abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88259107
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Amerika was heel gaaf, hele rare verkeersregels :') Heb een paar keer met de handen voor de ogen gezeten. En iedereen bellen achter het stuur, werd bijna iemand voor onze ogen aangereden omdat de kerel niet op zat te letten. Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar kerel in auto was aan het bellen en er liep iemand langs de weg. Auto gaat met bocht om man heen, belandt op de andere rijbaan waar dus al iemand anders reed, stuur werd teruggegooid en man langs de weg werd BIJNA geraakt. Scheelde maar een haartje. Onze chauffeur in de ankers :') . Zulke acties dus.
Whehe :') Nou, bereid je vast voor, zoiets gaat jou ook nog overkomen :+
En dat ligt niet aan jou, maar volgens mij heeft iedereen in de auto wel een keer een momentje gehad van "Oei, dat scheelde weinig" :P
quote:
En ik heb nu de TomTom van m'n vader gekregen :') Geen idee wat ik ermee moet. Ik zei al: kan ik hem ook op mn fiets monteren? :D
Misschien handig om dan "snelwegen vermijden" aan te zetten :D
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:41:26 #52
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88259940
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef Piles het volgende:

[..]

En dat ligt niet aan jou, maar volgens mij heeft iedereen in de auto wel een keer een momentje gehad van "Oei, dat scheelde weinig" :P

[..]

Vanochtend nog, een auto die optrok om vervolgens weer vol in de ankers te gaan. En ik was aan het spiegel om af te slaan. :X
pi_88263944
Die auto van mij is echt een prima reisgenoot O+.. Daarnet met een gangetje van 110 vanuit Utrecht naar huis gekacheld :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88267467
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Klopt :P heeft iemand ervaring met chiptuning? :)
Persoonlijk doe ik het niet omdat ik geen "last" wil met mijn auto, maar ik kan je ziptuning aanbevelen. Verschillende mensen uit mijn omgeving hebben daar hun auto laten chiptunen en zijn er zeer tevreden mee (335d naar 340pk, das wel erg leuk).

Het mooie is dat je dan ook nog eens garantie krijgt, omdat je fabrieksgarantie bij chiptunen komt te vervallen.
pi_88267564
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef L0we het volgende:

[..]

Rij naar een leuk dorpje / stadje in de buurt, binnendoor. Dan zie je vanzelf genoeg mooie dingen :).
Een, ik mag graag altijd binnendoor rijden, vooral op plekken waar ik niet bekend ben.

Hier een filmpje van de omgeving bij Moordrecht / Gouda, niet zo heel ver van Rotterdam:

pi_88267798
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Persoonlijk doe ik het niet omdat ik geen "last" wil met mijn auto, maar ik kan je ziptuning aanbevelen. Verschillende mensen uit mijn omgeving hebben daar hun auto laten chiptunen en zijn er zeer tevreden mee (335d naar 340pk, das wel erg leuk).

Het mooie is dat je dan ook nog eens garantie krijgt, omdat je fabrieksgarantie bij chiptunen komt te vervallen.
Ziptuning dus :) wat doen ze dan precies? :P en het is zeker netjes ja naar 340 pk maar ik begin nu ook te twijfelen gezien mijn 535d eigenlijk wel snel genoeg is :P maar het kan altijd meer :P
Brinky, de nieuwe BMW
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:28:31 #57
314372 Goddelijker
pi_88268486
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Ziptuning dus :) wat doen ze dan precies? :P en het is zeker netjes ja naar 340 pk maar ik begin nu ook te twijfelen gezien mijn 535d eigenlijk wel snel genoeg is :P maar het kan altijd meer :P
Ziptuning verandert je ECU, waardoor je meer kracht krijgt. ;)
Ziptuning doet de tuning per motor, dus het is geen optimale tuning. Ze zetten hem dus niet op de dyno om te kijken of hij nog verder kan. ;)
Ze nemen gewoon standaard waardes die veilig zijn. ;)
pi_88269083
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ziptuning doet de tuning per motor, dus het is geen optimale tuning. Ze zetten hem dus niet op de dyno om te kijken of hij nog verder kan. ;)
Maar goed, wat wil je hebben, een tuner die tot aan het maximum gaat zodat je automaat na een jaar aan gruzelementen ligt en je eventjes ¤10.000 voor een reparatie mag aftikken?
pi_88269161
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar goed, wat wil je hebben, een tuner die tot aan het maximum gaat zodat je automaat na een jaar aan gruzelementen ligt en je eventjes ¤10.000 voor een reparatie mag aftikken?
Nee een tuner die de auto afstelt naar jouw wensen binnen de veilige waarden.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88269163
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ohh ok :) bedankt voor de informatie :) maar na overleg met vridnden en familie hou ik hem zoals die nu is :) nogmaals bedankt voor de informatie iedereen :D
Brinky, de nieuwe BMW
pi_88269776
Mijn golfje is af fabriek van 100 naar 130pk gechipt, maar ik heb wel het idee dat ie er ook meer door verbruikt dan de ongechipte variant. Ook heb ik last van een turbogat, dat lijkt bij ongechipte broertjes een stuk minder te zijn. En last but not least: die extra pk's komen uit de tank. Ik heb niet het idee dat mijn auto zuiniger loopt dan wanneer hij niet gechipt zou zijn :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_88269866
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn golfje is af fabriek van 100 naar 130pk gechipt, maar ik heb wel het idee dat ie er ook meer door verbruikt dan de ongechipte variant. Ook heb ik last van een turbogat, dat lijkt bij ongechipte broertjes een stuk minder te zijn. En last but not least: die extra pk's komen uit de tank. Ik heb niet het idee dat mijn auto zuiniger loopt dan wanneer hij niet gechipt zou zijn :P
Het klopt wel dat als je een gechipte wagen hebt, deze bij normaal gebruik ook minder brandstof verbruikt. Gebruik je het vermogen echter, dan verbruik je echter wel meer.
pi_88269868
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Komt misschien omdat je het gas ook wat dieper intrapt? Als je gewoon normaal rijd en op tijd schakelt, is het dan ook zo?
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:52:19 #64
314372 Goddelijker
pi_88269886
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Turbogat komt doordat jouw turbo meer druk levert dan de standaard turbo. ;)
Hij wordt vaak zuiniger, maar doordat je meer power tot je beschikking hebt, trap je ook vaker het gaspedaal dieper in. En dát is nou net alles behalve zuinig als je hem gechipt hebt.
Meer turbodruk = meer lucht in de motor = meer diesel/benzine nodig = hoger verbruik bij diep gaspedaal.
pi_88269910
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het klopt wel dat als je een gechipte wagen hebt, deze bij normaal gebruik ook minder brandstof verbruikt. Gebruik je het vermogen echter, dan verbruik je echter wel meer.
Jij was me net voor :P

Trouwens, er rijd toch ook iemand hier een Renault Express.. Wil ik wel meer over weten :D
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:52:45 #66
314372 Goddelijker
pi_88269911
Spuit13. :')
pi_88270033
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
Spuit13. :')
Wel eens een blonde vrouw in een felgroene 206 CC zo goed als perfect zien inparkeren?
pi_88270047
Nou dat is dus het punt, ik rijd heus niet te langzaam, maar heel onbenullig op het gas ga ik nou ook weer niet. Ik heb er zelfs wel sport aan om de verbruiksmeter zo laag mogelijk te laten staan :P
Aan de andere kant is 130pk natuurlijk nog steeds geen beul van een machine op een 1205kg zware golf, dus ik denk ook niet dat er veel nodig is om het ding relatief gezien aardig op z'n staart te trappen :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:55:56 #69
314372 Goddelijker
pi_88270065
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wel eens een blonde vrouw in een felgroene 206 CC zo goed als perfect zien inparkeren?
Ik heb 1/3 wel eens gezien. :Y
Een blonde vrouw. Een gelgroene 206CC en een vrouw die perfect inparkeert nog niet.
pi_88270124
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb 1/3 wel eens gezien. :Y
Een blonde vrouw. Een gelgroene 206CC en een vrouw die perfect inparkeert nog niet.
Ik wilde bijna een applausje geven..
pi_88270794
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Ik heb al een keer bijna een fietser onder de wielen gehad die het begrip haaientanden niet snapte, word nog steeds naar als ik eraan terugdenk :') .
Tap tap tap
pi_88270935
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb al een keer bijna een fietser onder de wielen gehad die het begrip haaientanden niet snapte, word nog steeds naar als ik eraan terugdenk :') .
Je hoeft je niet naar te voelen hoor, het was zijn eigen schuld, en als jij hem niet geraakt had dan wel een ander. ;)
pi_88271130
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Je hoeft je niet naar te voelen hoor, het was zijn eigen schuld, en als jij hem niet geraakt had dan wel een ander. ;)
Aww, dat is lief van je :*
Tap tap tap
pi_88271150
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef CherryLips het volgende:
De Nissan Note is weer overleden.
Wéér? Hoeveel levens heeft dat ding wel niet? ;).
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Die auto van mij is echt een prima reisgenoot O+.. Daarnet met een gangetje van 110 vanuit Utrecht naar huis gekacheld :P
Die van mij ook! 110-115 op de snelweg, op de cruise control... B-)
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Een, ik mag graag altijd binnendoor rijden, vooral op plekken waar ik niet bekend ben.

Hier een filmpje van de omgeving bij Moordrecht / Gouda, niet zo heel ver van Rotterdam:

Das een mooi stukje ja! Ik werk in gouda, dus kom regelmatig in de polder er omheen. Erg leuk rijden daar!
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jij was me net voor :P

Trouwens, er rijd toch ook iemand hier een Renault Express.. Wil ik wel meer over weten :D
That would be me. Wat wil je weten? :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:21:42 #75
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88271234
Hier stond net een kilometer file. Een tractor en een bus wilden allebei tegelijk langs mijn geparkeerde auto rijden, en allebei hadden ze een stoet auto's erachter hangen. Dus ze konden geen kant op. Een hoop gevloek van die buschaffeur, kwaaie boer, uitgestapte mensen, enorme chaos :D Werd nog bijna een vechtpartij tussen die boer en buschaffeur :')

Toen dacht een vrouw in een Jeep wel slim te zijn door in te gaan halen, dendert ze de trap naar onze tuin in :')

Duurde wel even voor dat allemaal opgelost was, nadat mijn auto verzet was. Staat er welgeteld één auto, willen ze elkaar nóg daar passeren :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88271322
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Toen dacht een vrouw in een Jeep wel slim te zijn door in te gaan halen, dendert ze de trap naar onze tuin in :')
Lol whut :D
Je hebt geen foto's zeker? :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:25:37 #77
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88271400
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Lol whut :D
Je hebt geen foto's zeker? :')
Nee :') Ik stond er recht op te kijken, ik moest wel lachen. Met een klein autootje was ze er nooit uitgekomen :')

Gelukkig geen erge schade, dat muurtje voor de trap is al vaker kapot gereden en kan nu gewoon met wat cement in elkaar geplakt worden :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88271661
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef L0we het volgende:

[..]

That would be me. Wat wil je weten? :)
Hoe het rijd, kosten.. Dat soort dingen :P
pi_88272126
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Hoe het rijd, kosten.. Dat soort dingen :P
Ik vind het prima rijden! Heb de diesel variant, erg traag dus ;). Max snelheid ligt rond de 135, das dus niet heel bijzonder :).

Kosten vind ik alles meevallen, wegenbelasting is 128 euro per kwartaal. Verbruik ligt een beetje aan je rijstijl, maar ligt bij mij meestal rond de 1:18. Onderhoud heb ik nu zo'n 1500 euro aan besteed, maar het meeste wist ik ook wel van tevoren, omdat hij erg veel achterstallig onderhoud had. Zelfs met het opknappen erbij komt het onderhoud per kilometer op 4,2 cent :).

Verder is het erg makkelijk sleutelen aan dergelijke auto's, alles zit nog lekker simpel in mekaar, en is goed te bereiken.

Ik heb er sinds februari 36000 km mee gereden, en maar 1 keer stilgestaan omdat de net nieuwe koppeling het begaf (fabrieksfout). Voor mij is hij dus erg betrouwbaar :).

Aardig verhaaltje zo, beetje wat je wil weten. Zou je zoiets ook willen gaan rijden? :)
pi_88272626
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik vind het prima rijden! Heb de diesel variant, erg traag dus ;). Max snelheid ligt rond de 135, das dus niet heel bijzonder :).

Kosten vind ik alles meevallen, wegenbelasting is 128 euro per kwartaal. Verbruik ligt een beetje aan je rijstijl, maar ligt bij mij meestal rond de 1:18. Onderhoud heb ik nu zo'n 1500 euro aan besteed, maar het meeste wist ik ook wel van tevoren, omdat hij erg veel achterstallig onderhoud had. Zelfs met het opknappen erbij komt het onderhoud per kilometer op 4,2 cent :).

Verder is het erg makkelijk sleutelen aan dergelijke auto's, alles zit nog lekker simpel in mekaar, en is goed te bereiken.

Ik heb er sinds februari 36000 km mee gereden, en maar 1 keer stilgestaan omdat de net nieuwe koppeling het begaf (fabrieksfout). Voor mij is hij dus erg betrouwbaar :).

Aardig verhaaltje zo, beetje wat je wil weten. Zou je zoiets ook willen gaan rijden? :)
Voorlopig ben ik nog heel tevreden met mijn AX :).. Maar zag er laatst één op de sloop en vind het best leuke wagentjes om te zien ;).. Qua vaste lasten wel een stuk meer als mijn benzine AX, wat 43 euro per kwartaal is.
pi_88273346
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Voorlopig ben ik nog heel tevreden met mijn AX :).. Maar zag er laatst één op de sloop en vind het best leuke wagentjes om te zien ;).. Qua vaste lasten wel een stuk meer als mijn benzine AX, wat 43 euro per kwartaal is.
Dan heb ik het nog over een diesel he? die kosten zo'n 3 keer zoveel als de benzine uitvoering ;). En het zijn inderdaad leuke wagentjes! Past een hoop achterin :)
pi_88273402
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 00:14 schreef L0we het volgende:

[..]

Dan heb ik het nog over een diesel he? die kosten zo'n 3 keer zoveel als de benzine uitvoering ;). En het zijn inderdaad leuke wagentjes! Past een hoop achterin :)
Alleen geen achterbankje als ik m eens nodig heb :P
Zie trouwens op marktplaats bijna geen 1.4 versies staan.. Of ze zijn ingericht voor invalidenvervoer.
pi_88273688
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Alleen geen achterbankje als ik m eens nodig heb :P
Zie trouwens op marktplaats bijna geen 1.4 versies staan.. Of ze zijn ingericht voor invalidenvervoer.
Je hebt ze wel in uitvoeringen met een achterbank. De 1.4 GTL

edit: Foto´s doen het niet... Hier staat een leuke te koop
pi_88278065
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Hier stond net een kilometer file. Een tractor en een bus wilden allebei tegelijk langs mijn geparkeerde auto rijden, en allebei hadden ze een stoet auto's erachter hangen. Dus ze konden geen kant op. Een hoop gevloek van die buschaffeur, kwaaie boer, uitgestapte mensen, enorme chaos :D Werd nog bijna een vechtpartij tussen die boer en buschaffeur :')

Duurde wel even voor dat allemaal opgelost was, nadat mijn auto verzet was. Staat er welgeteld één auto, willen ze elkaar nóg daar passeren :')
Eh? Hoe moet ik me dat voorstellen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 3 november 2010 @ 10:29:20 #85
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88279055
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Nee :') Ik stond er recht op te kijken, ik moest wel lachen. Met een klein autootje was ze er nooit uitgekomen :')

Gelukkig geen erge schade, dat muurtje voor de trap is al vaker kapot gereden en kan nu gewoon met wat cement in elkaar geplakt worden :')
Hahaha briljant dit _O-
Zulke dorpse gebeurtenissen mis ik allemaal hier! Mijn broer (Zat niet achter het stuur overigens) is ook een keer een voortuin in gereden. Een vriend van hem reed, en die reed nogal roekeloos altijd. Dwars door een schutting, en tegen een hulstboom tot stilstand gekomen :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88279431
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 00:24 schreef L0we het volgende:

[..]

Je hebt ze wel in uitvoeringen met een achterbank. De 1.4 GTL

edit: Foto´s doen het niet... Hier staat een leuke te koop
Wie weet kan ik er over een tijdje eentje naast hebben :P.. Ben ook wel gehecht aan mijn auto geraakt. Staat al een Haynes manual in de bestelling :9
pi_88279542
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:43 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wie weet kan ik er over een tijdje eentje naast hebben :P.. Ben ook wel gehecht aan mijn auto geraakt. Staat al een Haynes manual in de bestelling :9
Kan ik me voorstellen ja. Eerste autootjes zijn altijd het leukst ;). Een haynes is inderdaad erg makkelijk! Zie je gelijk hoe alles in mekaar steekt.
pi_88279597
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:48 schreef L0we het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen ja. Eerste autootjes zijn altijd het leukst ;). Een haynes is inderdaad erg makkelijk! Zie je gelijk hoe alles in mekaar steekt.
Wil ook actief bezig gaan met het verbeteren van de auto. Alleen is de mijne een 5-deurs en zijn elektrische ramen en CV geloof ik alleen geleverd op een 3-deurs _O-.. Misschien vallen 2 sets CV te combineren.
pi_88279934
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:51 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wil ook actief bezig gaan met het verbeteren van de auto. Alleen is de mijne een 5-deurs en zijn elektrische ramen en CV geloof ik alleen geleverd op een 3-deurs _O-.. Misschien vallen 2 sets CV te combineren.
Je kan natuurlijk atlijd een after market CV setje erin zetten. Kost geen drol, en werkt wél op je 4 deuren (achterklep is vaak een ander verhaal, maar als je er een motortje van kan vinden dat er origineel bij geleverd is zal je hem vast ook wel mee kunnen laten doen met dat setje.

De raambediening wordt vaak lastiger, omdat de 5 deurs deuren waarschijnlijk iets kleiner zijn dan de 3 deurs. Of zijn die gelijk? :).
pi_88280573
Dealer wilt 3600 euro voor reparatie zien
@ Catch_me: Oef, dat is niet mis zeg...
pi_88280793
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef L0we het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk atlijd een after market CV setje erin zetten. Kost geen drol, en werkt wél op je 4 deuren (achterklep is vaak een ander verhaal, maar als je er een motortje van kan vinden dat er origineel bij geleverd is zal je hem vast ook wel mee kunnen laten doen met dat setje.

De raambediening wordt vaak lastiger, omdat de 5 deurs deuren waarschijnlijk iets kleiner zijn dan de 3 deurs. Of zijn die gelijk? :).
After market had ik nog niet helemaal aan gedacht :P. Die ramen word wel lastig ja, 5-deurs deuren zijn een flink stukje kleiner maar het ruitoppervlakte wat omhoog en naar beneden gaat is groter naar mijn idee. Zal dus helemaal op maat moeten worden gemaakt denk ik.
pi_88281887
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

After market had ik nog niet helemaal aan gedacht :P. Die ramen word wel lastig ja, 5-deurs deuren zijn een flink stukje kleiner maar het ruitoppervlakte wat omhoog en naar beneden gaat is groter naar mijn idee. Zal dus helemaal op maat moeten worden gemaakt denk ik.
Daarvoor zou je ook een universele kunnen nemen :). Vind ik qua prijs nog best wel meevallen.

Voor je het weet heb je een uberluxe AX :D
pi_88282124
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:04 schreef L0we het volgende:

[..]

Daarvoor zou je ook een universele kunnen nemen :). Vind ik qua prijs nog best wel meevallen.

Voor je het weet heb je een uberluxe AX :D
Ik ga wel op de sloop scheumen :P. Veel PSA onderdelen zijn uitwisselbaar. En anders ga ik experimenteren met een motortje en een AX deur :P.

5-deurs AX met centrale deurvergrendeling en elektrische ramen voor icm een toerenteller en koelvloeistof temperatuurmeter zie je niet origineel nee :P
pi_88282155
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:12 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik ga wel op de sloop scheumen :P. Veel PSA onderdelen zijn uitwisselbaar. En anders ga ik experimenteren met een motortje en een AX deur :P.

5-deurs AX met centrale deurvergrendeling en elektrische ramen voor icm een toerenteller en koelvloeistof temperatuurmeter zie je niet origineel nee :P
Eigenlijk moet je er dan ook nog een olietemperatuur meter erin zetten, als je dan toch bezig bent ;).
pi_88282551
Ik wist dat er een reeks ontbrak in mijn active topics, zomaar 3 topics gemist :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Spelvout op 03-11-2010 12:54:26 ]
pi_88282786
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef L0we het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je er dan ook nog een olietemperatuur meter erin zetten, als je dan toch bezig bent ;).
Dan zou ik mijn eigen tellerhuis moeten aanpassen.. Dan is er genoeg ruimte voor :P.. Eerst maar eens kijken of ik een toerenteller werkend krijg. Moet mogelijk nog zelf gaan bedraden namelijk.
pi_88283732
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Spelvout het volgende:
Ik wist dat er een reeks ontbrak in mijn active topics, zomaar 3 topics gemist :D
Gaat hard de laatste tijd ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:34 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dan zou ik mijn eigen tellerhuis moeten aanpassen.. Dan is er genoeg ruimte voor :P.. Eerst maar eens kijken of ik een toerenteller werkend krijg. Moet mogelijk nog zelf gaan bedraden namelijk.
Ah, ik dacht dat de KVS temperatuur nu ook al een losse meter was.

Ik ben ondertussen zelf aan het kijken naar de mogelijkheden voor zo'n digitaal dashboard, kan je zoveel metertjes toevoegen als je zelf wil :)
pi_88283798
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:03 schreef L0we het volgende:

[..]

Gaat hard de laatste tijd ;)
[..]

Ah, ik dacht dat de KVS temperatuur nu ook al een losse meter was.

Ik ben ondertussen zelf aan het kijken naar de mogelijkheden voor zo'n digitaal dashboard, kan je zoveel metertjes toevoegen als je zelf wil :)
Tja digitaal is wel leuk enzo, maar naar mijn idee past het totaal niet bij zo'n oude auto als de mijne :P.. En daarnaast wil ik zoveel mogelijk spul gebruiken dat het origineel lijkt. Alsof het een uitvoering is vanuit de fabriek :)
  woensdag 3 november 2010 @ 13:10:25 #99
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88283929
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Spelvout het volgende:
Jaaa, gaat zeker hard! :{
Was 'vroeger' ook met het rijlestopic. House, Cherry, Monsterd, 08gn0t, ik en nog een aantal waren op hetzelfde moment aan het lessen. Alle gezelligheid die we nu hier hebben, hadden we toen daar :)
Nu zitten wij allemaal hier, als ervaren chauffeurs *kuch*, en nu is het rijlestopic op sterven na dood :')

Conclusie: Overal waar wij komen wordt het gezellig 8-)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88283973
Ervaren chauffeurs :') . Kan niet wachten tot de nieuwe auto er is, ik moet er weer helemaal inkomen ben ik bang _O-
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')