enzo.
Nouja het was dus net toch 08gnoT overkomen? Dat iemand in d'r voortuin lag?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Woon in de stad, dus dan moet het wel heel gek gaan mocht je bij iemand in de achtertuin belanden.
Ik vond dat stukje in de bus zo desorienterend he, al dat "wij moeten perséé links rijden" gedoequote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Thanks! Ja dat is ook de bedoelingen in de bus naar de stad ook nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |